סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 7 שנים. 4 באוקטובר 2016 בשעה 8:21

כבר הזכרתי פה בבלוג את א', הוא חבר טוב כבר שנים, היינו ביחד תקופה אבל אז הבנו שאנחנו טובים יותר בנפרד, הבטחנו אחד לשניה שנישאר בקשר ונשארנו. כיום אני יכולה לומר שאנחנו חברים כבר מעל עשר שנים, ושוכבים און אנד אוף כבר מעל חמש!

אני ממליצה לכולן ולכולם לשמור על קשר נוסטלגי כזה עם מישהו/מישהי. יש משהו מאוד מרגיע בידיעה שהוא שם בשבילי. הוא לא הכי אינטיליגנטי אבל חתיך ורגיש ומקשיב טוב. שלא לדבר על העובדה שהזין שלו ממש, אבל ממש, גדול - בקטע של צריך להזמין קונדומים מיוחדים של גלייד, בקטע של הפעם הראשונה שלנו נגמרה בבכי ודימום, בקטע של חברה שסידרתי לו לא דיברה איתי שבועיים...

בכל מקרה, אתמול הוא היה בדייט, עם מישהי מדהימה (הוא הראה לי תמונה, באמת מדהימה!) שנגמר מוקדם, אז הוא שלח לי הודעה שכתב בה רק "היי, איך הולך?" מה שלרוב אומר לי שהוא חרמן. האהוב ואני היינו עם הנסיכה כל הלילה שלפני אז הוא פרגן לי קוויקי אחה"צ. שמתי שמלה בלי תחתונים כמו שאני תמיד עושה בדרך אל א' והלכתי אליו... כשהגעתי הרטיבות כבר נזלה לי עד לברכיים, או לפחות ככה זה הרגיש, הוא היה באחד ממצבי הרוח המתוסכלים שלו והחליט לספר לי על הדייט כשאני מכופפת על המשענת של הכורסא שלו, יצאתי משם אחרי חצי שעה בערך, וכל הזמן הזה לא התרחקתי יותר ממטר מהדלת של הדירה. :)

ההליכה חזרה הרגישה מוזר, תמיד מרגיש לי אחריו כל כך פתוח ומרגישה בכל צעד כאילו הכוס והתחת נפערים וכולם רואים פנימה, למעשה התחת עדיין כואב לי עכשיו. כמובן שסיפרתי הכל לאהוב כי ידעתי שהוא יהנה מזה, והוא בחר לבחון את החורים שלי כדי לאמת את הסיפור, ובסופו של דבר זיין לי אותם שוב, הוא טען שזה הרגיש שונה ושזה מחרמן אותו.

כשהלכתי לשטוף את הזרע של האהוב מהירכיים שלי נזכרתי בזיכרון מתוק: של סטוץ שהיה לי עם בחור חדש בדירה שהיה נחמד אבל לא משהו, באמצעו א' שולח לי booty call ואני נתקפת בהתלבטות, כמה ביץ' אני מוכנה להיות לבחור שלא עשה שום דבר רע אבל גם שום דבר טוב, בשביל ללכת ליהנות מא'? בסופו של דבר תכנית זדונית התגבשה לי בראש... כתבתי לא' שאני עם מישהו ויכולה להתפנות לזמן קצר בלבד, ולבחור סיפרתי שבעלת הדירה מגיעה, אני חייבת לרדת לפגוש אותה לכמה דקות, כי צריך לעבור על נספח של החוזה ולחתום על משהו והיא טסה לחו"ל לחודש מחר, חתיכת סיפור המצאתי שם...

א' הגיע ברכב שלו (לא היינו שכנים אז) והחנה מאחורי הבניין במקום מבודד יחסית, אני לבשתי מעיל ארוך ומגפיים בלי כלום מתחת (עוד פנטזיה שרציתי תמיד להגשים), נכנסנו למושב האחורי והוא זיין אותי כל כך מהר וכל כך בכוח שהרגשתי את השריטות בכוס שבוע אחרי. בסוף כל העסק לקח קרוב יותר לעשרים דקות, אחרי ששנינו גמרנו עליתי מהר למעלה ומצאתי את הבחור מחכה, הלבשתי עליו קונדום ועליתי עליו בבת אחת. והחלק הכי מצחיק? הבחור אומר לי "וואו, הרחבתי אותך כמו שצריך קודם הא? את ממש פתוחה עכשיו!"

בסוף יצא שסיפרתי שני סיפורים על א', אבל אני חושבת ששניהם מגלים משהו על טבע מערכת היחסים...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י