סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 7 שנים. 1 באוקטובר 2016 בשעה 22:44

אוי, כמה שאת יפה. כבר כשנופפתי לך לשלום וניגשתי לחיבוק ונשיקה על הלחי התפעלתי מכמה שאת קטנה, שיער חלק, עור בהיר, מנומשת, תחת שטוח, איברים דקים ועדינים. כשחיבקתי אותך לחייך ליטפו את השדיים שלי, ואני לא מאוד גבוהה. אם האהוב לא היה מספר לי שאת צעירה ממני בחמש או שש שנים בלבד, הייתי נותנת לך שבע עשרה.

חשבתי אם ללחוש לך מילת הרגעה או הדרכה או אזהרה בזמן החיבוק, כי האהוב כבר ניגש לשרותים להתרענן והיתה לי הזדמנות להזהיר אותך ממה שמצפה לך. היה ברור ששניכם שתיתם. היתה לו הילה של חום ולחיים סמוקות, וגם את הבטת בעיניים שכבר היו קצת עייפות ומסוקרנות. אבל ידעתי מה תפקידי כאן ולא רציתי לגזול מכם את החוויה שלכם.

יש לי רק שיטה אחת במקרים האלה - אני לא מורידה ממך את הידיים לרגע. הובלתי אותך אל המטבח ומזגתי לך כוס מים בזמן שיד שמאל נשארת על הזרוע שלך, וליטפתי אותך בזמן שדיברת על הערב שהיה לכם. העיניים שלך נצצו, קצת מהאלכוהול וקצת ממה שידעת שעומד לקרות ויכולתי להרגיש את דפיקות הלב שלך.

גם מאוחר יותר לא עזבתי אותך לרגע. ליטפתי את הגב שלך בזמן שהוא החזיק אותך ונישק אותך. בזמן שהוא מזמז אותך הפשטתי אותך בציפיה לתנועות שלו. ידעתי בדיוק להיכן הוא רוצה לגשת ודאגתי שתחשפי לפניו במקום ובזמן הנכון. את לא היית צריכה לעשות כלום. דחפתי אותך בגב התחתון כדי שתעקבי אחריו למיטת האורחים שהכנתי מוקדם יותר. התיישבתי מאחורייך ונתתי לך להניח את הראש על החזה שלי בזמן שהוא ירד לך. החזקתי אותך וליטפתי את הצוואר והשדיים הקטנים והזקופים שלך.

כשהוא טיפס על המיטה וכיוון את הזין הגדול שלו את תוך פיך החזקתי את גופך כך שיקל עלייך את הכניסה. לחשתי באוזניים שלך צלילים מרגיעים בזמן שהוא דפק לך את השפתיים, גם כשהיה ברור שאת לא מתמודדת עם הגודל. הריר נזל לך על החזה וקצת מרחתי אותו מסביב. ליטפתי לך את הצוואר.

מאוחר יותר שכבת עלי, פונה אלי, והבטת אל תוך העיניים שלי. הפה שלך נפער בתדהמה כשהוא חדר אלייך בכוח, שוב ושוב, מאחור. כל הגוף שלי זז מעוצמת החדירה. החזקתי עם יד אחת את השיער שלך ועם יד שניה את הצוואר שלך (החזקתי חזק מדי) ונישקתי אותך נשיקה ארוכה עד שהשתנקת. האהוב יצא ממך בבת אחת, ניגש להחליף קונדום. ליטפתי והרגעתי אותך לקראת החוויה הבאה. כשהוא חדר אלייך לתחת, לאט לאט, קולות היבבה והגניחות שעלו מגרונך גרמו לי להתגעגע לגיל עשרים ושתיים. ידעתי שאני חווה בחוויה אנאלית ראשונה מסוגה, לא יודעת אם זו היתה הפעם הראשונה שלך בכלל אבל בבירור הפעם הראשונה שלקחו אותך ככה. הידיים שלי החזיקו את האגן שלך, הוא החזיק לך את המתניים, ושנינו הנענו את הגוף הקטן שלך קדימה ואחורה באופן מסונכרן על הזין שלו.

ואז נשברת. דמעות פרצו. היבבות הקטנות הפכו לבכי. האהוב ואני עצרנו לרגע ושאלנו לשלומך ונתקלנו רק בבקשה להמשיך, והמשכנו חזק יותר ומהר יותר עד שהפנים היפות שלך נקברו בין השדיים שלי והרטיבו אותם מדמעות. כשהאהוב הרגיש את האורגזמה מתקרבת יצא ממך בפתאומיות שבוודאי הכאיבה לך לא מעט בפני עצמה. הוא הפשיט את הזין מהקונדום וחדר אלי בכוח וגמר אצלי, עמוק, בזמן שאני עדיין מערסלת אותך בחיקי. אני מודה שגם מפי נמלטה גניחה או שתיים, אבל עדיין זכרתי את מקומי ותפקידי.

כמו שציפיתי האהוב הלך להתנקות ופרש לחדר השינה בלי לחזור, ואני נשארתי איתך. בכית עוד מעט עד שנרגעת והחזקתי אותך בזמן הזה, נרטבתי בחזה ובצווארי מהדמעות שלך ובירכיי מהזרע הדביק. אחרי זה המשכנו להתכרבל, שיחקת בין הרגליים שלי והתמרחת מעט עם הזרע, חייכת אלי, התנשקנו, שוחחנו מעט, בעיקר על האהוב, והלכנו להתקלח. גם כשהתעוררנו למחרת בבוקר היית יפה. וגם עכשיו את יפה, אבל כבר לא כאן. מקווה שאראה אותך שוב בקרוב.

Sharoman​(אחר) - כתוב מדהים
לפני 7 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - האהוב עזר בכתיבה. :)
לפני 7 שנים
הפלצן בשדה השיפון​(אחר) - אז מתי אמרת שאת מקימה בורדל ושירותי סרסרות:)?
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י