סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 7 שנים. 14 ביולי 2016 בשעה 21:47

עכשיו התקלחתי ואני לבושה בגופיה הדקה שלי ובתחתוני בוקסר של האהוב, ויושבת במזגן, אז מתאים לי לעדכן כאן קצת בדברים שקרו מאז העדכונים האחרונים שלי...

  • החייל והאהוב סוף סוף שכבו איתי יחד, והסכימו לזיין אותי בו זמנית, מה שאומר שבפעם הראשונה מזה חמש או שש שנים זיינו לי את הכוס והפה ואז את התחת והכוס באותו הזמן, והפעם בלי קונדומים מעורבים בעניין כלל! אז אולי הם לא במערכת יחסים, אבל לומר שלא נגעו להם הביצים הם כבר לא יכולים...
  • הצלחתי לדרדר את הנסיכה ואת עצמי מוסרית בו זמנית. אותה, כי היא קיבלה משימה לקחת גבר חזרה הביתה עם מינימום מילים והצליחה בשלוש מילים בלבד: "בוא איתי הביתה." אותי, כי כדי לאפשר לזה לקרות ליוויתי אותה בחברת החבר הנוראי של הבחור ונתתי לו לזיין אותי על הספה בדירה המחולקת של הנסיכה. אם לומר את האמת, כמה שזה היה מעפן בשבילי באותו הזמן, משהו בי מתחרמן כשאני חושבת על הסיטואציה: גבר די חתיך, אבל שאין לו מושג מה עושים ומתנהג כמו כלב חרמן, מזיין אותי על ספה בדחיפות מונוטוניות של הזין כאילו הוא המציא את הסקס הגרוע ובערך שני מטר מאיתנו חבר שלו שהתברר כזיין-על מחזיק אותה באוויר ועושה אותה על הדלת של הארון. ניסיתי להתאים את האנחות המזויפות שלי לשלה, אבל קול הסופרן הדק שלה פשוט נשמע כל כך הרבה יותר טוב, בטח כשהיא גומרת באמת ובתמים.
  • רביעיה ראשונה! הצענו את מיטת האורחים לחייל ולנסיכה והזמנו אותם לסוף שבוע. הכנו סרטים, אוכל, אלכוהול, צעצועים ומשחקי חברה (בעיקר never ואמת או חובה... כן, אני בכיתה ח' מבחינה חברתית). היה קצת מלחיץ לפעמים, אבל בגדול נהדר ויצאו כמה קונפיגורציות מעניינות במיוחד.
  • אחת ספציפית שאני חייבת לספר עליה: האהוב זיין אותי מאחור וגמר בתוכי... החייל, ששמר את הזקפה שלו לאותו הרגע, נכנס מיד אחרי ודפק כמה פעמים עד שגמר גם הוא... שניהם קיבלו הוראות מפורשות לצאת בזהירות ולא לאבד טיפה שתישפך החוצה! כמובן שלא הצליחו באופן מושלם, אבל קרוב מספיק... ואז הוצאתי את התכנית הזדונית האמיתית לפועל, ישבתי על הפרצוף שלה ושפשפתי... כן, היא קיבלה פרצוף מלא בזרע של שני גברים בהפתעה. אני חושבת שזה קיבע אותה בתחתית שרשרת המזון ברביעיה שלנו, הרבה מתחת לחייל.
  • מאז אותו סוף שבוע אנחנו כבר לא טורחים לפנות את הבית כל פעם שהחייל או הנסיכה מגיעים... אנחנו פשוט נשארים בחדר ונותנים למי שרוצה להשתתף בחגיגות ללכת למיטת האורחים. אם אין לי כוח כרגע אני פשוט מתארגנת לשינה, נותנת לנסיכה נשיקת לילה טוב וליטוף בפטמות, שולחת אותה עם האהוב להזדיין כמה שירצו והולכת לישון כמו שצריך! אותו הדבר אני עם החייל. כמה נעים ונוח.
  • החייל והנסיכה התחילו במערכת יחסים, כצפוי, אפילו שניסיתי למנוע מזה לקרות ככל יכולתי! הדבר הצפוי הבא גם הוא התרחש כשהחייל גילה שהנסיכה ילדותית מדי בשבילו (הוא בן 19, היא בת 24, כן? מדהים כמה שהוא בוגר יחסית אליה) ובמפגן מרשים של עמוד שדרה זרק אותה. כל העסק היה פחות מחודש, במהלכו ראינו אותם אולי שליש מהתדירות הקודמת. הדבר הבא שהתרחש היה השבוע הארוך ביותר בחיי, כשמלבד החום האדיר הייתי צריכה להתמודד עם שיחות טלפון בלתי פוסקות משניהם, לתמוך ולהסכים עם שניהם ולפעמים תוך כדי שיחה של שעה איתה לקבל שתי שיחות ממנו ולחזור אליו מיד לאחר מכן לשיחה ארוכה נוספת! ביום חמישי של אותו השבוע הוא בא וזיין אותי על מיטת האורחים ה-מ-ו-ן, כמו שהיינו מזדיינים בהתחלה, ואז חיבקתי אותו וליטפתי לו את השיער עד שהוא נרדם. ולמחרת באה הנסיכה והכריזה שהיא זקוקה לזין, אז האהוב שמח למלא את הדרישה הזו. יום שבת היה היום הראשון בו היה לי קצת שקט משניהם. אז נכון לעכשיו אין אורגיות מטורפות יותר, אבל מערכת היחסים המפוצלת הזו לא יכולה לעבוד ככה כל כך, אי אפשר לרקוד על שתי החתונות. זה גומר אותי רגשית לתמוך בשניהם כל פעם נגד השני. ולכן אני זוממת להשכיב את החייל והנסיכה שוב בקרוב. זה שהם כועסים אחד על השניה לא אומר שהזין שלו לא יכול להיות בפה שלה. מקווה שאצליח כי להיפרד מאחד מהם יהיה מעצבן ועצוב עכשיו. אשמח לרעיונות מרושעים איך לגרום לזה לקרות...
הפלצן בשדה השיפון​(אחר) - את צריכה להיות מארגנת חתונות. כל הכישרונות הלוגיסטיים הללו יהיו well served לכשאת תשדלי אורחים לזיונים כאלה או אחרים.
לפני 7 שנים
הפלצן בשדה השיפון​(אחר) - את צריכה להיות מארגנת חתונות. כל הכישרונות הלוגיסטיים הללו יהיו well served לכשאת תשדלי אורחים לזיונים כאלה או אחרים.
לפני 7 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - וואו, מספר הזיונים שסידרתי לחברות/חברים שלי... אני ממש קדושה במובן הזה!
לפני 7 שנים
Sharoman​(אחר) - קדושה מעונה :)
לפני 7 שנים
ragnar lodbrok​(שולט) - נשמעת כמו אחלה מישהי להיות איתה בקשר ...
לפני 6 שנים
Enjoy123 - 11 חודשים ועדיין מעריץ את הקטע הזה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י