שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 4 שנים. 13 במרץ 2020 בשעה 1:01

מעניין שאת כל מה שאמרתי לו, כל מה שעשיתי איתו, עשיתי כבר עשרות פעמים. אבל העובדה שהוא היה צריך לשכנע אותי ואפילו להכריח מגבירה את החשק והסיפוק. הרי בזמן הזיון אני כבר לא יכולה להסתיר את העונג. כשיצא ממני, הוריד קונדום וכיוון ישר לפנים ה"כן" החנוק שיצא לי מהפה לא היה מזוייף. אז אני תוהה כמה עוד נוכל להמשיך בלי שיחשוד. בינתיים נראה שהוא נהנה מאוד. מחר בבוקר נתעורר יחד, לראשונה, ועוד במיטה שלי ושל בעלי - מעניין מה ירצה לגרום לי לעשות אז.

הוא לא מאוד בדס"מי, כלומר מבחינתו לזיין אותי חזק ולגרום לי לומר לו "דפוק אותי" זה השיא. הוא יותר בקטע של להיות מניאק על אמת. אם הייתי אומרת לו ישר שהוא מוזמן לזיין לי את התחת הוא היה כנראה נהנה אבל לא באותה המידה. הוא מחפש להיות דוש. אז אני פשוט מגיבה בצורה שמשפרת את המצב לשנינו. זו הדרך שאני משכנעת את עצמי שאני בסדר.

בינתיים שלחתי לפילוסוף ול-א' הודעות שמבקשות מהם לספר לי איך ישפיטו אותי בסופ"ש. לא קיבלתי תשובות מספקות. אבל צריכה להחליט את מי להזמין מחר. חושבת גם להטריל את השכנה מלמעלה באופן כלשהו, לא החלטתי איך עדיין. הצעות יתקבלו בברכה. עכשיו הולכת לנגב זרע מהפנים.

מנטאלי הארדקור - :)
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - נשמע נפלא (ובדיוק מה שאת צריכה?)
לפני 4 שנים
spankindan​(שולט) - ונילי, אני לא. צריכים גיוון בחיים, לא?
לפני 4 שנים
spankindan​(שולט) - ומה עשוי להטריל את השכנה מלמעלה יותר מלשמוע את קול החגורה שפוגעת בישבן החשוף...
לפני 4 שנים
Sharoman​(אחר) - כבר הצעתי לך דרך להטרלה, חבל שאת לא אמיצה מספיק ליישם אותה.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י