סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 4 שנים. 16 במרץ 2020 בשעה 0:09

הטירוף ברשתות החברתיות ובעולם בחוץ קצת הופך את הכל לפנטזיה... האהוב בבידוד, המאהבים לחוצים, הפאבים ריקים, הכל שונה. הלוואי שהיה לי בית פיות שכזה ביער, והייתי יכולה לארח בו מטיילים עיייפים. בתמורה לסיפור וקצת חברה הם היו מקבילם מציצה ויוצאים לדרכם. בינתיים הגוף שלי הוא בית האירוח.

כשא' היה בדרך לכאן ביום שישי היה לי תחת כואב וכוס שרוט מהדוש, סימנים כחולים בשד השמאלי וקצת ריח של שפיך בשיער. כתבתי לו את זה בהודעה ושאלתי מה הוא מעדיף שאעשה. הוא אמר שהוא מעדיף שאהיה נקיה. האהוב והפילוסוף תמיד אוהבים אותי גמורה ופתוחה, אבל א' טיפה יותר שמרן בנושאים האלה. אז נכנסתי למקלחת וטיפלתי קצת בגוף שרציתי להעניק לו. כשרכבתי לראשונה על זין הסוס הענקי שלו כאב לי, אבל הייתי אמיצה, ונתתי לו לזיין את הפתחים שלי כאילו היינו בני עשרים וחמש. מארחת למופת, כבר אמרנו. ביקשתי ממנו שיראה לי תמונות של הבחורה החדשה שלו, ושיספר לי על איך הוא מזיין אותה בפרטים מלאים.

אחרי זה שאלתי אותו אם הוא רוצה להצטרף אלי למזימה מרושעת והוא אמר כן - אז הזמנתי את השכנה מלמעלה לארוחת ערב. אמרתי לה ש-א' הוא "ידיד", וישבנו שלושתנו ושוחחנו. היא יודעת שהאהוב בבידוד, ואני די בטוחה שאת הגניחות שלי בלילה היה אפשר לשמוע. רציתי להוציא לה את העיניים. מזל שא' הוא גבר חתיך לכל הדעות, אחרת הייתי צריכה להוציא לו את הזין ולנופף לה מול הפרצוף.

גם א' לא בדס"מי במיוחד. אבל אני מחבבת אותו, ומבקשת ממנו שידפוק חזק יותר את חור התחת המתוק שלי באהבה, ויש משהו יותר מספק בכאב שאני מרגישה אחרי שהוא יוצא מאשר במה שכל הדושים של תל אביב מסוגלים לעשות.

(ועדיין מחכה לאהוב שיגרום לי לבכות דמעות אמיתיות.)

הולמס​(שולט) - הפאבים ריקים?

איפה מצאת פאב פתוח?

אשמח למצוא פאב פתוח וריק
לפני 4 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - לא יצאתי מאז השבוע שעבר, והכל היה מוזר וכמעט ריק... כנראה שעכשיו לא יהיה כלום פתוח!
לפני 4 שנים
הכלבונת של reina​(נשלט) - גרררררררר
לפני 4 שנים
לא ליום אחד - בהחלט בהחלט שווה אוננות ולא חד פעמית
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י