שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 4 שנים. 26 במרץ 2020 בשעה 2:29

אז הנה מה שקרה מאז הערב - אריה (לא אריק!) שעברה כבר יותר משנה מאז שזיינתי אותו, שלח לי "איך אפשר לא להשתגע מהסגר הזה?! מילא אם היינו שכנים..."

למקרה שלא קראתם את הפוסט ההוא, הזדיינתי איתו אחרי מסיבת מונדיאל של העבודה, ועכשיו צחוק הגורל - הוא קודם וכעת הוא הבוס של הבוס שלי. כן כן, האפי האוור של ימי חמישי מתחיל בברכה של הגבר ששפשף את הזין שלו בשדיים שלי. חוץ מלאחרונה כמובן כי כולם "עובדים" מהבית.

אני עונה לו "יש לי המון שכנים מעולים, מה לך אין נשות הייטק משועממות בבניין היוקרה?"

הוא: "לא מתחשק לי משועממת, מתחשק לי מישהי שיודעת לזוז."

בשלב זה אני מבינה שלבחור אין בעיה לתת לי להחזיק את גורלו בידי, להזכירכם כל זה בוואטסאפ מתועד... אבל מי אני שאחסום גבר נאה בדישו? בחיים לא אמרתי לא כשזה היה רעיון טוב. אז שלחתי לו וידאו שלי מקפצצת מול המראה בכותונת דקיקה מול המראה לקול girls just wanna have fun. הצחקתי את עצמי מאוד באותו הרגע. האהוב כמובן מקבל עידכונים שוטפים ועוזר לי להגביר את הלהבות. אני מספרת לאריה על ביקור ה"שכן" שהיה בעצם א', כולל תיאור של ההרגשה של כלי הפגז האדיר שלו מרחיב אותי מבפנים. לאריה אין הרבה מה לומר בתמורה אז הוא שולח דיק פיק. בשלב זה אני מקלידה על הגב והאהוב נעוץ בתוכי. האהוב נותן משימה שאשלח לאריה הודעות קוליות. אריה מקבל אותי מתנשפת, מתארת לו כמה אני זקוקה לזין שלו. הוא די בשוק, אבל מתעשת ומתחיל לשלוח לי הודעות משלו. האהוב יוצא ממני לרגע כדי שאצלם תמונות של הכוס הפתוח שלי.אפשר לראות פנימה. אריה גומר באותו הרגע בערך... אני טיפה אחרי, גונחת על הזין של האהוב.

זה מציין את תחילתו של לילה שנגמר רק לפני שעה בערך. אני גמורה, התחת שלי דולף זרע, הציצים שלי עם סימני נשיכה אדומים, ואני עדיין חרמנית. משתגעת למעשה.האהוב בחלום השביעי. שלחתי עוד הודעה לאריק עם תמונת גוף עירום והכרזה שהכוס שלי בוער. אבל הוא כנראה גם ישן. מה עשיתי שמגיע לי כל הטוב הזה. אני חיה שוב, בבת אחת.

- W E R E W O L F - - ועכשיו ת'אמת
תגידי לי באמת
מי מזיין יותר טוב
אריק או אני ?
מה זאת אומרת כל אחד אחרת ?
דברי בציונים גברת, דברי במספרים
לפני 4 שנים
Sharoman​(אחר) - זה מה שקורה כשאת מזיינת דושים עלובים שבאים לגמור במקום להיפגש עם גברים בעלי רמת מיניות כמו שלך.
ואם כבר יש לך מנוי זהב למה לא לנצל אותו ולעלות כמה מהתמונות החדשות לכאן?
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י