שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכתוב משהו

אפשר עוד לעשות איתי המון דברים
לפני 3 שנים. 22 באוקטובר 2020 בשעה 4:56

ואני אומר את זה מתוך כאב לב.

כי אני אדם מאוד כנה. ובעיקר כלפי נשים. זה מאינסטינקט חייתי, ואני אסביר: אם אני מסבן מישהו אני מרגיש פחיתות כבוד כלפיו. עצם זה שנאלצתי לרמות אותו שם אותו במקום חלש. חלש ממני וחלש אובייקטיבי - יש לי כוח עליו, אני יודע משהו והוא לא. בחיים. וכלפי נשים, להוויתי, אני מחרטט מישהי שלא יכולה להתמודד עם המציאות. אני מסתיר כי אחרת היא תיפגע/ תכעס/ יהיה לה לא טוב. וזה קצת.

יש לי טרן און כשאני מגלה הכל, אני הוא החלש. אני שקוף, כל הרפש המביש שבתוכי נגלה לפניה. יש בי בושה, והיא יכולה לעשות בה שימוש. היא *יכולה*. היכולת היא הכוח.

וכל מה שכתבתי עד עכשיו הוא טעות.

כי מנגד לכל זה, 

מנגד.

מנגד עומד האגו הנשי. האגו היפיפיה, הטווסי, הסקסי. 

האגו של "עכשיו אני ואפסי עוד". הסיבה אולי להיותך כאן: להיות מוערצת. מושא ליראה קלה במקרה הרגיל, ולפחד אמיתי במקרה המטפטף. לשחק ברגשות כבקוביה הונגרית. להשתיק בכוחניות מחשבות של הנשלט ולהשתיל בכוחניות מחשבות חדשות. 

האגו הנשי, שהוא הדבר ששווה לנשלט לחיות למענו. 

תשכח מ "הכי אני מעריכה כנות, כנות היא הכל בשבילי". כנות היא רק אמצעי, שטוב רק אם הוא עונה על המטרה האמיתית שלך כשאת מדברת איתי: לגמור משכרון כוח. 

 

 

 

דנייאלה{Z} - השקפה מעניינת בהחלט
לפני 3 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - תודה:)
לפני 3 שנים
כאוטיות בקופסה​(נשלטת) - אני מבינה ממש את ההשקפה שלך. ודווקא בגלל זה, מאמינה שכנות היא חשובה הרבה יותר. כי ביחד עם הפגמים, הקשיים והחולשות, ההערצה היא הרבה יותר חזקה וטוטאלית. זו הערצה שלי כאדם בשר ודם ולא כהיותי דמות.
הפגמים ידועים לכולם, הכנות לא מחדשת. היא אולי תכאב, אבל אפשר להיות בטוח שיודעים אותם קודם. הכנות והחשיפה הם המאפשרים בעיני את ההתמסרות האמיתית. לא כמשחק, אלא הערצה למי שאני כולל הפגמים, טווס גם עם רגישות שברירית. ואז שכרון הכוח הוא הרבה יותר עוצמתי.
לפני 3 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - מבין מה את אומרת, יש פה איזו יסודות יציבים בקשר.
אני לא בטוח אגב שזה קשור לסוג הקשר( ארוך טווח או קצר) אלר יותר לחיבור ולאישיות של כל אחד ואיך הם מתחברים בינהם.
לפני 3 שנים
Gia X - אין דבר כזה "כנות מוחלטת". מה שאתה מזהה ככנות, הוא בסה"כ התערטלות נפשית של מזוכיסט שמחפש הצלפה מילולית או מעשית בעקבות הפרטים שחשף. אין בכך שום חולשה, נהפוך הוא, "בכנותך", אתה מאלץ את זה שנחשף אליה, להתמודד עם משהו שהוא לא בהכרח מעוניין/מוכן אליו. זאת זעקה לתשומי ואם מסתכלים פנימה באמת, מבינים שיש כאן אפילו סממנים של מניפולציה.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י