אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכתוב משהו

אפשר עוד לעשות איתי המון דברים
לפני 5 שנים. 15 ביוני 2018 בשעה 16:23

(חוק שקד: לפחות 1,500 שקלים קנס לצרכני זנות או טיפול)

 

היה לילה מחרפן.

לילה מחרפן, שבו הכרנו, שתינו, רקדנו, ושתינו שוב. רק אני והיא. הרגשתי חי כלכך, מחובר כלכך לעצמי, ואליה. והיא הייתה יפה, ונשית, וחיה. עד כדי כך, שכל המועדון היה תפאורת רקע, שבמרכז היא בלבד. בשמלה אדומה, עדינה, נשית מאוד, צחוקה השקט והמתגלגל גורם ללב שלי לקפוץ. כל הערב הלב קפץ. גם אם הייתי מתאמץ לא הייתי יכול להבחין בשום דבר אחר מלבדה.

ולא התאמצתי. לא התאמצתי בכלל. מהלילות שבהם אני מודה לאלוהים שאני חי.

 

הסעתי אותה הבייתה, כשבלב של שנינו האנדרנלין עושה שמות, ובראש של שנינו האלכוהול מלהיט ומשחרר. ניצוצות. דיברנו כל הדרך, דהרנו, שרנו. נגענו. התנשקנו והחלפנו נוזלים.

 

הגענו לדלת מתנשפים. לא היה ספק או היסוס, ענן התשוקה עמד בין שנינו, מאיינת את המרחק ביני לבינה. ובכל זאת עמדה על המדרגה, בצעד קל לפנים חשפה ירך סקסית מבעד לשמלה שהצית מליארד נוירונים במוחי אפוף האלכוהול, ושאלה "אתה רוצה לעלות?". חייכה ופשטה את ידה.

כמעט רעדתי מתשוקה כשהוצאתי את הארנק. לא היה אכפת לי כמה כבר הוצאתי הערב. הוצאתי שטר של מאתיים והחיוך הקטן בשפתיה הבשרניות, החושניות נראה מעט נעלב. הוצאתי מיד עוד מאתיים והחיוך קפא, מצפה. הוצאתי עוד מאתיים והחיוך התרחב.

סימנה לי להמתין עם השטרות בחוץ, הוציאה את הנייד והחל לצלם אותי. קצת נעלבתי, אבל עבר לי אחרי עשירית שניה. לא כולן עושות את זה, כמובן. חלקן אוהבות סיכונים, אוסומכות על הגברים שהן יוצאים איתם, מצד שני יש פמיניסטיות שתופסות את זה כאקט של העצמה נשית, כאקט שנותן ביטחון לאשא עם גבר בסקס בדייט ראשון. הגבר יתנהג יפה יותר אם יהיה מודע לקנס שצפוי לו אם לא יעשה כן.

אבל אני משער שבמקרה שלה, היא פשוט נהנתה להביך אותי. ותפסה את הסיטואציה סקסית, רומנטית, חייתית. "ספר, מה אתה עושה? למה הוצאת כסף?"

"אאני.. אני משלם לך, כי אני רוצה סקס. למרות שאסור".

חיכתה, מצלמת, מביכה עוד יותר.

"אני משלם לך 600 ש"ח כדי לעשות סקס איתך"

חיכתה עוד כמה שניות. נהנית, מצלמת ומעירה  "אתה כנראה מחבב אותי מאוד."

אז הכניסה את הטלפון לתיק, מקפיה להתעכב. להדגיש את תעודת הביטוח הקטנה שלקחה ממני.  

אז גם לקחה ממני את הכסף, הכניסה אותו לכיס. מקפידה שוב להתעכב.

 

רעד לי מרוב שעמד לי.

 

לקחה את ידי והכניסה אותי פנימה

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י