שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני 18 שנים. 18 בינואר 2006 בשעה 18:43

השבוע הגיעה לסיומה העונה הראשונה של סידרת המשטרה המצוינת "המפענחת" בכיכובה של החוקרת ברנדה ג'ונסון המגולמת על ידי השחקנית קיירה סדג'וויק. דמותה הנפלאה של ברנדה ג'ונסון בסדרה העניקה לה את הזכות להופיע בפוסט הזה של הבלוג, ולי את ההזדמנות לשתף אתכם בחווייתי מצפייה מרתקת בחבורת גברים הסובלים מיתר שוביניזם ומנוהלים ביד רמה על ידי החוקרת צ'יף ברנדה ג'ונסון.

הם לא עושים לה חיים קלים והיא מצידה מחלקת להם פקודות מבלי להניד עף עף ומסיימת כמעט כל משפט בהדגשה של המילה "תודה", בסגנון של חצי אמא חצי גננת.

לברנדה קוראים המפענחת כי באותו סגנון של גננת - מפקדת ואמא היא מצליחה להוציא מטובי הרוצחים הודאה באשמה, תוך שהיא משאירה את חבורת הגברים פעורי פה ומפזרת הרבה קסם נשי בדרך. היא גם מצליחה לסגור תיקי משטרה של פשעים שטרם פוענחו עד היום תוך כדי שהיא הודפת את טובי השוטרים של משטרת לוס אנג'לס ועוד כמה סוכני FBI חטטנים - כלביאה המגוננת על גוריה.

הסדרה משודרת בערוץ yesWeekend – מומלץ לצפות בשידורים החוזרים.

Blondie the good​(מתחלף) נשתדל לראות - אני אישית צופה קבוע ב"מגן" שם מפקדת התחנה היא לא אחרת מאשר גלן קלוז, ללא ספק שחקנית בחסד
ממליץ ביותר
לפני 18 שנים
ליידי תמרה​(שולטת) - הי, איך קוראים לסדרה באנגלית?
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י