בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 11 שנים. יום ראשון, 17 במאי 2015 בשעה 9:30

לפעמים יש רגעים שאני מאושרת. אם זה כשילד אחד משלי מחייך אליי, כשחברה טובה מקשיבה לי, כשהחלומות שלי נראים קצת יותר אפשריים.... ואז אני מאושרת למרות שאתה מת.

ולפעמים יש רגעים שאני אומללה. שאובדנך מכה ביתר שאת. אם זה כשאחד הילדים מדבר עליך, כשאני רואה זוג עם עגלת תינוק ברחוב שלנו ... ואני הולכת עם התינוקת שלנו לבדי.ואז הכל מתפורר לי, השמיים שוב נופלים ושוב אני מחפשת אותך בכל רוכב אופנוע שחולף ברחוב, במיטה שלנו, בחדרים... ואז, אני אומללה. בגלל שאתה מת.

 

כנראה שהכל זה רגעים.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י