לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

High T

גנגסטר סטייל
לפני 7 שנים. 11 בפברואר 2017 בשעה 18:05

 

כחלק מהזמן הפנוי שלי לסופ"ש צפיתי בפרק הראשון של העונה השנייה בסדרה ביליונים

כמובן שראיתי את כל העונה הראשונה  וזה השאיר אותי עם טעם לעוד. כמו מאבק ענקים בזירה קטנה אשר יצאו להפסקה קצרה.

אני מניח שרבים באתר מכירים את האינטראקציה של הדמויות הראשיות, במיוחד מעניין הקטע שבו השחקן Paul Giamatti  מתאר את הגישה שלו לגילום הדמות.

הריאיון עם השחקנית   Maggie Siff

 

אכן בנייה ראשונית של דמיות מורכבות ומעניינות גורם לי לפחות לרצות לחזור לסדרות משובחות, זה היה גם בסדרת הבית הלבן. ו VIP . כתיבה מעולה, ליהוק אדיר.

ואולי משהו אחר, אני יודע שאני שונה. תהליכי החשיבה שלי אחרים, מהירים יותר, חדים יותר. אני יכול לצלול במערומי המידע והבעיות ולגלות את הפתרון הפשוט והיעיל ביותר לפרויקט או למדיניות הנדרשת. אמרו לי שיש לי אינטליגנציה רגשית גבוהה.

אולי בגלל זה מדגדג לי במקומות הנכונים שאני רואה אינטראקציות כאילו. בין גברים ונשים. לא מפער או ניצול מעמדי. אלא ממאבק מוחות, אנרגיות, שדות וקסם....

נגעתי בפוסט קודם על נושא הצחוק וחשיבותו לי, ככול שאני עובד במקום יותר קשוח אני צריך את הצחוק והרגיעה בשעות הפנויות. הפעם אני מעלה את נושא העניין בבן/בת הזוג.

במיוחד האם יש לכם עניין/רצון להיות ביחד?

כאן אני מדבר מעבר למיניות, משחקי הסקס והשליטה. אני מדבר על היום יום, השעות של ביחד אבל לא ביחד... אני מכיר זוגות רבים אשר שומרים על זוגיות נהדרת, חיי סקס נהדרים ומגוונים. אבל בשעות שהם ביחד ולא מטפלים בילדים או במטלות הבית. פשוט נפרדים. הוא בטליותיה או במשחקי מחשב והיא בשיחות עם חברות או רשתות חברתיות. לכל אחד עולם משלו ואולי זה נכון להם כזמן ריענון אחד מהשנייה, אבל גדילה ביחד כזוג אני לא רואה.

לכן אני נימשך לדברים מעניינים – כן אתם מעניינים אותי

ותודה לכם שאתם כותבים מעלים פנטזיות, ממשים הרפתקאות, כואבים, תוהים על מקומכם בעולם, מחפשים את המשלים/משלימה, נוקמים עד קץ הזמן.....

פשוט נותנים דרור לכתיבה/מחשבה/אנרגיה/קסם


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י