לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 14 שנים. 28 באפריל 2010 בשעה 15:25

חניתה גידרון היתה מנשות העסקים המובילות במדינה. כסף ישן שהיא שילשה עם השנים. היא התגוררה באחוזה מפוארת בבני ציוץ, היאכטה שלה עגנה בנמל הרצליה ואף אחד מהעשירון העליון, עמו התחככה כדרך הטבע, לא ידע שיש לה תחביבים סודיים, שבינם לבין צער בעלי חיים, הקשר מקרי בהחלט.

לפני למעלה משנה החלה להבחין בנירית טל והחליטה לשחק במשחק חביב מול עצמה - כמה זמן יקח לה להפוך אותה לשפחה שלה. היא אהבה לשחק ונירית היתה אחד מהמשחקים היקרים שלה. היא השקיעה לא מעט כסף וזמן בתשלום לבלשים פרטיים, באיסוף אינפורמציות פנימיות ובלהיות חייבת טובה לכמה אנשים, כדי להגיע לרגע הזה וכמה שהיא התענגה עליו.

"לא רע בכלל, חור שלי, עכשיו הורידי את הידיים ותני לי לראות את כולך. חור לא מתבייש מגבירתו. חור גאה להציג את עצמו בפני גבירתו ומתגאה בכך שהוא שימושי. תראי לי את התחת הקטן שלך, חור שלי", אמרה ואפילו החיוך לא הצליח להסתיר את החום שפשט בגופה.

נירית לא יכלה להתאפק יותר: "תגידי, את פסיכית או שאת על איזה משהו חזק? מה זה הקטע הזה עם החור? מה את רוצה מהחיים שלי יה פסיכית? את יודעת מה יקרה אם אפנה למשטרה?"

חניתה חייכה שוב. "אני יודעת בדיוק. חצי ממשטרת ישראל בכיס הקטן שלי והחצי השני בדרך לשם. אף אחד לא יאמין לזנזונת קטנה שמשתמשת בקוק, על פניי. ועכשיו, מספיק לקשקש, יש לך עוד כל כך הרבה מה ללמוד על איך להיות חור טוב. תוציאי את המתנה השנייה, שבשקית הבינונית".

לנירית היתה קליטה מהירה. היא שמעה את הדברים, הבחינה בקול הסמכותי והבטוח בעצמו והבינה שחניתה דוברת אמת. בחשש פתחה את השקית השנייה, עדיין זועמת ומאמינה שיש דרך החוצה. בשקית חיכו לה ביצים סיניות. היא לא היתה כל כך תמימה שלא ידעה מה הן וכעת חששה ממה שהפסיכית תדרוש ממנה לעשות.

"נחזור למקום בו הפסקנו קודם, לא חשבת ששכחתי, נכון חור? הסתובבי והראי לי את ישבנך הענוג".

נירית הסתובבה בזעם והראתה את ישבנה, "מרוצה?", שאלה בהתרסה.

"לא חור שלי. אני עוד רחוקה מלהיות מרוצה ממך. אתחיל להיות מרוצה כשתהיי שימושית. בנתיים אני רק בודקת את הצעצוע שלי. התחת שלך בהחלט יהיה שימושי לי. ועכשיו תחדירי לעצמך את הביצים הסיניות ועמדי בפישוק, ידיים שלובות מאחורי העורף".

נירית צייתה. היא תמשיך להעמיד פנים שהיא משתפת פעולה, עד שתוציא מהזונה את התמונות. היא החדירה לעצמה את הביצים הסיניות לכוס ונעמדה כפי שצוותה, מעמידה פני אדישה, אבל התחושה של הביצים היתה מוזרה. מלאה, כמעט נעימה.

"מצויין חור. כך חור אמור להראות ולהרגיש. צייתן, מלא ומצפה להוראות הבאות. את תתקדמי בסולם הדרגות לאט. אנחנו נתחיל בללמד אותך להיות חור טוב. חור שמבין שכל מה שהוא רוצה זה להתמלא על ידי גבירתו ולהיות שימושי לה. זה לא שהכוס שלך יהיה החור שלי, זאת את שתהיי החור שלי. כולך, המהות שלך. הכוס שלך, הפה שלך, התחת שלך, הראש שלך - הכל יתופעל כדי להיות חור טוב. כשתצטייני כחור, אעלה אותך לדרגת זנזונת, אבל יש לך עוד כל כך הרבה ללמוד עד שתגיעי לדרגה הגבוהה הזאת. בנתיים-רק חור. מעכשיו, צעצוע, את הולכת לעבודה עם הביצים בתוכך ועם הקולר שהענקתי לך ואת תזכרי כל דקה ביממה, מי את ומה את עבורי. ברור חור?"

"כן", ענתה נירית בעצבים.

"התשובה הנכונה היא 'כן גבירתי'", אמרה חניתה "ובפעם הבאה שתשכחי זאת, תענשי ותאמיני לי - את לא רוצה לטעום מהעונשים שלי. אני אוהבת לאלף ואני מאמינה באילוף בשיטת המקל והגזר. המקל יכאב מאד, אני מבטיחה. ועכשיו, חור, תפתחי את המתנה השלישית שלי. תראי כמה אני מפנקת אותך, שלוש מתנות ביום אחד".

"את ממש מלאך", אמרה נירית ופתחה ברעד את החבילה השלישית. בפנים חיכה לה באט פלאג. היא קיוותה שזה לא מה שהיא חושבת שזה, אבל חניתה לא אהבה לבזבז זמן.

"החור שלי צריך להכין את כל החורים שלו עבורי. מהיום את מתחילה להתאמן, כדי שלא אצטרך להתאמץ מדי כשאחליט להשתמש לך בתחת. מעכשיו ובמשך שבוע, כל יום בדיוק בשעה אחת, תחדירי לעצמך את הבאט פלאג לישבן ותהיי איתו במשך שעה ולא מעניין אותי אם זה באמצע צילומי תוכנית או ביום הולדת לתינוק בן שנה וחור? אל תחשבי לרגע שאת יכולה לרמות. עוקבים אחרייך בשבילי ואם לא אהיה מרוצה, את תסבלי מאד. ברור חור?"

נירית היססה לרגע ואז ענתה: "כן, גבירתי". היא שנאה לומר זאת, היא שנאה את האישה הזאת, היא שנאה לציית לה, היא תיעבה כל מילה שלה, אבל משום מה היא חשה לפתע את הכוס שלה מתכווץ על הביצים הסיניות ורטיבות מוזרה נוזלת במורד ירכיה.

"מספיק לך להיום, חור. מחר חכי לי בדיוק בשעה שמונה בערב. הנהג שלך יבוא לאסוף אותך אליי וחור? כל השיחה שלנו צולמה ותועדה, ממש לא כדאי לך לא להיות מוכנה ואל תטרחי להתלבש יותר מדי, הבגדים לא ישארו עלייך יותר מדי זמן. חלומות פז יקירתי".

נירית לא אמרה אפילו שלום, כשהתנתקה מהסקייפ וסגרה את המחשב בזעם.

לי-אורה - מופלא...:)
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה יקירתי:)
לפני 14 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אוי זה נהדר! נא לא להשאיר במתח.
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה:) מבטיחה.
לפני 14 שנים
נמנמת - מעולה - העלילה הטובה בעיר :-)

הממ...
אנחנו אבל לא זזות טיפלה' מהר מידי?

סתם הערת זהירות - יכול להיות שלא -
פשוט ראיתי את הפנטזיות הטובות ביותר הולכות בדרך זו ...
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה מותק ואל תדאג/י זה יהיה איטי להכאיב:)
לפני 14 שנים
philia' - רגע. רגע..
יש פה אנשים עם בעיות זמנים.
לא כולן//ם צעירים ו//או חסונים.

יאמי. זאתי אוהבת ג' ו//או 3. מאד-מאד :))!!!
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יקירתי, מבטיחה לך שהיא תגמור כשאת עדיין בדמי ימייך ושהסיפור יסתיים עוד בטרם תתחילי לפתח סימפטומים של רומטיזם וגלי חום:)
}{
לפני 14 שנים
נמנמת - אוקיי -
אני מבין שיש כאן איזו בעייה רטנטונת
philia - הכותבת לפני - לא מאותגרת כמוני מתמטית ומבצעת חישוב
(נשי - אם יותר לי לציין)
קצרצר

אם אניגמטית (המחזיקה כרגע בכל המשאבים של הפנטזיה הטובה בעיר) משחררת לנו פרק פעמיים בשבוע...
לפי דרישת נמנמת (מינימום 10 פרקים, לא?) ייקח לנו ... הממ... 5 שבועות בשביל לגמור
ואפילו אנוכי, המזלזל בגישה הנשית הטיפוסית של הכל כאן ועכשיו - מודה שישנה כאן פרובלמטיקה מסובכיקה ממעלה ראשונה

אני חושב שאולי ניתן להפריד בין שני רצונות אלו -
הסיפור נגיד יכול להתארך אבל הדמויות המרכזיות יכולות לגמור פעם או פעמיים באמצע
(או שאני לא מבינה כלום בפנטזיות - יתכן - ואם כאן הבעיה - עמכן הסליחה)
-
או שאולי בעצם ... רק הקהל...
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - צוחקקקקתת:)
אתה חמוד-את:)
לפני 14 שנים
נמנמת - :-)

נ-ה-ד-ר!!!!!!
לפני 14 שנים
נשלטת עדינה​(נשלטת) - מ-ח-ר-מ-ן!!!!!!!!!!!!

מחכה כבר להמשך!..
אוי את כל כך טובה:)..
שלא יגמר לעולם:-)..

לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה מותק ודווקא יהיו הרבה גמירות:)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - מצוין אהבתי
עודדדדדדד
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - עוד בדרך ויתפרסם מחר כנראה. תלוי במידת החרמנות שלי:)
}{
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י