בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 14 שנים. 29 באפריל 2010 בשעה 5:56

נירית לא הצליחה להרדם. היא התהפכה שוב ושוב במיטה הזוגית שלה וחשבה כיצד לטפל בסוחטת ואיך תצליח להוציא ממנה את התמונות, בלי לשלם את המחיר שהיא דורשת. היא עברה בראשה על כל רשימת מכריה, מנסה להזכר במישהו שיכול לעזור לה, אבל לא מצאה אפילו אחד שתוכל לסמוך עליו ולספר לו את כל האמת. בדרך כלל, כשלא הצליחה להרדם, אוננות היתה עוזרת לה, הפעם היא מוטרדת מדי, או שלא? היא נזכרה בתחושה של הביצים הסיניות בתוכה והחלה להתגרות. אם זה רק היה גבר שממלא אותה כך.

אצבעה נשלחה אל בין רגליה והיא החלה לדמיין את האקס שלה. הוא היה חתיך ושרירי. איך שהיא אהבה להתבונן בשרירים שלו נעים, כשהוא זיין אותה. היא פינטזה שהם נפגשים באמצע הרחוב ובלי לדבר הרבה עולים אליה לדירה ואז הוא מצמיד אותה לקיר ומנשק אותה ואז... פתאם שמעה בראשה את הקול של האישה "חור שלי, המהות שלך היא להיות החור שלי". היא נבהלה מעצמה ומיהרה לסלק את האצבע מהדגדגן שלה. מה פתאם הפסיכית נכנסה לה לפנטזיה? זאת לא היא, זאת המילה הזאת, שהיא כל כך שונאת, אבל בכל זאת - עשתה לה משהו? היא חזרה לפנטז עליו, רק שהפעם הוא אמר את המילים, "את חור שלי", כשפישק את רגליה וחדר לתוכה. זה עבד. תוך דקות ספורות היא גמרה. בת זונה הסחטנית הזאת, אפילו על הפנטזיה שלה היא משתלטת.

למחרת הצטלמה לתוכנית חדשה בכיכובה בערוץ הילדים. תוכנית שהביאה את כל כישוריה לידי ביטוי. היא שרה ורקדה, היא שיחקה, השתוללה וידעה כמה היא נראית נפלא כשהיא עושה את כל אלה. בכל תנועה שלה, חשה את הביצים הסיניות שמילאו אותה ולא הצליחה לשכוח לרגע את האישה, גם כשמאד רצתה. כשהגיעה השעה חמישה לאחת, הם היו עדיין בעיצומם של הצילומים והיא ידעה מה עליה לעשות ושמישהו עוקב אחריה. היא ביקשה מהבמאי הפסקת פיפי וניגשה לשירותים עם תיק היד שלה.

שום דבר לא חדר לה לישבן עד לאותו הרגע והיא פחדה. מאד פחדה. לאט כיוונה את הבאט פלאג אל ישבנה והחלה להחדיר אותו לתוכה. זה כאב והחליק מתוכה ודרש ממנה לכווץ את הישבן ומי בעצם ידע? העוקב יראה שנכנסה לשירותים, אבל לא ידע מה עשתה בהם. היא מיהרה לשלוף את הבאט מתוכה, החזירה אותו לשקית ויצאה שוב לסט הצילומים. שתקפוץ לה הפסיכית, היא לא הולכת להכאיב לעצמה בשבילה.

עברה שעה והצוות יצא להפסקה. היא הלכה לחדר המאפרת, לרענן את האיפור שלה, כשהנייד שלה צלצל וקולה של האישה נשמע מצידו השני של הקו: "חור, לא אמרתי לך שאם לא תצייתי לי זה יכאב? הערב תקבלי את העונש הראשון שלך וכדאי מאד שתחזרי לשירותים ותחדירי לתוכך את הבאט פלאג למשך שעה, כי אחרת העונש רק יגדל".

"טוב", ענתה נירית בתדהמה וכעס.

"התשובה הנכונה היא 'טוב גבירתי'", ענתה חניתה והוסיפה "והרגע זכית בעונש השני שלך להיום. הסברתי לך שאם תשכחי מה אני עבורך ואיך לקרוא לי בנימוס, זה יעלה לך ביוקר. ועכשיו, קדימה חור, לכי לשירותים ועשי את מה שציוויתי עלייך".

נירית ניגשה לשירותים, מרגישה מובסת לרגע. היא כיוונה שוב את הבאט פלאג לתוכה, פלטה אנקת כאב כשחדר אליה, החזירה את תחתוניה למקומם וניסתה שפרצופה לא ישקף את העובדה שהרקטום שלה מכווץ על חפץ זר ומכאיב. מאיפה לעזעזל הזונה יודעת שהיא לא החדירה אותו קודם? היא שתלה מצלמות גם בשירותים או שאולי הספיקה להכיר כבר את אופיה?

והערב? מה יהיה הערב? הפסיכית יודעת הכל והפסיכית תעניש אותה. איך היא תתחמק מזה? מה יהיה העונש? מה האישה הזאת עוד מתכוונת לעשות לה? איך היא מעזה להתנהג אליה כך, היא, הטאלנט החדש של תמי הפקות, היורשת הבלתי מעורערת של מיכל ינאי ויעל בר זוהר ואפילו של רינת גבאי. היא תראה לה מה זה. האישה הזאת תצטער על הרגע בו נולדה. היא עדיין לא יודעת איך, אבל זה יקרה ובקרוב. נירית היתה רגילה להשיג את כל מה שרצתה.



WaterMan​(שולט) - אוהב לקרא אותך
גם את הפסיכית
בוקר טוב
:)
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - בוקר נפלא מתוק שכמותך. התגעגעתי. כאן ובכלל}{
לפני 14 שנים
WaterMan​(שולט) - גם אני אלייך...
לפני 14 שנים
דיווה​(מתחלפת) - אאוצ' . מגניב!

קראתי הכל ברצף
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - שמחה מותק ותחזרי לעוד סיבוב:)
לפני 14 שנים
כלבלב אנושי - וואא...
את כותבת מדהים...
ולא פחות חשוב..יודעת לבנות את המתח...
ולהשאיר (אותי)...פעור פה...

ממתין בציפיה דרוכה להמשך...
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - שמחה שאתה כאן ונדמה לי שזוכרתאותך מהסיפור הקודם שלי, שנכתב עדיין בכינוי הקודם שלי.
לפני 14 שנים
כלבלב אנושי - אותך, מה שמביאה איתך ואת כתיבתך לא יכול לשכוח..
שמח לקרוא שגם את זוכרת אותי :))

עבד נרצע (לא ממוצה/ע)
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מחייכת. תודה:)
לפני 14 שנים
Owner​(שולט) - נסיכה אהובה שלי,
ארבעה פוסטים רצופים של פנטזיה, מה דעתך על איזה פוסט אתנחתא? אני חייב איזו הזדמנות נאותה להגיד שוב עד כמה אני אוהב אותך (המון המון המון המון ואחרי אתמול עוד המון אחד).
מצד שני, נדמה לי שטיפטיפונת בכל זאת הצלחתי להגיד את זה, ואני לא רוצה להסתבך עם קהל הקוראים (שכולל גם אותי כמובן) הצמא ורעב לעוד, אז יאללה עוד ועוד ועוד מהפנטזיה :-)
מוואאאהההה

לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - נשמוני שלי, את מה שיש לי להגיד לך על אהבתי אליך ועל אתמול ועל כמה שאתה מטריף אותי יותר מאלף פנטזיות (עדיין מחייכת), אגיד לך בעל פה והכי מקרוב שיש ולגבי הפנטזיה - מבטיחה. עוד. בקרוב. לא אוהבת להשאיר אותך צמא ורעב להרבה זמן:)
לפני 14 שנים
Aציבעוני​(אחר) - עוד עוד
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יש עוד מותק. אתמול כתבתי שניים ובסופש ש.ח
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - :))))
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י