שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 4 ביולי 2013 בשעה 16:52

דווקא תכננתי סשן רגוע. האמסטף שלי עוד לא התמסר לי בישבנו ורציתי להקדיש את הסשן להרגיע אותו מהחרדה, להתגבר על הפחד ושידע שמה שלא יהיה אני איתו ואני לא עומדת לוותר. בדרך כלל אני מתכננת סשנים לעומק. הפעם לא תכננתי דבר, פרט לעונש שהגיע לו מתחילת השבוע. מה יש להתכונן להרגעת תחת?

הוא מגיע, חתיך כהרגלו. אני אוהבת לסקור את גופו בפתח, שנייה לפני שהוא יורד על ברכיו לנשק את רגליי. בדרך הקצרה הזאת, אנחנו לא מתאפקים ומחליפים חיוך שמח. הנה אני-הנה הוא. הנה התחושה הזאת של ביחד.  הוא יורד למטה ומנשק. אני נושמת עמוק את מגע שפתיו על כפות רגליי. הן ממש עולצות כשהוא בא לשרת אותן. לק בורדו במיוחד בשבילו, צמיד לכל רגל, פרפר אחד כסוף כמעט עף מאחד מהם מרב התרגשות ושמחה. הזחל הרעב. 

 

אני מובילה אותו אחריי לכורסת הטלוויזיה העמוקה. מתיישבת עליה ומושכת אותו אליי, לרגליי. הוא מתכרבל בחיקי, אני מרגישה אותו נושם אותי ומלטפת את קוצי הקרחת. מושיטה יד לקולר העור העבה ומהדקת אותו לצווארו העבה. אמסטף. מושכת בטבעת המחוברת לקולר מרימה את פניו אליי, נושקת לו ותוך שנייה מעיפה לו כמה סטירות לחי. המבדילה בין קודש לחול. העבד שלי צריך לשכוח את עולמו האחר מאחור. הגעת לממלכה שלי. ביי ביי עולם. ואני רואה לו בעיניים, את הגעגוע והרצון להתמסר, את התשוקה ואת הילד. הילד הזה שאני מטורפת עליו ושבא לי לכרבל אליי ולהגיד לו, "מה פתאם כאב? אתה ילד מתוק הכי בעולם", אבל אז אני שוב רואה את הגבר והעבד והילד נשכח לרגע. "לא עכשיו, מתוק".  עוד חיבוק. עוד סטירה. אני מתבוננת היטב בעיניו ושולחת אותו לשירותים "לך לעשות חוקן עבד".

 

הוא חוזר נקי ולחוץ. מאד לחוץ. אני בטוחה שאם הייתי מודדת לו לחץ דם הייתי יכולה להתגלש לו עכשיו על הלחץ. אני מצביעה בידי על המזרון שהנחתי על הריצפה ומצווה "שכב על הבטן". אני הולכת לשחק קצת כדי שירגע. העבד שלי אוהב מילים. את המילים שלי במיוחד ועם המילים האלה אני ארגיע אותו עד שייתן לי את כולו. הוא נשכב ואני שוכבת מעליו, עדיין בלבוש מלא. הגוף שלי מוחץ את שלו, כפות רגליי על רגליו, שירגיש ושפתיי לוחשות לאוזנו. "שבת בבוקר, יצאתי להפגש עם חברות  ונתתי לך לישון. היתה שם אחת, שבא לי עליה, התחשק לי לזיין אותה ולהשפיט אותה, לשלוט בה ולהצליף בה. התחשק לי לקרוע לה את הצורה. היא היתה מאד כוסית. מאד. אבל מה הבעיה? שהעבד שלי מקנא גם בשפחות. נכון שאתה מקנא גם בשפחות?". הוא מהנהן. זה נכון. פעם הוא יבין כמה זה מטופש, אבל בנתיים זה מה שהוא מרגיש, מה שהופך את הסיפור למאד אמיתי עבורו. "אז בגללך לא זיינתי את הכוסית ועכשיו אני רעבה. תנחש מי צריך לפצות אותי? מי יהיה הכוסית שלי במקומה?". עכשיו אני מרגישה את המאבק בתוכו. מצד אחד, המאצ'ו שלי נכבה מניוש. מצד שני, להיות החור שלי הרגע, הכוס שלי, זה רעיון שמחרמן אותו. אז הוא לא אומר הרבה ומחכה לבאות.

"תהיה עכשיו החור שלי. הכוס שלי שאני מזיינת. רוצה להיות הכוס השימושי שלי?". המאבק הוכרע. הוא חרמן והוא מהנהן "כן גבירתי, אני אהיה הכוס שלך". "מצויין כוס", אני עונה ומורחת את אצבעי בקרם סיכוך. "בוא בתולה שלי. תפתחי אליי. תהיי כוס טוב. זה יכאב בהתחלה כמו לכל בתולה, אבל אני אלמד אותך לאהוב את זה". הוא אוהב את המילים והאצבע שלי מרגישה כמה הוא לא אוהב את המעשים. התחת שלו מכווץ, מתיבש. הא מת מפחד ופתאם אני מבינה. די לאצבעות, די למשחקים, די לוויתורים. אני לוקחת את הסטראפון הסגול שלי, מסככת אותו. הוא ארוך אבל לא עבה מדי. אני לא מחדירה אותו לתוכי עדיין, רק מכוונת לחור שלו. "תשפד את עצמך על הזין שלי, חור. אתה רוצה להיות שייך לי? תפתח את התחת שלך ותהיה כוס טוב". הוא כבר לא מתווכח. הוא מרגיש שהגיע הזמן והוא רוצה, גם אם לא יודה בזה עכשיו. לאט הוא מתחיל לשלוח את ישבנו לאחור ולהחדיר את הסטראפ לתוכו. אני עוזרת לו ודוחפת קדימה. הוא מבקש רחמים "די, רגעעעע". אבל עוד לא. קודם שיהיה קצת בפנים ואחר כך נרגע. הסגול שלי נדחק בקושי פנימה "עכשיו תרגע ותנשום".  הוא טוען שאינו יכול, שכואב לו. אבל זה לא מעניין עכשיו. יש לו מילת ביטחון, שישתמש בה אם אין ברירה. אם לא, אני ממשיכה. אחרי שניות אחדות אני מתחילה לזוז ומרגישה איך הוא מתכווץ עוד יותר, כמעט בוכה. עוד קצת ואני יוצאת. מספיק לו להיום. חצי זין היה בפנים. אבל, עוד לא סיימתי.

 

הוא נושם לרווחה, אבל אני ניגשת לבאט פלאג. זה שכל השבוע הוא טען שאינו מצליח להחדיר לעצמו. מצחיק. שמה יד כבדה על גבו. מכוונת את הבאט המסוכך ומחדירה פנימה. הוא חודר בקלות רבה כל כך כאילו מדובר בתחת של מזדיין מנוסה. אבל הוא בלחץ ומהלחץ הוא מסתובב והבאט בורח פנימה והוא נלחץ ואני מרגיעה, אבל הוא מתחנן ללכת לשירותים ולנסות להוציא אותו. אני משחררת. הוא מוציא אותו. קצת דם. סיפור מהתחת. כשהוא חוזר אנחנו כמעט צוחקים. הוא דמיין על איך זה יראה במיון, אני דמיינתי איך אני מחדירה שתי אצבעות כדי לשלוף אותו החוצה ובדרך מרגיעה את הבכי שלו כך שהוא מכיל באט אחד ושתי אצבעות. משעשע. מפחיד. תלוי מאיפה מסתכלים. 

 

שנינו יותר רגועים עכשיו. אני נשכבת על המזרון לידו. מלטפת אותו, מרגיעה. הוא מחייך מתבייש עם המבט היפה הזה. הכחול. שלו. "היה רק כואב או גם מחרמן?", אני שואלת. "רק כואב", הוא אומר אבל העינים שלו אומרות אחרת. אני מחייכת. יודעת שאחר כך יגיד לי את כל האמת. "יופי. טוב שכואב. עכשיו אתה תגמיר אותי כי הכוס הזה חירמן אותי". ממני הוא לא יוציא רחמים. כף הרגל שלי מוחצת לו את הזין. הוא מתכווץ ואז נעמד דום לקראתי. אני דוחפת אותו בין רגליי, שיענג אותי כמו שהוא יודע. עשר דקות אחרי, שתי אורגזמות אחרי לי, אחת לו וחיוך דבילי לשנינו, אני מלטפת אותו. "אתה ממלא את תפקידך היטב, עבד אושר. אבל עכשיו הגיע זמן העונש שלך. זוכר מה היה החטא? זוכר שקינאת ונהגת בחוצפה עד שהלכתי לישון עצובה?". הוא זוכר ומתבייש, אבל הכנתי לו עונש שהוא לא ישכח. עונש שדיברנו עליו קודם. העבד הזה מוציא ממני את הטירוף. הוא הביא איתו סכין יפנית ואני שולפת אותה. במהירות חותכת בו חתך קטן באצבע. שישאר. שיזכיר לו לא לחטוא. האצבע מדממת קלות. אני מוצצת את הדם שלו. "אתה טעים לי". מורחת עליו משחה מחטאה ועוצרת דימום, שמה לו פלסטר של פילונים. הוא מסומן עכשיו ושלי. הכי שלי.

חלק מהעונש הוא שלא אגיד לו שוב מה אני חשה כלפיו כל השבוע ובכלל עד שאגיע לעשר גמירות. הפגישות שלנו כל כך קצרות והגעתי רק לחמש. אז אני לא אומרת דבר, אבל העיניים שלנו מדברות והוא מוסיף לכך מילים. מילים יפות שמלטפות לי את הנשמה. אני מנשקת לו את הגב ולפני שאשחרר אותו אני אומרת "רגע. עכשיו אני רוצה משהו ממך. שכאשר אני מפנטזת, אדע על מה. אני נשכבת על הבטן ואומרת "שחק לי בשיער". הוא מלטף אותי ואני מרגישה כמו החתולה שמלקקת בעונג את השמנת. כל כך נעים שהייתי נשארת כך שעה, אבל לו יש עבודה. אני פוקחת עיניים הוא מביט בי ואומר "לפעמים את כזאת ילדה". אני מחייכת ועונה "כן, לפעמים, כשבא לי, אני הכל. גם זה". הוא שוב מביט בי במבט הזה.

 

אני קמה ומתלבשת במהירות. שוב לא עמדנו בזמנים. מתבוננת בו כשהוא מתלבש, היפה שלי. משחררת לו את הקולר, מנשקת אותו ולוחשת "אתה יודע? אני מחבבת אותך קלות". מצחיק. בשיחה הבאה הוא כבר מספר לי שאבוד לי. הוא קורא לי בעיניים את הכל, את מה שאני מרגישה ורוצה. רק עוד חמש גמירות והוא גם ישמע. במילים שלי. בקול שלי. עד אז-אני לא מכחישה.

 

 

 

נסיכת הלילה​(שולטת) - הוא מספר לי שאבוד לי.

איזה כיף ללכת כך לאיבוד

שלעולם לא תמצאי
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה יפה:)
לפני 10 שנים
OSHER​(נשלטת){חיובי} וואו מדהים ! - גם מחרמן גם מרתק גם יפה לעין וללב ולשכל כיף לקרוא אותך ואתכם
לפני 10 שנים
OSHER​(נשלטת){חיובי} ועכשיו לתגובה עניינית - אולי העבד צריך שתסשני לו שפחה מול העיניים - וככה תירגע לו הקנאה הוא יבין את מקומע וגם שלא הכל נורא ולא סוף העולם. יש שפחה יש עבד ויש אניגמאמית ששולטת ביד חזקה ובזרוע נטויה אכזרית מהקגב רודנית מקים גונג און ומנהלת משטר חשוך מאובמבה
:) }{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אושר תודה ולגבי מה שאהובי יבין - זה בינינו:)
לפני 10 שנים
OSHER​(נשלטת){חיובי} בידיים שלך וברגליים שלך - מאחלת לכם רק טוב :)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יודעת. תודה יקירתי:)
לפני 10 שנים
claw - אניגמטית, בכל פעם את כובת כל כך מדהים... אבל הפעם, התעלית אפילו על הפוסטים הקודמים!
יש ביניכם כזה חיבור? כזה אושר? שלא ייגמר לעולם!! נשמע שהקשר שלכם מדהים!
"...הוא גם ישמע. במילים שלי. בקול שלי. עד אז-אני לא מכחישה" זה משפט שמבטא הכל!
שיהיו לכם עוד המון רגעי אושר!!*


*ואנחנו נשמח לשמוע על אלה שתרצו לחלוק :)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה קלו, כיף שאתה כאן ומפרגן. מאחלת לך קשר כזה עם גבירה משלך:)
לפני 10 שנים
Milonga​(שולטת) - מקסימה :)
}{

(זוכרת את ההצעה שלך? ככל שאני קוראת אותך יותר, כך נראה לי שנעשה את זה פעם...)
:))
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - גם לי נראה ותודה מותק:)
לפני 10 שנים
מתוקף אישיותה - משובח!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה וברוכה הבאה:)
לפני 10 שנים
המשדרג - פעם קבע לשיננית, עכשיו ממהר לעבודה, מעניין מתי תצליחי לפתוח לו את המוח שיבין שאת אחת ויחידה?
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - המוח שלו בסדר גמור, משדרג, הזמן שלו קצת פחות:)
לפני 10 שנים
מורן 42​(נשלטת) - אהבתי אהבתי אהבתי.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אני מודה-מודה-מודה:)
לפני 10 שנים
חשופה מול עיניך - למרות שזה לא הקטע שלי אבל זה פשוט ואווווו
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י