שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Equilibrium

אני מראש בוחרת לפנות במין זכר, אף על פי שכל מה שאני רוצה להגיד מופנה לכל המינים.
אז שלום לך בן אדם.
תיכנס, תרגיש כמו בבית... אך אל תשכח בבקשה שאתה אורח.
אורח בעולמי הפנימי שאני מצאתי אומץ לשפוך פה באותיות שחורות וקטנות במלבנים לבנים.
תשאיר את השוט,האזיקים והמניירות פה בכניסה. פה אתה לא צריך להיות שולט, נשלט, מתחלף או כל תפקיד אחר שאתה סוחב על כפתייך אן בכיס שלך.
פה כותבת אשה. בנאדם כמוך, שמורכבת מהרבה יותר צדדים וחלקים למעט כוס, ציצי והנטיות המיניות שלה.
תידע שכל מה שאני כתבתי פה, כל הפרטים הקטנים שנתתי להם חיים בעזרת זכוכית מגדלת של המודעות שלי, הם נשפכו החוצה לרוב לראשונה וסביר להניח לאחרונה... אתה עד לדברים ולאירועיים בחיי שרוב הסביבה הכי קרובה ויקרה שלי לא מודעת אליהם.. אולי מנחשת.. אבל אתה יודע. תוכל לשאת באחריות הזאת?
פה, בבלוג אני שואלת שאלות, מחפשת תשובות, שופכת על הדף ומסדרת את כל מה שאני לא מצליחה לנסח רק בראש, משתפת בהבנות ותובנות על העולם בו אנחנו חיים, על עולם השליטה, משתפת בחוויות שלי בתהליך ההתפתחות האישית (והמינית) המתמדת שאני נמצאת בה. פה אני בוכה, שמחה וסתם משתעשעת. נראה לך שתוכל לזרום איתי? אני אשמח. אז תשאיר תגובה, תשאיר סימן.
נראה לך שזה לא בשבילך, לא ברור ? אז תעשה טובה, אל תלכלך בבקשה, פשוט תמשיך לבלוג הבא, זה לגמרי מובן- אני לא אהיה מובנת לכולם לעולם. אם השוני גרם לך לתהות - תשאל שאלה בכיף. אבל אל תשכח שאתה באת אלי ולא אני אליך.

פה בעולמי הקטן הזה לא שופטים אנשים לפי דת, גזע, מין, מראה חיצוני, נטייה מינית או קולינרית. פה שופטים רק את אלה ששופשים.
פה בעולמי הקטן כולם בני אדם... If you know what I mean... :)

אז ברוך הבא לעולמי הקטן. תוריד נעליים, תמזוג לך כוס מים, תתרווח, קח נשימה ומחייך לי בחזרה כבר - אני מחייכת לך מאז שנכנסת :)
***
כל השירים המפורסמים בבלוג עם סימון (с) ללא שם — הם פרי יצירתי ושייכים לי ורק לי...
לפני 8 שנים. 1 ביוני 2015 בשעה 23:52

אני אנסה לרגע להוריד את התפאורה של זה, וכדי להגיע לעיקר אתבונן בתהליכים פנימיים ללא פיקסציה על החוויה עצמה ... נשארת רק תחושה של שליטה. שלו- עליי, שלי - על עצמי... 

המקום הזה שבו אני בוחרת כל פעם מחדש, בכל פקודה - לסמוך, לקבל, לציית... המקום שבו לכאורה אני מאבדת שליטה על הסיטואציה, הוא בעצם  המקום בו אני "מאמנת" שליטה מלאה על עצמי. כי ללכת בעקבות ההחלטה מודעת להתמסר  - זוהי התמודדות לא פשוטה...  השבלונות במוח מתנפצות אחת אחרי השניה, אגו שצועק "אבל אני!!!.." בכל דרך אפשרית, גירוי מיני שמלווה את כל התהליך משגע את החושים.

אז פה לפי דעתי, נדרשת שליטה מלאה כדי לאפשר לעצמי לשחרר למרות הכל, לשחרר את ההתנגדויות של האגו, את כל מה שאני חושבת על זה, פשוט לתת לחוויה לעבור דרכי, לחיות את הרגע הזה באמת, ליהנות מהעוצמה של אנרגיה שמתפשטת מהבטן בכל הגוף...

התעלות.. פשוט לשרוף את הפחדים ומגננות... ולהיפתח. 

מצד שני, שליטה מנטלית היא כלי מאד חזק. אפילו הייתי אומרת שזה עלול להיות נשק קטלני. שליטה בידים של בן אדם לא מודע ולא רגיש יכולה לגרום לאסון. 

ההחלטה להעביר את המושכות עליי לבן אדם אחר אפשרית בשבילי רק מהמקום של אהבה, אמון וכבוד הדדיים, מהמקום של הכרות עמוקה, וכמובן כימיה... זה לא יכול לבוא ישר, זה משהו שנבנה עם הזמן תוך כדי תקשורת פתוחה וכנה...

בשום מצב אחר אני לא אתן לשחק לי במוח.

 

 

 

 

 

 

strong scorpion - כולבת ניפלא...
לפני 8 שנים
SapioS​(אחרת){Rתיק} - אם התכוונת ל"כותבת", אז תודה :)
לפני 8 שנים
strong scorpion - כן....
האצבעות קבב שלי...
לילה לבן?
לפני 8 שנים
D-HUNTER - בוקר טוב אכן כותבת נפלא, רהוט ומסקרן.. תודה לך.
לפני 8 שנים
פרומיתאוס - חושבת שזה עניין של בחירה מחודשת בכל רגע נתון?
חשבי שנית.

סביר שעד לרגע שבו את "נלקחת" יש בחירה.
לאחר מכן....:-)
שאחרת...היכן בדיוק השליטה שלו ?:-)
לפני 8 שנים
SapioS​(אחרת){Rתיק} - קודם כל, אני כתבתי את זה על סמך הניסיון הקצר שבו לא "נלקחתי" באמת.. רק טעמתי קצת. ויש משהו במה שאתה אומר.. אבל גם אם אגיע למצב הזה בו לא נשארת לי בחירה, זה יכול לקרות רק אם אני אבחר באופן מודע לא לבחור יותר ולהעניק לשולט את השליטה המלאה עלי...
וגם אם זה יקרה, לפעול לפי הבחירה הזאת, להיות שם כנועה ומתמסרת לו - עדיין דורש אותה שליטה על עצמי שכתבתי עליה בפוסט..
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י