צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כותבת לפרקים

אני פה כדי לשאול
ללמוד, להכיר לעומק את מה שאני רוצה להעמיק בו
תודה
:)
לפני 4 שנים. 26 בנובמבר 2019 בשעה 15:45

היא לוקחת לגימה גדולה מהמים הקרים ומביטה במעגלים שעשו השפתיים שלה במים. "דן, אני מנסה להבין איך מעולם הישיבה הגעת לעולם השליטה." היא מניחה יד על ירכו של גיא ונשענת עליו.
"ועוד למקום די קיצוני, כזה שדורש התמסרות טוטאלית?"
דן מזדקף ומניח את ידו על כתפה, היא מרימה את עיניה אליו ולהפתעתה גבה אחת שלו מורמת עיניו מכווצות ובפניו אפשר לראות תמיהה. "לשאלה הזו לא ציפיתי." הוא מושך אותה אל משענת הספה. "גם אותך זה מעניין?" דן מסית את מבטו לגיא.
"למען האמת, תמר הפתיע גם אותי עם השאלה הזו, אבל כן זה מאד מעניין גם אותי." גיא מניח את כוס הקפה שלו על השולחן ומסתובב לכיוונו של דן.
"זה סיפור ארוך ולא פשוט שרק בשנים האחרונות אני בעצם מבין אותו." הוא מסדר את תמר כך שתשען עם הראש שלה בשקע הכתף שלו.
"הדומיננטיות תמיד הייתה בי והצורך לשלוט ממקום מוביל ונותן לאחר, גם הוא טבוע בי מילדות." עיניו הכחולות נעוצות בעיניה של תמר, אומרות לה, את כולך איתי עכשיו.
"בישיבה הייתי מדריך, כמעט מיד כשהגעתי לשם, מהר מאד זיהיתי את אלו שהיו זקוקים להובלה שלי והייתי שם עבורם." הוא מושיט יד לקופסת הסיגריות שעל השולחן ושולף ממנה סיגריה. ידו השניה מהדקת אחיזה בכתפיה של תמר כדי שתשאר צמודה לכתף שלו. 
"מה זאת אומרת הייתי שם עבורם?" גיא מניח את ידיו על בירכיה של תמר ומטה עצמו קדימה לכיוונם. "קיימת יחסי מין עם הנערים שבאחריותך?"
"לא." דן נשען חזרה על מסעד הספה מושך אליו עוד יותר צמוד את תמר. התחושות שעוברות בה הן שהיא כרגע המגן שלו והיא לא לגמרי מבינה ממה. "היה מגע אבל לא מיני, היו לי שניים שאיתם הייתה ממש מערכת יחסים של שליטה, אבל ללא סקס. בדיעבד אני יודע שזה נגע בי שם וזה גם מה שהוביל אותי לעולם הבדס"מ, אבל אז מחוות האהבה והגאווה בהתמסרות שלהם להובלה שלי היו בעיקר, ליטוף על הראש והרבה אמירות חיוביות."
תמר הזיזה את גופה, מנסה להרים את עצמה מתנוחת ההישענות על דן, עוד לפני שהזדקפה ידו עטפה את בטנה והדקה את גופה אליו. "שאלת שאלה, אני עונה לך וכל עוד אני מדבר איתך אני רוצה להרגיש את הגוף שלך מקשיב לי."
====================================

אני בתהליכי כתיבת ספר הקשור לעולם הבדס"מ, {הוא לא על עולם השליטה אבל קשור בחבל 😄 }
כרגע בתחקיר מעמיק יותר,
אוספת חומרים,
מאוד אשמח אם יש מי מכם, שולטים ושולטות שקוראים את הפוסט,  ומעוניינים או מסכימים לשתף אותי, על תחילת דרכם בעולם השליטה.
לספר לי על מה הביא אותם להבין ולקבל את מי שהם בעולם השליטה\הבדסמי.

אנחנו נשאר ברמת הכרות של ניקים 😄 זו תהיה שיחה, גם אני אדבר על עצמי.
ועדיין דיסקרטיות נדרשת ומובטחת מצידי.
מוזמנים לפנות אלי בפרטי


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י