צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של עושה אותך מולי

כנסו ותקראו סיפורים מעניינים ומדליקים..
לפני 6 שנים. 8 במאי 2018 בשעה 14:50

זה התחיל כמו בכל רומן קלאסי...

סוף סוף גבר אמיתי שיוציא אותה משגרת חייה, ולו רק לכמה רגעים, מאותה שיגרה משעממת ומונוטונית לפינה סודית ומלהיבה שמוסיפה טעם לחיים.

להרגיש שוב סקסית ונאהבת כמו פעם.. היא לא היתה אחד מאותן ילדות שלא יודעות מה הן רוצות ונהנות לעשות דוקא, אך היא גם לא היתה מאותן הזקנות שאיבדו את החשק לטעם החיים..

היא היתה אישה בסביבות הארבעים סקסית בשלה ובוגרת. היא היתה מספיק בטוחה במיניות שלה גם בלי שתוריד גברים שפנו אליה והיתה מספיק ליידי להגיד להם תודה שהחמיאו לה.

יחד עם זאת, הרגשתי שהיא לא מסופקת. התחלנו לדבר ומיד היה הקליק הזה. הקליק שאת מרגישה שאת מתחברת יותר ויותר לבנאדם כשאת קוראת את השורות ובין השורות ואת מרגישה שזה הגבר שאת רוצה..

ואז כשאת בעבודה את מרגישה שהלב שלך משתוקק שוב פעם לקליק הזה שעושה לך כל כך טוב על הלב.. ווכשאת באה הביתה את קוראת את הסיפורים המגרים שלו עם כל המרכיבים שעושים לך טוב.. כמו תבלינים במידה הנכונה שמשאירים אותך עם טעם טוב לסיפור הבא.. הסיפורים שממש נוגעים בך ופותחים לך את הדמיון לעולם של הנאות..

את ממש יכולה לראות את זה איך את נפגשת איתו.. אולי בים כשאתם מביטים מחובקים השקיעה המהפנטת ואת מניחה את הראש שלך על החזה הגברי והמפותח שלו ומריחה את הבושם הגברי שלו המשכר...

את מריחה את הקצף של הגלים שמרענן את נשימתך ועוד נושמת עוד ועוד מהטוב הזה עמוק לתוך גופך שמתפשט לכל האיברים שלך.. וזה נכנס ללב שלך ולראש שלך... 

את שומעת את הקול המרגיע של גלי הים שחוזרים שוב ושוב לחוף כמו יד שמנענעת את העריסה ומרגיעה אותך..

כל הצירוף הזה של המראות הריחות והקולות מציף אותך בהרגשה נפלאה שאת משתוקקת כבר להיות עם הגבר הזה שוב ושוב לשכוח מהכל ורק להיות מרוכזת בהנאה... האם את מוכנה?

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י