שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של עושה אותך מולי

כנסו ותקראו סיפורים מעניינים ומדליקים..
לפני 5 שנים. 26 במאי 2018 בשעה 13:45

למרות שהן רושמות בפרופיל ובבלוגים דברים שהן כותבות הן לא נוהגות כך ונראה שהן רושמות כך בעיקר כי זה מה שהן רוצות שיחשבו עליהן. בתכלס מי שהכרתי כאן נראה שרובן מתוסבכות, מלאות משקעים, וחסרות אומץ לנסות משהו שונה ואמיתי.

נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - איזו הכללה.....
לפני 5 שנים
TheStrider​(סדיסט) - מניסיוני, שמישהו או מישהי מתלוננים על רצונם, איכותם, בררנותם או התנהלותם של כלל בני המין השני זה לרוב בגלל חוסר הצלחתם איתו.
לפני 5 שנים
שולט בך מולי​(שולט) - אז יש לך הרבה ניסיון עם גברים?
למרות הניסיון שלך להתנסח בצורה רשמית ופלצנית, לא טענתי שהם לא איכותיות אלא שלא תמיד יודעות מה הן רוצות. ולא אמרתי שזה כל בני המין השני אלא רוב הבנות באתר הזה. מציע שתחזור לבת הספר ותלמד הבנת הנקרא. או שמה מדובר בניסיון להתלקק לנשים.. :)
לפני 5 שנים
Afifit - אתה כבר נמצא במקום שונה, הכלוב!
אז אנא הסברך למה התכוונת כשכתבת 'שונה'? (כי להבנתי שונה משונה = נורמאלי)
ו... אתה מסתתר כאן כמו כולנו אז מה/מי בדיוק אמיתי?
לפני 5 שנים
שולט בך מולי​(שולט) - כשאני אומר שונה ביחס למה שכתבתי ברור שהכוונה להיכרות שונה מהאכזבות שהבחורה חוותה ולכן היא נסגרת ולא נינת לקשר שאותו היא כתבה שהיא רוצה. לא דיברתי על להסתתר דיברתי שהן לא יודעות מה הן רוצות
לפני 5 שנים
Afifit - היכרות שונה מהיכרויות מאכזבות שחוותה בחורה בעבר תתרחש כשיש כימייה מהמשפט הראשון שתכתוב לה (וכמה זה כבר קורה?!)....
דרך אגב, כוווולן יודעות מה הן רוצות כשהן מוצאות אותו.
לפני 5 שנים
שולט בך מולי​(שולט) - את חיה בסרטים של וולט דיסני זה קורה רק בסרטים. בחורה רצינית ובוגרת ניגשת לקשר ללא משקעים (או לפחות לא נותנת למשקעים מהעבר להשפיע) ומתחילה להכיר ונותנת צאנס לקשר להתפתח. רק כך אפשר להכיר ולהמשיך בקשר שהיא רוצה. סתם כך לחפור שרוצה גבר אמיתי אבל כשמתחיל דיבור לקבל רגליים קרות ולברוח זה לא בוגר.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י