סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby's diary

לפני 3 שנים. 7 באוקטובר 2020 בשעה 19:33

אחרי הרבה מאוד זמן. כנראה שהרגשתי מוצפת בצורך לשפוך את הדברים שלי על הנייר הווירטואלי.

אז מה השתנה? הרבה דברים. אני כבר בסוף של התואר, אימצתי שני חתולים ויש לי עבודה חדשה וקלילה. בנוסף, עשיתי שינוי באורכות החיים וגם שינוי מנטלי.

כבר שנה ומשהו שאני בקשר עם מישהו. לא הקשר שאתם חושבים עליו. גם לי קשה להגדיר אותו. הוא גר רחוק אבל היכרנו כשגרתי באזור הזה לתקופה קצרה. הסתדרנו מהרגע הראשון. אנחנו יכולים להיות ימים שלמים ביחד. מעולם לא רבנו.

הוא החבר הכי טוב שלי והסקס הכי טוב שהיה לי אי פעם והבעיה היא שאני deeply in love with him אבל אני מפחדת להגיד לו.

אני חוששת להרוס את מה שיש בינינו. כרגע אני במצב שכל כך טוב לי שאני לא מחפשת אפילו תחליף. גם אם זה אומר לעשות סקס (פיצוצים) פעם בחודש.

אתמול הייתה הפעם הראשונה ששלטתי. זה התבשל אצלי במחשבה הרבה זמן. זה לא שלא ניסינו אלמנטים לפני כן וזה גם לא שאני שולטת אבל מה לעשות? לא הכל מסתדר תמיד לפי בקשתי.

התחלתי באופן מבוקר עם קצת פליקים על איבר המין וקצת הפלקות עם ספנקר, אבל אתמול שברנו שיא קטן.

אזקתי את הידיים והרגליים שלו זו לזו וקשרתי עם חבל את האזיקים למוט של הווילון. העברתי לו על הגוף נוצה ואחר כך גלגלת שיניים חדה. לא צעקתי ולא הייתה אגרסיבית, ביקשתי הכל בנימוס. אחר כך לא יכולתי להתאפק וירדתי על הברכיים ועינגתי אותו.

אחרי שהוא גמר בתוכי ואני גמרתי עוד שלוש פעמים לפני כן, חזרנו בין רגע להיות חברים הכי טובים. זה היופי שבקשר הזה. הוא עושה לי טוב אבל אני לא יכולה שלא לתהות למה אנחנו לא רוצים יותר מזה?

ואם אנחנו נרצה יותר מזה, מה אם הכל ייחרב?

הקניתי לעצמי כמה נקודות זכות אחרי שהגיעה לו שכנה חדשה, בחורה מאוד מתוסבכת וחרדתית והוא תמך בה ונכנס לזה רגשית ואז גם נפל בקסמה. ברור שהיא הייתה עסוקה בעצמה בגלל מצבה הנפשי ולא יכלה להכיל את זה, מה שאומר שהוא הבין את התמונה הגדולה והפנים שזה לא משהו שיעבוד. התמיכה שסיפקתי לו פעלה לטובתי. 

גיליתי דרך הקשר איתו שאני יכולה להיות חברה מאוד טובה.

Skyfall​(שולט) - ברוך שובך
לפני 3 שנים
בראד - נחמד
לפני 3 שנים
Bianco-nero - כיף לקרוא שאת לקראת סוף התואר
לפני 3 שנים
Milking Man​(שולט) - חסרת מאוד....
אבל פעם אחרונה לפני שנה? 😔
לפני שנתיים
Milking Man​(שולט) - כנסי לצ׳אט... 😊
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י