צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby's diary

לפני 6 שנים. 24 בפברואר 2018 בשעה 5:07

*** הסיפור הינו סיפור אמיתי לחלוטין. לפני שתקפצו ותגידו שמדובר בכפיה, מדובר במאה אחוז רצון והסכמה משני הצדדים***

הכל התחיל כשהייתי בתיכון. היה לי מורה מבוגר- הוא היה בתחילת שנות החמישים לחייו, גבוה, שיום, מבנה גוף חטוב ובעל סקס אפיל מטורף.

לא הייתי התלמידה היחידה שחשבה שיש בו משהו מושך. היו דיבורים על זה מדי פעם בהפסקות ובחדרי השירותים. הייתי תלמידה מצטיינת (למרות שאף פעם לא הייתי חננה), אך תמיד הרגשתי שאני בוגרת לגילי אז היה לי קושי להתעניין בדברים שהעסיקו את בני גילי, ולכן הייתי מפתחת קשרים אפלטוניים עם המורים. במקרה שלו תמיד היה משהו מעט מעבר, והכל התחיל כשמלא לי 18. הייתי בין הבחורות הראשונות שנהיו "חוקיות" בשכבה, ומהנקודה הזאת לא היה לי ספק שהוא מפלרטט קצת. אבל שניים יכולים לשחק במשחק הזה. תמיד הייתי בחורה שופעת (גם בידע ובאינטליגנציה, אך גם בשני דברים מאוד בולטים) אז יום אחד באתי לביה"ס בחולצה צמודה עם מחשוף (לא מאורע נדיר במיוחד), התיישבתי בשיעור שלו מקדימה וראיתי שקשה לו להתרכז בלימוד, ראיתי שהוא מהופנט וחושק לתפוס אותם. מאחר וישבתי מולו והוא היה גבוה, ראיתי התקשות קטנה במכנסיו, ממש מול הפנים שלי. הוא המציא תירוץ שהוא לא חש בטוב היום. אבל מכאן הפסקתי לשחק, זה היה הזמן שלי.

כמובן שהוא היה נשוי, אבל באותה תקופה לא הייתה לי בעיה עם זה (רומן אסור ודיסקרטי דווקא ריגש אותי). היו שמועות בבית ספר שאשתו נכה ומשותקת. יותר מפעם אחת יצא לי לדבר איתו ביחידות. אז ביקשתי עם אוכל לשוחח איתו שוב. הוא כמובן הסכים. הוא היה אחראי צוות והיה לו משרדון קטן. בחלק מימי השבוע היינו נשארים עד אחר הצהריים. אז זה היה זמן טוב להיפגש. הייתי מניפולטיבית וניסיתי להבליט את הסקס אפיל שלי. הייתי בטוחה שיש לו צד אפל. הסברתי לו בראשונה שאני מרגישה שאני יכולה לסמוך עליו ולכן אני פונה אליו (קצת ליטוף אגו לא יזיק). סיפרתי  לו שלאחרונה אני מוסחת בדעתי ושקשה לי להתרכז. הוא אמר שאני בגיל כזה שהכל מסיח את דעתנו ושאנחנו כל הזמן תחת אינטנסיביות. אמרתי לו שזה לא בדיוק זה. הוא שאל אם אני רוצה לספר מה זה כן?

עשיתי פאוזה ארוכה ואמרתי לו שזה בגלל גבר. הוא שאל אם אני מרגישה שזה הדדי ואמרתי שאני לא יודעת ושאני מקווה שזה כן. הוא אמר שאם כך אני חייבת לספר לו, שזה לא ישב לי על הלב.

עשיתי פאוזה ארוכה מאוד ואמרתי לו ש.... התכוונתי אליו.

הוא היה המום. ראיתי שהוא לא ידע מה להגיד, שהוא מנסה למצוא מילים, שהוא מנסה למלמל שזה מחמיא לו אבל....

קטעתי את דבריו ואמרתי לו שזה לא היה מכוון. פשוט זרמתי עם זה, רק לא לצאת "פושעת". העיניים שלי כבר אמרו לו הכל. הוא הבין שלפגוע ברגשותיי לא יצרו את האפקט הראוי אז הוא אמר שהוא חושב שנאלץ לסיים להיום. שהוא מודה לי שפניתי אליו. ידעתי שמאותו הרגע בוא לא יפסיק לחשוב עלי.

מספר ימים לאחר מכן קיבלנו עבודות להגשה עם ציון. לשלי היה מוצמד פתק בדף האחורי:"חשבתי על מה שאמרתי. תפגשי אותי בבקשה אחרי השיעור האחרון במשרדי".

הגעתי לשם, חסרת הבעה. מוכנה לשמוע את פסק הדין. הוא היה נראה מבולבל ולא מפוקס אבל בסופו של דבר אמר משהו כמו:"חשבתי על זה הרבה מאוד. קשה לי להסתיר את זה שאני מאוד נמשך אליך. אני מכיר אותך תקופה ארוכה. אני יודע שאת הרבה יותר אינטליגנטית מכל הילדות האלה בשכבה שלכם. אני יודע שאני צריך לומר לך לא, חייב להגיד לא. אבל כל מה שאני רוצה זה.... לעשות לך את מה שאני לא מפסיק לדמיין".

מפה הקשר בינינו התהדק. הוא סיפר לי שאשתו אכן משותקת ונכה ושהם לא שכבו כבר שנים. שיצא לו לבגוד לא מעט, אבל אף פעם לא עם תלמידות. גיליתי עם הזמן שיש לו צד אפל.

התוודאתי אליו לכמיהה שלי להשפלה והוא נהנה מזה. היינו נפגשים בצורה חשאית במשרד שלו, אחר למספר ימים. בהתחלה זה היה רק בשביל מזמוזים. עם הזמן הוא היה גם נוגע לי בחזה מתחת לחזיה. הוא אמר שאם הוא היה יכול, הוא היה מעביר את כל השיעורים עם הידיים שלו טמונות בחזה שלי. הוא היה צובט לי את הפטמות ואם הייתי קצת משמיעה רעש הוא היה שם לי יד על הפה. כשהקשר התהדק יותר ויותר זה עבר גם להשפלה מילולית. הוא התחיל לקרוא לי 'שרמוטה', 'זונה', 'שרלילה'.

הוא היה מתאר לי באוזן תוך כדי שהוא צובט לי את הפטמה איך הוא היה משתין לי על הכוס כדי לסמן שייכות. עם הזמן גם עברנו לשימוש בהודעות ואפילו שיחות.

פעם אחת הוא ביקש ממני להתלוות אליו. ידעתי בדיוק מה הולך לקרות. הוא לקח אותי לחורשה לא רחוקה מבית הספר. במעמקי החורשה הוא הסתכל לי בעיניים ואני ידעתי למה זה מוביל. הפשלתי לו את המכנס וחשפתי את הזין הענק שלו. הוא היה יפה ומעורר תיאבון. הסתכלתי לו בעיניים והתחלתי למצוץ וללקק את הכיפה. הוא תפס לי בשיער והוא התחיל לזיין לי את הגרון. מכניס את הזין עד הסוף כשאני נחנקת ומשתנקת. מבקש ממני להגיע עם הלשון לביצים. זה הפך לריטואל.

בהתחלה הייתי רק מוצצת (מבחירה, אגב. נהניתי להעניק לו את זה).

אחר כך באחת הפעמים זה עבר גם לזיון. לטחינה. לפמפום.

הוא הראשון שחדר אלי מאחורה.

אבל כל הכיף היה צריך להיגמר בסוף השנה.

כמה שנים אח"כ הוא התקשר אלי ב"טעות" ואמר שאם יש משהו שאני צריכה, שלא אהסס לבקש.

למה יש לי תחושה שהוא עדיין מאונן עלי?

אבא קינקי מבוגר - ולמה שלא יאונן גם היום?
לפני 6 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - קראתי להנאתי את שכתבת , ובהחלט נוטה להאמין לך , מאחר וזה לא תמוה שתלמידות נשיות למהדרין בהחלט מטעות ורמת האנדרנלין בחשק עולה .
כשהגעת למצב שהפשלת את מכנסיו והלאה ...
הייתי מת שתקרצי לי ותאמרי לי בוא תהנה גם אתה ...
למדתי להנות מזה וזה כל פעם מסעיר אותי מחדש ...
כל הכבוד לכתיבה המופלאה שלך ..
אהבתי !
לפני 6 שנים
שולט בלשון - ואני הלכתי ללמד ביסודי ):
לפני 5 שנים
foxman084​(אחר) - מרתק...
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י