שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מא' ועד ת'

בבלוג הזה אני אספר ואשתף על החיים במחיצת השולטת שלי א' :)

ועל התקופה שאנחנו מעבירות יחדיו בפריז המדהיה!
לפני 8 שנים. 19 בפברואר 2016 בשעה 23:02

 פתחתי את החשבון הזה בשביל שאוכל לשתף בכל מה שקורה לי כאן בעיר האורות ומעבר לה. אני מודה שבהתחלה קצת התאכזבתי מההודעות שהייתי מקבלת וזה אחד מהגורמים שגרמו לי לוותר על כל העסק.

אני לא יודעת מה נחת עלי שהדליק אותי כל כך לחזור לקהילה, אבל אני מקווה שהפעם הזאת תהייה יותר מעניינת ומספקת :)

 

אחד הדברים שאני הכי גאה בו הוא "מסמך האהבה" של א' ושלי.

כתבנו אותו בבוקר אחרי שאמרנו אחת לשניה "אני אוהבת אותך" (סיפור בפני עצמו שאני צריכה להעלות !)

 

זה קרה בחודש השלישי שלי בפריז (אחרי שהייתי אמורה להישאר רק חודשיים ב"חופשה" הזאת). אפשר לטעות ולקרוא לזה "חוזה בין גברת לשפחה". אבל, זאת תהייה המעטה פושעת במשמעות של המסמך הזה ובמה שהוא מסמל עבורינו. הוא מסמל את ההתחייבות שלנו אחת לשניה ולמערכת היחסים המיוחדת שיש בינינו.

 

אני מאוד מתרגשת לשתף אתכם בתוכן שלו, הוא תלוי בחדר השינה של א' ועדיין גורם לי לפרפרים בבטן כשאני מסתכלת עליו :)

 

 

המסמך המקורי הוא כמובן לא בעברית אבל אני מקווה שעבודת התרגום שלי היא הכי קרובה למקור :)

 

הערה אחרונה לפני התוכן : שיתפתי כאן רק את הסעיפים העיקריים, יש עוד מסמך אחר שמכיל חלקים יותר שוליים וטכניים ופחות מעניינים שהוצאו מטעמים ספרותיים (חוקי בית וכו' בעיקר חוקים לשפחה p: , אני צריכה להעלות גם אותו בנפרד 😄 ), עמכם הסליחה, המתרגמת.

 

 1. אהבה : אנחנו נאהבות. זו היא המהות העיקרית של היחסים בינינו והבסיס להכל. אהבה.

אנחנו בלעדיות מבחינה רגשית (אבל לא גופנית). כל החלטה שתעשה תהייה בראש ובראשונה למען שימור האהבה הקיימת בינינו.

 א' ולין יכולות לקיים יחסים גופניים עם אנשים אחרים אבל לא א' ולא לין יאהבו אף אדם אחר. במידה ואחת מאיתנו מפתחת רגשות לאדם אחר היא תשתף את בת הזוג באופן מיידי.

 

אנחנו נאהבות, אנחנו אוהבות, אנחנו אחת.

 

 

2. סודיות : מתוקף העבודה וסגנון החיים של א', סודיות ודיסקרטיות מוחלטת תתקיים בכל מה שקשור ליחסים בינינו מצד לין. זה כולל את האיסור לחשוף תמונות, שמות אמיתיים או כל פרט אחר שיכול לקשר בחזרה לא'. א' רשאית לשתף ולחלוק כל פרט של מידע שהיא מוצאת לנכון עם אנשים נבחרים שהם חלק מהעולם.

 

3. שליטה : לין מכריזה בזאת על התמסרות מוחלטת בגוף בנפש ובלב לא' מתוך אהבה,אמון וכבוד הדדיים . כל הוראה או החלטה של א' תבוצע קודם ורק לאחר מכן ללין יורשה לערער עליה.

 4. חינוך : א' לוקחת על עצמה את האחריות לדאוג לחינוך של לין ולהתפתחות שלה. לטפל בכל בעיה שקיימת, לתקן כל התנהגות שתסכן את הקשר, לעזור ללין להגיע לגבהים חדשים בחיים תוך כדי הגשמת המטרות שלה בעזרת שימוש ביד קשה או רכה כראות עינה. לין מקבלת על עצמה את א' המדריכה ומנטורית שלה בעולם ומתחייבת לפעול ככל יכולתה למען שיפורה העצמי בפן הגשמי והנפשי.

 

5. כיף וחוויה : אנחנו מתחייבות שנינו לדאוג לתבל את החיים שלנו בתבלינים של ספונטניות, נעורים, אנרגיה ולחיות ביחד חיים צבעונים ביותר ומרגשים ככל הניתן.

 

6. חיים משותפים : אנחנו מתחייבות לדאוג אחת לשניה בכל צרה ובעיה, בכל קושי או כאב. להיות קרן של אור אחת עבור השניה בכל סופה קשה. אנחנו מתחיצ יבות להיות ביחד בזמנים הטובים, הרעים ובכל שניה אחרת וגם אם לא נהיה אחת ליד השניה, תמיד נהיה ביחד בלב.

 

כאן חתומות בנשיקה : ** ופה חתמנו עם נשיקה מלאת אודם 😄 **

 

א' הפתיעה אותי, המסמך המקורי נכתב על חתיכת דף לבן. כשהיא ראתה שמשהו לא בסדר אצלי (והיא תמיד קולטת וקוראת אותי כמו ספר פתוח) היא שאלה ועניתי לה שהייתי שמחה עם היינו כותבות את זה יותר יפה.

 

יום למחרת היא אמרה לי לחכות לה בדלת כשהיא חוזרת מהעבודה ולא ללבוש כלום חוץ מאודם טוב. מסתבר שהיא הלכה לחבר טוב שלה שלקח את כל המסמך וכתב אותו על חתיכת עור אמיתית עם כתב בסגנון עתיק ועם קישוטים מסביב בעבודת יד.

 

נישקנו ביחד את המסמך ואז אחת את השניה בסערת רגשות מעלפת . בואו נגיד רק, שזה היה ערב טוב :)

 

 

אז זהו, זה השיתוף שלי :)

 

אני ממש שמחה שכתבתי את זה כאן, אפילו ירדו לי כמה דמעות כשנזכרתי איך א' הגיעה עם ההפתעה...

 

 זאת הייתי אני.

פני הים -
מקסים.
לפני 8 שנים
Monkey​(אחר) - שלום (:
תודה שחלקת תמיד עושה לי טוב לשמוע שיש אהבה
לפני 8 שנים
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦} - הרבה רווחים P:
לפני 7 שנים
אריה24 - יפה מאוד. זכית.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י