צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות של שטן

דסדמונה איננה!
לפני 19 שנים. 19 בינואר 2005 בשעה 15:30

האמת שאת הפוסט הבא, ניסיתי לפרסם בתור פירסום במגזין, משום מה הוא לא פורסם אז...


הגעתי חזרה למרכז, היה לי יום מטורף של סידורים אחרונים, יום שישי, סוף שבוע אחרון לפני שאני נוסע. היא התקשרה מהאוטובוס בדרך קצת לפני שהגיעה למרכז שאבוא לאסוף אותה, יושבת לה בספסל, קטנה כזו בין כל שאריות האנשים המתרוצצים בתחנה לפני שנגמר השבוע.

נסענו אלי הביתה, יד ימין שלי נוגעת בה כל הזמן... כל הזמן למעט הרגעים הקצרים האלה של החלפת ההילוכים, כזו רכה, חלקה ומישיית שבאמת... לך תבין מה לה ולעולם הבדסמ. לא לקח הרבה זמן מהרגע שנכנסנו אלי הביתה עד שמצאנו את עצמינו שוב במיטה, חוקרים... מגששים.

זה תמיד מפתיע אותי מחדש איך שכשהחומות נופלות... הכל קורה מהר, פתאום... כל הדברים שחיכית להם קורים אחד אחרי השני שאתה בכלל לא מבין מה עצר אותם... כשעוד היו עצורים ושוב... אני מוצא את עצמי בין רגליה, לא ממהר לשום מקום, למרות שממש... אבל ממש, לא נשאר לנו הרבה זמן.

מעביר אצבעות מרפרפות על העור המחסה את פנים ירכיה, נותן להן לשקוע מפעם לפעם לתוך הרכות הזו שהיא... היא. מעביר שפתיים, לשון, אצבעות, מסניף אותה... טועם, מעביר אצבעות יד אחת על גבעת ונוס שלה, החלקה... יורד אל השפתיים הסגורות, החלקות, ומרגיש את הגוף שלה נענה למגע שלי, רואה את הרטיבות שלה מתחילה לבצבץ בינהן, מזמינה אותי להרגיש... לטעום, אני אוהב להיות שם, קרוב, לגעת... להריח, אצבע יד אחת חודרת אל בין השפתיים החיצוניות, טובלת ברכות החמימה והלחה הזו, עוד אחת מצתרפת ויחד הן חובקות את הדגדגן שלה, עוברות משני צידיו, עוטפות אותו לפני שהלשון מצתרפת לחגיגה וטועמת ממנו... ממנה, סוחטת ממנה אנחה רכה, כמעט בילתי נשמעת של תענוג.

שתי אצבעות יד אחת צוללות לתוכה והיא... היא כאילו שואבת אותן לתוכה, הכוס שלה יונק אותן פנימה ואוחז בהן בחוזקה כשהן מפסקות אותו מבפנים, נעות בתוכה, מזמינות אותה להצתרף בתנועות... 'בואי' בתוכה, תרות אחר נקודת הג'י החבויה שם איפשהו בתוכה והיא מצידה, משחקת איתי במשחק 'חם – קר' של נשימות כבדות ואנחות רכות, 'כן זה שם' ו... 'תחזור לשם, התרחקת', כיף של משחק.

אני טובל עוד אצבע לתוכה, היא כל כך רטובה כשהיא דוחפת את האגן שלה כנגד האצבעות שלי כשאחת מהן בורחת החוצה ומחפשת אחר חור הכניסה האחורי, מרטיבה אותו במיצים שהביאה איתה מהכוס שאין... באמת שאין סיכוך טוב מזה. אני נשאב לתוכה, אצבע אחת בתחת ושתיים בכוס, נוגחות אותה הכי עמוק שרק אפשר להגיע, מבצעות תנועות אצבעות אקרובטיות בתוכה בעוד הלשון שלי מתנה אהבים עם הדגדגן שלה, לוחצת, דופקת... מלקקת, שואבת אותו אל תוך פי, והכל כל כך רטוב מסביב. אני מרגיש את האצבעות שנמצאות בתוך הכוס שלה את האצבע החוקרת בתוך התחת, פי נעול על הדגדגן והיד השניה לוחצת על שיפולי ביטנה, מנסה ללכוד את נקודת הג'י המסתורית בין האצבעות שלי בפנים והיד הדוחקת מבחוץ.

קצת מוזר לי שהיא... היא באמת טיפוס ורבלי, הרבה יותר ממני, אבל פה... כאילו נעלמות לה המילים וכל כולה מתקשרת באנחות חרישיות, בתנועות אגן ופתאום... "נעים לי...", אני מחייך כשהדגדגן שלה בתוך פי, זה כיף לדעת שאתה עושה נכון, שאתה מנסה לענג ו... מצליח.

היא מתהפכת על הבטן, מרימה את הישבן שלה מולי, דוחפת אותו כנגד אצבעותי המשתוללות בתוכה ואז... שוב... "תרביץ לי...", הפעם הייתי בוטח, שומר יד אחת משחקת בתוכה והשניה... פלאק... מפליקה על הישבן המורם שלה, הפלקה כזו... מלמטה למעלה, כזו שמרעידה את הישבן ועכשיו... את הירכיים, המגע של התחת שלה בכף היד שלי... הצליל המדוייק והמצלצל של ההפלקה מדליק אותי, אני מנחית הפלקה נוספת, רואה את הסימן המתהווה במקום שבו נחתה כף ידי ומפליק שוב... ושוב, ואם כל מכה נוספת שנוחתת על הישבן הזה, אני יכול את הסימנים שמשאירה כף ידי מאדימים יותר, הופכים ברורים יותר, מטביע את חותם כף ידי על הישבן שלה כשהיא דוחקת את עצמה אל ידי החופרת בתוכה. שולף את האצבעות מתוכה מתרחק ו... מפליק הפלקה מדוייקת על הכוס, היא רועדת קלות, היד שלי רטובה כל כך והרטיבות הזו הופכת את האימפאקט של המכה לחזק יותר, מלא יותר, אני מפליק שוב על הכוס, האגודל שלי צולל לתוכו ואני אוחז בה, האגודל מבפנים ושאר כף היד מבחוץ, היא רועדת קלות... מושכת את ידי מתוכה מסתובבת ומושכת אותי לחיבוק חזק וקרוב.

לא עוברות כמה דקות והיא כבר רכונה על ארבע על המיטה לידי, כל ניסיון שלי לשלוח ידיים שוב אליה נתקל בהרחקה שלה כאילו... אני מפריע לה להתרכז במה שהיא עושה... ועושה כל כך טוב, מסדר לעצמי כרית נוחה מאחורי הראש וצופה באחד הסרטים הכחולים הכי טובים שראיתי, רואה איך הזין שלי נעלם... סנטימטר אחר סנטימטר בתוך הפה שלה, היא כאילו לקחה קורס בזה, ואם לא לקחה קורס... היא צריכה להעביר כזה, היא לא מרימה את הראש לשניה להביט בי, היא כולה שם, כאילו הזין שלי זה הדבר הכי חשוב, הכי טעים ו... הפינוק שהיא הכי אוהבת, אני מוזיז באצבע אחת את השיער של כדי לראות, מרגיש את תחילת הגרון שלה על הזין שלי, את הכל מתמלא ברוק סמיך שמגיע מאיפשהו במעמקי הגרון, אוחז בשיער שלה ומתחיל לזיין לה את הפה כאילו היה כוס, עוצר מידיי פעם... לא רוצה שיגמר, היא שואבת אותי לתוכה, אני מרגיש שאני מתפוצץ, מושך אותה קרוב קרוב אלי ומשחרר את האחיזה בה, מחכה עוד שניה ו... יורה מטחים ארוכים של זרע לתוך פיה, לא יכול שלא להסתכל עליה כשהיא מהדקת את שיפתותיה על הזין שלי, לא נותנת לאף טיפה לברוח, בולעת את כל כולי... מחכה קצת, נותנת לי להתרפות בתוכה ורק אז... זוחלת למעלה... על החזה שלי... לתוך החיבוק שנראה לי שהיא נורא אוהבת.

אין לי מושג מה אני... שולט... מתחלף..., אין לי הגדרה שאני מוצא את עצמי נופל בנוחות לתוכה, הכל מותר, הכל מנסים ו... האמת, אני מקווה שלעולם לא ארגיש באמת נוח בתוך הגדרה, מסגרת, כזו שבעצם... יותר מהכל, תהיה מגבילה לחופש התנועה, ההרגשה וההוויה וכך... כשאמרה... "בו אלי, אני אטפל בך קצת..." נעניתי מייד ובלי עוררין.

היא התיישבה על פינת המיטה וסימנה לי להתקרב ולשכב על ירכיה כשישבני מופנה כלפי מעלה, היא סידרה והוזיזה אותי עד שכנראה (את זה אני יכול רק לנחש בשלב זה), מצאה את הזוית הנכונה שבה יהיה לה נוח להנחית את כף ידה על ישבני החשוף והלא מנוסה.
שלחה יד סביבי ותפסה לי את הזין, סידרה אותו כך שהיה כלוא בין ירכיה, לא ידעתי בדיוק מה לעשות ופשוט שכבתי שם... קצת מתרגש מהמעמד הזה שהוא זר וחדש לי.

אחרי שהיתה מרוצה מהמיקום שלי על ירכיה ומהמיקום של הזין שלי הכלוא בינהן... הנחיתה לי הפלקה ראשונה על התחת, לא חזקה, כאילו בודקת... מגששת, רוצה ללמוד מה תהיה התגובה, לא עבר יותר מידיי זמן והשניה נחתה על ישבני, נורא רציתי להשתתף אבל... פשוט לא ידעתי איך להגיב, עמד לי הזין בטירוף ולא ידעתי אם זו תגובה להפלקות החוזרות שלה על ישבני, או לחיכוך הנעים כל כך של הזין בין ירכיה החושניות בטירוף, מידיי פעם הרגשתי איך ישבני מתכווץ למגע כף ידה המפליקה שוב ושוב... דומה שהלכתי לאיבוד בתוך תחושות חדשות שגופי... אולי מוחי... לא באמת ידעו מה לעשות איתן.

היא התייאשה ממני, אמרה שאין טעם ושאני קצת אדיש מידיי לטעמה בעיניין והחליטה להפסיק את הניסויי. כמה שבועות לאחר מכן היא אמרה לי... "אתה מאסטר, זה כל כך ברור!"

האמת, לא יודע, לא שם שום לייבל על עצמי ונראה לי שעוד נכונו לי התנסויות כאלה ואחרות איתה, האמת... אני נורא סקרן לראות מה עוד נגלה... משני צידיו של השוט (ביטוי גנוב מכיתביה של דסדמונה).

למחרת... שבת, העברנו את רוב הזמן שוב בחיבוקים כאלו של התחלה, כאילו מה שקרה בימים האחורנים עדיין לא קרה, כאילו הסכר עדיין לא נפרץ, הכל רך, כמעט בתולי אבל... לקחתי איתי לספה בסלון קצה של מקל במבוק, דק, גמיש ומדוייק, אני לא יודע אם היא בכלל שמה לב שהוא שם כשבאה והתיישבה על בירכיי, אני מחבק אותה... מלטף ביד אחת כאשר בשניה, אני אוחז בו, מעין קיין מאולתר, מחזיק בו כמו שמחזיקים צ'ופסטיק בין האצבעות וטופח איתו בקלות על התחת שלה, מקפיץ אותו עליו הקפצות קלילות ו... אחת קצת יותר חזקה, אני מרגיש את היא מתהדקת סביבי, שוב הקפצות קלילות ושוב... הצלפה חדה, לא חזקה אבל בהחלט מספיקה כדי להרגיש איך הרגליים שלה נצמדות באחת אל שלי...

סתם שיחקנו לנו כך קצת, אני מאמין... לפי התגובות מהמשחק הקצר והלא ממצה הזה עם הקיין המאולתר, שעוד אספר עליו בהמשך, איכשהו, היה יותר חשוב לספוג כמה שאפשר מהמגע... מהנוכחות, מהריח...

היו לנו שעות אחרונות ביחד, אף אחד מאיתנו לא באמת ידע, חשב או אפילו תיאר לעצמו לאן ואיך זה יתפתח כשנפרדנו, שוב באותה תחנה שממנה לקחתי אותה רק אתמול. אף אחד עדיין לא באמת יודע למרות שהיום, ברגע כתיבת שורות אלו, יש לשנינו, איזה שהוא מושג לאן נושבות הרוחות, רוחות חובקות עולם... תרתי משמע.

מה שאני כן יודע, ואת זה אני יודע בוודאות, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, גם שטן... גם דסדמונה... נמצאים בעיצומו של של שסן סאדו אכזרי וממושך, ספונטני ולא מתוכנן בעליל, שכאילו נולד מעצמו, והוא שם, הוא שם ואולי רק בכדי להעצים...

את העונג הבא!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י