בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

countersexuals

כמו עם facts, רק לא
לפני 13 שנים. 28 באוגוסט 2010 בשעה 22:12

מכלול שלם של בעיות במדעי המחשב מתאפיין בכך שקשה למצוא להן פתרון, אך בהינתן פתרון, קל (חישובית) לבדוק אותו (לוודא שהוא אכן פותר את הבעיה)[1]. הסיבה שאני מזכיר את זה היא שהחלטתי לחרוג קצת ממנהגי ולכתוב משהו אישי פה בבלוג. הסיפור הקצרצר שאני אספר מיד עשוי לעזור רק לאדם אחד לקשר את הבלוג לזהותי האמיתית, ואני מאמין שבמידה והוא (כלומר, היא) יקרא (כלומר, תקרא) אותו, הזיהוי יהיה כמעט מיידי; מאידך סביר להניח שזה לא מספק ולו קצה חוט לאף אחד אחר. כאמור, קשה לפתור, קל לוודא. אה, והסיכוי שהיא תכנס לאתר הוא בערך כמו זה שמתחבא אצלי במרתף דרקון ורוד. מצד שני, מי יודע.

יש תאריך מסוים שאני מתקשה לזכור. מדובר ביום ההולדת שלה. זה לא שאני לא זוכר אותו בכלל. אני זוכר את החודש, ואת השנה כמובן, ולגבי היום יש לי בד"כ שני מועמדים שאני מתקשה להכריע ביניהם. לו היינו מדברים הייתי יכול להוליך את השיחה כמו באקראי (למרות שתדיר יותר מאשר לא, הניסיונות האלה היו שקופים בעיניה) לסביבות הנושא, ולקוות שהיא תסגיר את היום המדויק. מאחר ואנחנו כבר לא יחד, וגם לא כל-כך מתקשרים (בשווא, וכפועל יוצא, גם לא בחיריק), האופציה הזאת לא ממש קיימת.

הייתה זו יד המקרה ולפני מספר שנים האזנו לתסכית מסויים ברדיו. אף אחד הרי כבר לא שומע תסכיתים ברדיו (כנראה בעיקר מכיוון שלא משדרים אותם). בכל אופן, יש אתר מסויים בו יש מספר קישורים לתסכיתי רדיו ישנים. האתר עצמו (אולי אפילו יותר מהתסכיתים) נראה כמו משהו ששלפו מקפסולת זמן שנטמנה אי אז בשנות השמונים (טוב, התשעים – אבל התשעים לא נשמע עתיק מספיק). ובכל פעם שאני מחפש אותו מחדש, אני מקווה (באמונה הולכת ופוחתת) שהוא עדיין שם. מדובר בתסכית שבו מרואיינת אשתו של סופר ישראלי חשוב, ומספרת קצת על חייו ומותו. בין השאר היא מספרת על סידור ישן שהיה שייך לסבתו, ועל אחד הדפים הריקים שבפתיחתו, נרשמו תאריכי הפטירה של בני המשפחה. אחד התאריכים חופף במדוייק, ביום, בחודש ובשנה ליום הולדתה של גיבורת סיפורנו. ובאותה פעם בה היא השמיעה לי אותו, זכרתי איך הופתעה לשמוע את התאריך. ומאחר שבדרך כלל היא לא הייתה חזקה בהחצנת רגשות, חווית הפתעה זו נחקקה היטב בזכרוני. תאריכי הפטירה הם תאריכים עבריים, ואשתו של המנוח מדברת בלחש, וגם ההקלטה היא כנראה באיכות נמוכה, ורק לאחר שחיברתי את המחשב לרמקולים חיצוניים, וכיוונתי אותם לשיא הווליום, והרצתי את הקטע מספר פעמים; הצלחתי בסופו של דבר לרשום לעצמי מספר תאריכים פוטנציאליים. אחר כך פתחתי לוח שנה עברי, דפדפתי שלושים ואחת שנים אל העבר, והצלבתי את התאריכים שחשדתי בהם מול התאריכים מהתסכית. והנה, כמו בפעם שעברה, גם השנה: התאמה מושלמת. התאריך בידי!.. נשאר רק להחליט אם אני רוצה להעיר מתים ממרבצם (ציורית! רק ציורית!), ולעשות משהו בנדון.

________________________
[1] אני מתנצל מראש בפני הקוראים והקוראות (אם יש כאלה) על הגניבה הספרותית (הסגנונית) מ-poetry lover, של פוסט הנפתח במונחים הלקוחים מתחום המדעים המדוייקים.

יהלום נא - ד"ש לדרקון הורוד :)
לפני 13 שנים
חֵפֶץ - הוא רעב, אני מפחד להתקרב לשם!
לפני 13 שנים
poetry lover - אני רואה עצמי מוחמאת.
כאילו רמברנדט היה שואל לתוך ציוריו משהו שמצא בשרבוטיי.
שאפו, חפץ.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י