ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hidden Dirty Mind

לפני 6 שנים. 3 בספטמבר 2017 בשעה 23:25

עוד יומיים הצבעונית שלי חוזרת ארצה לאחר מסע ארוך, אמנם החלטתי להיפרד ממנה אך אני עדיין אוהב אותה מאוד. היא חוזרת ארצה ואני יודע כמה קשה יהיה לה להסתגל שוב להכל והפעם בלעדיי.. הפעם לבד.

 

עברתי את החזרה מהטיול הגדול הזה לבדי, עברתי אותו בגבורה ועם החלטות לא פשוטות כלל אך אמיצות מאוד..

 

צבעונית מופלאה אחרת נכנסה בעוצמה לליבי וברחה במהירות האור מעצמה אך כמה מקסים לי לחוות גוונים יפים כל כך בתוכי ובתוכה..

 

בכלל כשאני חושב על זה, הסקס איתה היה כל כך מרגש, לא יודע מתי ככ התחברתי כך עם מישהי.. הייתי מסתכל לה בעיניים עמוק כל כך והרעידות של הירכיים שלה היו מטריפים לי כל חוש אפשרי...

לפעמים אני מפנטז עליה ולא מפסיק לרצות לשכב איתה שוב, וחמור מכל אלה געגועיי למיינד פאק האין סופי שהיה לנו... אולי אני אפילו כועס עליה קצת.. 

אולי ב"מראה קיומית" היא ברחה לי כמו שברחתי לצבעונית שלי.. אולי היא באה להראות לי שאני יכול להתאהב שוב, שאני יכול לרצות רק בחורה אחת.. שאני יכול להתרגש כל כך.. שאני יכול לראות את קצוות האימה והמופלא שבה.. אולי כך ידעתי יותר מכל - עד כמה שהמקצוע שלי נכון לי..  מופלאה שכמותך ל'.

 

 

ת' שלי חוזרת ארצה.. אהבתי הגדולה של השנים האחרונות.. האדם שהייתי מחובר אליו בקשר טבורי.. כמעט היינו אחד.. עולם שלך שכמותך.. כל כך יפה.. בלתי נשנית שאת.. לפעמים מחשבות שאולי טעיתי.. לפעמים גאה על אומץ לבי.. אך יותר מכל - שמח על השנים המופלאות ועל החוויות שהיו לנו.. על האהבה הגדולה הזאת..

 

מזל שהספר שלי יוצא לאור עכשיו, כך לנפשי שלי יש מימד לברוח אליו.. אינני יודע לאבד אהובים.. אינני יודע..

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י