ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 18 שנים. 1 במאי 2006 בשעה 11:44

המוות של דסדמונה הוא אמיתי, לא וירטואלי, והוא מעציב אותי מאוד.
בעיקר אני חושבת על שטן, וכמה שזה קשה ואיום לאבד את אהובת-ליבך. הוא לא מכיר אותי בכלל ואני לא בטוחה איך לומר לו, שאני איתו באבלו. ומה מתאים לו לשמוע.

תהיתי איך זה יבוא לידי ביטוי כאן, בכלוב. רווח לי לקרוא את הפוסטים בפורומים ובבלוגים נוספים (כולל של אהובי יבדל"א) ובעיקר את מודעת האבל בעמוד הראשי שלנו.

כל הזמן אני מתייחסת למה שקורה פה דרך המחשב כאל משהו נפרד מהחיים שלי, משהו שאני אפילו לא מגדירה כחיים שלי. אבל זה לא נכון.
פה פגשתי את אהובי. פה קראתי דברים שטרדו את מנוחתי ימים שלמים. פה אני "נפגשת" עם אנשים שאולי לעולם לא אכיר להשתתף במשהו שהם ביטאו - למשל, דסדמונה, שהקשר בינינו התמצה בהגבה זו לבלוג של זו מדי פעם. אם הכל היה בסדר והיא היתה חיה לא הייתי נותנת לזה משמעות.

אני מבינה עכשיו שלקשרים פה יש משמעות עבורי, גדולה יותר מזו שהתרגלתי לייחס לה.




קלייר​(נשלטת) - החיים הם כל דבר שאנחנו עושים כולל גלישה באינטרנט והיכרויות וירטואליות שלא אחת מובילות לחברויות אמת ולקשרים רומנטיים.
גם הצער על מותה של חברה וירטואלית הוא צער אמת.
לפני 18 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - אני מניחה, כמו שscarletempress כתבה, שפשוט לוקח זמן להתרגל לכך. לזה שהמציאות המדומיינת הזו היא מציאות, ולא רק דמיון.
לפני 18 שנים
being​(מתחלף){Queeny} - {{{ }}}
לפני 18 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - אהוב שלי
{{{{ }}}}
לפני 18 שנים
קייסי - שאלת הוירטואליה היא שאלה שאני מרבה להתחבט בה. מדובר במציאות שמתחפשת לפיקציה. אבל כולנו אמיתיים פה. לפעמים זה נשכח באמת.
לפני 18 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - יש משהו נוח גם בלשכוח את האמיתיות הזו. פשוט להתעלם מישהו שכתב משהו, "לשכוח" את זה, לא להתייחס, לא להרגיש חייבת. "מציאות שמתחפשת לפיקציה" - סומכת ידי על ההגדרה שלך.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - תקשורת וירטואלית עדיין חדשה יחסית בעולמנו ואנחנו עדיין לא יודעים כל כך איך להתייחס אליה. אבל אני מאמינה שיבוא יום וזה כבר לא יהיה כזה מוזר.
כן, גם בי נגע המוות של דסדמונה למרות שמעולם לא קראתי אותה, מעולם לא תקשרתי איתה. כמו הסרטים על החיילים שרואים היום בטלויזיה... העצב מדבק.
לפני 18 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - זה נכון. מה שמדהים אותי זה ההשפעה שיש לעצב ושמחות של אחרים, שאני לא מכירה בכלל, עלי. אני מניחה שזה לא קשור רק לוירטואליה.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י