בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 17 שנים. 8 בספטמבר 2006 בשעה 16:54

יש לי ספה חדשה בדירה החדשה וחוץ מזה שהיא מסריחה מהסיגריות של בעליה הקודמים היא ממש נוחה וגם די יפה. ובעיקר נוח לרבוץ עליה ולגלוש, וקל מאוד להחליף תנוחה כדי לאונן ועדיין אפשר להציץ במסך. נפלאה!

שקעתי עכשיו בהתבוננות באתרים של חנויות לדברי פטיש מהעולם.
עשיתי טעות פטאלית בתהליך ההזמנה, שאני מקווה שלא תעלה לי יותר מדי זוזים וגם שניתן יהיה לתקנה כבר בשעה הקרובה (אחרת עצבי ימרטו מרוט-היטב). אבל לא זה מה שרציתי לספר.

הייתי רוצה לראות דומית בפעולה. לא בשביל הפורנוגרפיה שבכך, וגם לא מצורך של מציצנות. אלא כדי לקבל השראה. כדי לחזות ביצירתיות של מישהי אחרת, ובתגובה של הסאב שלה כלפיה.

ועוד תנאים: לא סשן שבוים לצורך העניין, לא סשן על במה במסיבה/במועדון. פשוט, להיות הזבוב-על-הקיר בחדר המיטות, להתבנון בסשן ספונטני, מאהבה, בתוך מערכת יחסים, סשן בו היא הדומיננטית והוא הסאב שלה.

אני קוראת כל מיני תיאורים אבל או שהם לא מפורטים מספיק או שהם מפורטים מדי; או שהם לחלוטין לא מובנים לי, או שהם בנאליים להחריד ולכן לא-מושכים ולא אמינים.

מה שדרוש לי עכשיו:
1) מתנדבת חיננית להדגמות.
2) דרך להפוך לזבוב-על-הקיר.




scarlettempress{L} - הממ... יש לי תחושה שתיאלצי להמשיך לחפש תיאורים מילוליים מוצלחים. אגב זאת הסיבה שהייתי רוצה לראות תיאורי סשנים - כמו שאמרת "מאהבה, בתוך מערכת יחסים" - בעולם הספרות. כי עם כל הכבוד לגולשי הכלוב, המוכשרים שביניהם מעטים ביותר.
לפני 17 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - אז אולי תחרות ספרות בין מפרסמי המגזין? דירוג לא לפי פופולריות, אלא לפי איכות, עם לבר שופטים נכבד שיכלול אותי ואותך ועד שתיים-שלוש נבחרות.
:)
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - וואלה רעיון לא רע, אבל למי יש זמן וסבלנות לעבור על כל הסיפורים?...
לפני 17 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - אפשר להכריז על תחרות, כמו תחרות הסיפור הקצר של "הארץ". אבל הדיון סוטה: איך הופכים לזבוב?!
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - חשבתי שהגענו למסקנה העצובה שזה בלתי אפשרי, ולכן הגינו את התחרות ;)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י