ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 17 שנים. 10 בפברואר 2007 בשעה 12:10

Scarlettempress שאלה בבלוג שלה כמה שאלות.
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=76957&blog_id=13243
אלו תשובותי:

1. מהו יחסך למילה "סוטה"?

היחס שלי למילה עצמה מורכב. ההגדרה ה"מילונית" היא לכאורה של מישהי שבוחרת בדרך אחרת מזו של אחרים, ששונה מהיתר. אך כמו לכל מילה, גם לזו יש את הקונוטציות שלה (כמו שבמילה "מפגר" יש גם סוג של עובדה וגם גנאי). המילה "סוטה" יכולה להיות מוטחת כגנאי; אך היום גם יש מגמת "פוסט", בה אנשים גם מתהדרים בהיותם סוים - במובן של שונים, אחרים, לא קונבנציונליים, לא מובנים לאדם הרגיל, לא בנאליים. הרבה אנשים רוצים להחשב סוטים כדי לא להחשב בנאליים. האם אכתפ לי שיקראו לי "סוטה"? תלוי מי. אפשר לקרוא לי כך בחיוך ובקריצה, ואפשר לקרוא לי כך כדי להעליב. המילה עצמה ומשמעויותיה תקפות רק בתוך ההקשר.

2. האם את/ה חושב/ת שניתן לסווג אותך כסוטה? למה כן / למה לא?

מבחינה מסוימת אני חושבת שניתן לסווג אותי כסוטה, כיון שהאהדות המיניות שלי שונות מן הנורמה עליה אנחנו שומעים בדרך כלל.
אני חושבת שאמירה כמו "מגוונת" תתאים יותר כדי לתאר אותי, כיון שהמין שלי וההעדפות המיניות שלי הן בעיקר מגוונות ובעיקר אני פתוחה להתנסויות, אבל אני לא עושה מהמיניות שלי דרך חיים שכוללת יותר ממין. בנוסף, החקירות הפנימיות שאני עושה לגבי ההעדפות שלי הן לרוב לא פומביות וגם לא מאוד קיצוניות מבחינת רמת כאב, רמות אובדן-חושים או כמות האנשים המשתתפים בהן.
מבחינות אחרות אני לא סוטה כלל, כי בתוך עולם הבדסמ אני לא "מי-יודע-מה" בקינק.
שוב, סוטה זה בתוך הקשר מסוים. אז בשביל מי ששמרן או לא בקטע או לא מתעניין בהרחבת חוויותיו המיניות - אני סוטה. בשביל מי שיותר דומה לי במובנים הללו - אני לא סוטה בכלל. פשט קצת אחרת ממה שממליצים ב"לאישה".

3. האם היית מעדיף/ה שהנטיות המיניות שלך יהיו נפוצות, מקובלות ונחשבות לנורמה?

זה ממש לא משנה לי.
נכון שכרגע זה כיף גם עם מסכת המסתורין שמתלווה לקינק, וזה ש"אסור לספר" לאיזה מסיבות אני הולכת ואיפה הן. אבל מה אכפת לי מה אחרים עושים בחיי המין שלהם - אלא אם כן אני שוקלת להצטרף אליהם?
חיי המין שלי הם דבר אישי ולבחירות שלי אין השפעה על היומיום (בניגוד לזוגיות הומולסבית, שמעצם קיומה יש בה חשיפה של העדפה מינית). לכן לא אכפת לי כיצד נתפס מה שאני עושה - כיון שכל עוד זה פרטי, אין למה שהחברה חושבת השפעה עלי.

4. עד כמה את/ה מאמין/ה שהמיניות היא חלק גדול ממה שאת/ה?

המיניות היא חלק גדול ודרמטי מהאופן בו אני תופסת את עצמי.
אני רואה עצמי אישה פתוחה וליברלית בכל הקשור בהעדפות מיניות ובהתנסויות מיניות. אני רואה עצמי גם כאישה פתוחה וליברלית בעוד עניינים רבים אחרים הקשורים לאורח חיים והעדפות אישיות (אני מקווה שלא רק הנחתום פה מעידה על עיסתה).
אני תופסת מיניות כעוד אופן של תקשורת בין אנשים. אני מקוה שהיכולת שלי לתקשר באופן פתוח בעניינים מיניים מתורגמת גם לתקשורת דומה בעניינים אחרים בחיי.

5. האם את/ה חולק/ת פרטים על חיי המין עם מישהו (חוץ מאלה שמהווים חלק מאותם חיי מין כמובן…)? האם את/ה נהנה/ית לדבר על זה? למה / למה לא?

חוץ מאשר בן-זוגי, יש לי חברה טובה וידיד אשר להם אני מספרת על חיי המין שלי, שומעת סיפורים שלהם, ולעיתים גם מתייעצת איתם בסוגיות מסוימות.
בדרך כלל אני נהנית לדבר על מין, כיון שזה חלק משמעותי בחיי ואני מוצאת שקל לי יותר בדילמות הקשורות לכך כאשר אני יכולה להתייעץ עליהן. יש תחושה גדולה של שחרור ביכולת לדבר על מין. אני חושבת שכל דבר שתמיד "לא מקובל" לדבר עליו ופתאום מדברים עליו - משחרר משהו מאוד גדול בלב ובחזה והכל נעשה קל יותר.

scarlettempress{L} - יא, גם בבלוג.

:)
לפני 17 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - כל כך השקעתי שהייתי חייבת לתת לזה פומבי :)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י