ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 29 בנובמבר 2016 בשעה 16:28

אחי היקר....מאז שהתגייסת אתה כל כך חסר לי בבית. זה לא מספיק לי לראות אותך לכל כך מעט זמן פעם בכמה שבועות. אני מרגישה ריקנות שאי אפשר לתאר במילים. 

אנחנו כל כך קרובים כי אנחנו אחים, נכון שלא אחים בדם...וההורים שלנו כל כך מאוהבים. אמא שלך כל כך עסוקה ואבא שלי גם. וכל רגע פנוי שלהם הם בורחים, הם מתנתקים להם...לתוך עולמם הפרטי. ואני לבד פה בודדה ומשועממת... גורה מתוקה ומוזנחת.

לפני שהתגייסת חינכת אותי למופת, אילפת אותי שלא אעשה שטויות. אז אני כלבה ממושמעת... אבל לפעמים תופסת אותי רוח שטות... אבל באמת שלא חרגתי מהכללים שהכתבת אח גדול.

יש המון דברים שהיו מאוד מכעיסים אותך אם היית מגלה... ואני תוהה איך היית מעניש אותי.

אני אוהבת עדיין לישון במיטה שלך, למרות שאתה לא מרשה לי וכשאין אף אחד בבית אני מתגנבת למיטה שלך. זה אולי מעלה חיוך על שפתיך... כי זה משהו פעוט. אבל מה היה קורה לו היית מגלה שכל צהרים, כשאני חוזרת מהבצפר אני מאוננת עם המברשת שיניים החשמלית שלך? זה בטח היה מכעיס אותך מאוד? כן כן !!!! זאת המברשת שיניים החשמליתהפרטית שלך... שאתה משתמש פעם בכמה שבועות. היא נכנסת לך לפה אחרי שטבלה בנוזלים שלי. אני גם מאוד אוהבת למרוח את הכוס הרטוב שלי על הכרית שלך, אחרי שאני גומרת כמה פעמים עם מברשת השיניים שלך. לא הרחת מהכרית ריח שונה?  ואחרי ההתפרעות אני שוכבת לי מחוייכת במיטה שלך ערומה ומנסה לדמיין כיצד תגיב וכמה תכעס וזה משעשע אותי כל כך   ומחרמן אותי. 

אתה תמיד מודאג מהציונים שלי. שאני אהיה תלמידה טובה ושלא אבריז מהבצפר. אז רק בגלל שאתה כזה עקשן אני לא מבריזה.... כמעט ולא מבריזה....טוב נו... מבריזה קצת קצת, רק אם יש בחוץ יום יפה ואפשר ללכת לים. כי אין כמו ללכת לים בחורף. אני תופסת טרמפים ונוסעת לי לאיזה חוף מבודד. ואז מתפשטת... ומתגלגלת לי בחול כמו גורה פרועה , כמו כלבה שיצאה מהאמבטיה ורוצה למחוק ממנה את שאריות הנקיון. אז ככה אני, אני אוהבת להגיע לחוף ולהתפשט ולהתפלש בחול החמים ולמחוק מעצמי את כל מה שמזכיר לי את עולמי המתורבת, וכל מיני בנים עוברים ובוהים בי ואני שוכבת שם כמו זונה, ילדה זנותית מטורפת. והם רק סתם בנים... הם ממש לא מעניינים. הם לא מיוחדים כמוך. אני לא חושקת בהם כמו שאני חושקת בך. 

אבל אני בטוחה שלמרות שאתה יודע מה אני מרגישה כלפיך, השטויות שאני עושה בטוח יגרמו לך להרים גבה ואולי להתעצבן... הלוואי שתתעצבן!!!

תתעצבן ותעניש אותי!!!

תעניש אותי ותיתן לי צומי...

תכאיב לי... ותאהב אותי ....

מטורפת עליך!!!!

 

FOAOU​(שולט) - איזה מוח יש לך! תענוג לקרא (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י