אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

MY Passenger

לפני 9 שנים. 6 בספטמבר 2015 בשעה 14:07

רוב הסיכוים שמה שאני כותב פה יהרוס לחלק גדול תפנטזיה פה . אבל נכתוב בכל במקרה 😄 . 

טמא בעייני שלקחנו משהו כל כך חיובי , והפכנו אותו למשהו כל כך שלילי, ושאנו עושים כך אנחנו פוגעים באחת ההנאות הכי יפות בחיים, הרגש..  ואני לא מדבר על הרגש  הפיזי השיטחי שהעיניים רואות והלב לא מרגיש  .

אחת הבעיות של הפן הגברי זה לקחת תאישה כאובייקט מיני  אל תבינו אותי לא נכון  לא שופט כל אדם חי בגדר אמונתו.  אני הייתי אחד מהגברים האלה . באופן אישי זה גרם לי לתפקד באופן מדהים עם נשים מזדמנות.   אבל לרגע שאתה מגיע למיטה עם אישה שמתאימה לאהבה זה רק פגע בי ולקח אותי למקומות הלא טובים בחיים .

ידוע לי כי ההתנהגות המינית היא מכלול של פעולות  קוגניטיבייות , רגשייות, פיזיולוגייות  והתנהגותייות המובילות  להתנהגות של תגובות שונות במיטה . ואחת מהם זה החסם הנפשי שנמצא בכל אחד מאיתנו  כמו : האם אני רזה מדי ?  . אין לי חזה גדול מספיק? . להשאיר תאור דולק או שהוא יקבל אותי כמו שאני? .האם הייתי הכי טובה שלו או שאני סתם משהו חולף ? .

משום מה נראה שרובנו דבוקים על האדיאל יופי הזה שהיפה יותר  העשיר יותר הנוצץ יותר זה מה שיגרום לחיינו להיות מאושרים    ומספקים .

אז זהו שמבחינתי הכל מסתכם ברגש ההדדי של להיות אחד עם השני ולא לתת 50 אחוז היא 50 אחוז אני . כן זה יוצא 100                 אבל לא ה 100 הנכון !

  מערכת יחסיים מכל סוג שהוא זה 100 אחוז אני 100 אחוז היא. 

בנוגע להשפלות במיטה האמונה הרווחת שברגע שאתה שולט  אתה יכול לקרוא לה באיזה שם שאתה רוצה אז זהו שלא ! .  יש גבולות ויש תבלון הזה שמתנפח ומתנפח עד שהוא מתפוצץ...  וההשפלה הזו שמעצבת תאישה שלך  וכן !!!  היא שלך וההפך . אחת המטרות  מבחינתי זה לעצב תאישה להיות אישה חזקה בטוחה בעצמה שלא תדפוק חשבון לעולם רק לעצמה ומה שנוח לה . מה שנוח לה זה מה שחשוב לך לפחות שבסופו של דבר היא תיהיה שלך ומה שאתה רוצה לקבל ממנה זה מה שהיא רוצה לקבל ממך .                                                     מישהי פעם אמרה לי .

ספר לי משהו עמוק !!! אז זה ההכי עמוק שיש לי ברגעים האלה של השינוי שעובר בי . 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י