סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זול אך אלגנטי

כי כמה כבר אחיות יכולות לעשות את זה לעצמן?
לפני 16 שנים. 15 ביולי 2007 בשעה 16:20

יש דברים שהכי קל ללמוד בדרך הקשה. למשל, למה נעליים זולות הן זולות. או שלבלות שלושה ימים בצעדות הלוך ושוב על פני גבעות ירושלים בנעליים זולות זה רעיון ממש ממש רע. התוצאות של הרעיון הממש רע הזה היו האמ-אמא של כל השלפוחיות, ואחותה הגדולה.

בסלון של נילי, אליו צלעתי כל הדרך מהסינמטק, אני מורידה סוף סוף את סנדלי השטן, מרימה רגליים דואבות ומבקשת מחט. משחר ילדותי אני מחטטת בפצעים, מגרדת גלדים ומפוצצת חצ'קונים, אבל אין סיפוק הדומה לניקוזה של שלפוחית טובה. "רפואית או סתם של תפירה?" שואלת הנילי, ואני מהססת רגע עם התשובה. בדרך כלל אני משתמשת בכל מחט שמזדמנת לי ופשוט מחטאת אותה קצת באש, אבל אם כבר יש מחט סטרילית בהישג יד אני לא אגיד לה לא.

(למחרת בבוקר אני אזכר במשפט הזה ואדפוק לעצמי את הראש בקיר. גם כדי להעניש את המטומטמת שכנראה עשתה לי אינפקציה בזרת, וגם כי אני רואה קצת יותר מדי האוס לאחרונה).

אני מחבבת מחטים, כפי שכבר הוזכר כאן בהזדמנות קודמת. לא רק בגלל כל הדברים הנחמדים שאפשר לעשות איתן (תרגעו, אני מדברת על רקמה) או פוטנציאל השעשוע הטמון בהן (אוקיי, עכשיו אני מדברת על מה שאתם חושבים שאני מדברת, אבל גם על דברים אחרים). משהו באקט הנעיצה מרתק אותי. כשניקרות לדרכי בדיקות דם אני לא יכולה אפילו להעלות על דעתי שלא להסתכל; כשיש סטודנט לרפואה או חובש מתחיל בין מכרי אני תמיד מתנדבת לשמש שפן נסיונות.

ולמרות כל זאת, כשנילי מגישה לי מחט מהקופסה שאני יודעת למה יש לה, התגובה האינסטינקטיבית שאני לא יכולה לעצור מלהמלט מפי היא: "חי נפשי, את זה תוקעים בציצי?!"

כנראה שיש סיבה שאחרי יותר משנתיים אני עדיין סאבית לצרכי אוננות בלבד.

The-Who​(שולט) - מנהג אמריקאי נפוץ שמופיע די הרבה בסרטים מתחילת המאה שעברה (בחלקם הגדול הם זכו לכינוי "מערבונים")זה לקלל בחיבה כשמשהו מפתיע קורה לטובה, על כן אכבד את דברי הפתיח שלי: "Damn you, woman" (רצוי במבטא דרומי חביב).
איני יודע ממש מה הסיבה לכך וממש אין לי כח להתעמק בזה כעת, אבל מה שבטוח הוא שאותה תגובה ממש של כעס-שנאה-חיבה מופיעים גם אצל רוברט ג'ורדן כשפבלו חוזר עם אור בוקר למערה ומחליט שהוא לוקח חלק מהמשימה שכמעט גדע במו ידיו לילה לפני, מה שיעיד על כך שמקומי כעת בין טובים (ומתים?).
(הפיסקה האחרונה נועדה למי שקרא את "למי הפעמונים צלצלו" מאת ארנסט המינגוויי. למי שלא, זה הזמן לעשות זאת.)

בכל אופן, 165 יום לקח לך להקליד 264 מילים?!
ואני חשבתי שאני מקליד לאט...

לסיכום ולקצרה (אם יש דבר כזה אצלי),
ברוכה השבה. :-)


נ.ב.
זו אכן מחלת נפש חשוכת מרפא לכתוב תגובות שעולות על סך מחצית המילים של טקסט המקור.
לפני 16 שנים
Bent - היא חזרה, יופי טופי.

התגעגעתי קצת
לפני 16 שנים
זאלופון​(שולט) - יש משהו שלא הבנתי בפוסט הזה.

באמת השתמשת, ככה בספונטניות ובאופן טבעי, בביטוי "חי נפשי"?
לפני 16 שנים
סאנדיי​(נשלטת) - חי נפשי, ידעתי שיהיה המתחכם שישאל את זה, אבל לא ציפיתי שזה תהיה אתה זאלו.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י