שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות, חויות ושאר ירקות.

לפני חודשיים. 6 בפברואר 2024 בשעה 7:57

בעקבות שיחת בוקר שנוהלה בשעמום הנלווה לעוררות טרום זריחה שנכפתה עלי על ידי הרגלי שינה מגונים, חשבתי על מה הם הכללים לקשרי בדסמ. 

אז אתחיל בכך שבניגוד לקליקבייטיות הגלומה בכותרת לטקסט ישנם כללים, אך הם כלליים ממה שאנשים חושבים.

יש את כללי הבטיחות, מילות הביטחון, רשימות הגבולות, ״כללי השימוש״ של צעצועים כאלה ואחרים וכו׳. 

יש את הכללים שתמיד חלים, כללי האדם, החוק, אך גם כללים בסיסיים יותר, ליבתיים לאנושיות שלנו, יודעים מהם גם אם קשה לגבש רשימה מלאה שלהם. 

יש את כללי הנימוס שמגולמים כולם כאחד בביטוי האלמותי, ״Don't be a Dick״ שעל אף משמעותו המגדרית להחריד מתייחס לכלל המגדרים. 

אבל לקשר בדסמי מוצלח, לזה אין כללים, יש לזה רעיון, המלצות שמבוססות על חוויות של אחרים שהיו בקשרים שונים שאולי במקרה חפפו לקשר הרלוונטי. 

אז אל תחפשו אותם, אל תתייעצו עם מבוגרים מלאי ניסיון או צעירים מלאי יומרה על ״מה הדרך הכי טובה לנהל את הקשר שלכם״, כי הם מעולם לא ניהלו אותו.

כי אין כזה דבר בן או בת זוג טובים או אפילו שולט/ת או נשלט/ת טובים, יש מתאימים, ויש כאלה שמתאימים לרבים ויש כאלה שמתאימים למעטים. 

וכמובן יש את הרעים, שרעים לכולם, אך זה פחות נובע מכך שהם הפרו איזה כלל אלמותי של קשר בדסמי מוצלח ויותר מכך שהם פשוט אנשים לא מוצלחים. 

ואני בהחלט מבין את הצביעות הנלווית לעצה יומרנית שמבקרת עצות יומרניות אך לאור הכלליות שלה והעדר האינטרסים שלי באימוצה, אני מקווה שאולי תשקלו אותה כמשהו שהוא יותר מדברי הבל של זר באינטרנט, גם אם, אני מודה, הם בהחלט עלולים להיות בדיוק זה. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י