צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום שלישי, 9 בנובמבר 2021 בשעה 13:18

- אוהב את הטעם שלך למטה.

- איזה טעם יש לי?

- של אבוקדו.

- אבוקדו?!

- מחמאה גדולה, אבוקדו זה החיים.

- אממ ציפיתי לתות/פטל. טוב נו לפחות לא אמרת

טונה.

- את מעדיפה סלט אבוקדו?

- עכשיו אתה מדבר. 🙈

- מכין את הסכין. 🖤

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י