בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום שני, 8 בנובמבר 2021 בשעה 20:34

יש רגעים ששנינו מביטים על אותם הדברים.

איך שההוא יצא טמבל בלי שאף אחד שם לב,

איך שמההיא יצא רוע מבלי להתכוון.

ויש את הרגע שבו אנחנו מביטים אחד בתוך

השנייה, ויודעים-

אני הטמבל,

היא הרעה,

ושלעולם זה לא ייחשף בפני העולם.

💞


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י