בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 7 שנים. יום שישי, 29 בנובמבר 2019 בשעה 18:05

לאלוהי הדלתא.

פיג'מות דקיקות,

נעימות,

מבליטות,

מדגישות את העסיסיות,

בצורות וצבעים שונים,

לחוש מיני מאוסים(יות?) רכות,

אושר.

איזה שיר מטומטם,

מזכיר לי את חלומות בהקיציס.  😌


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י