צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

VIP

בלי מילה מיותרת
לפני שנה. 24 באפריל 2023 בשעה 19:16

הוא שיש משהו שאני לא ממהר לחלוק עם כל אחד. אבל תתפלאו לגלות שרבים אמרו לי אחרי ששיתפתי אותם והם חשבו על זה, שהם למדו משהו גם על עצמם, אז החלטתי לגלות גם לכם.

כולם יודעים שצריך להיות בראש-פתוח כדי להתחבר ל-bdsm  וזה אומר שדווקא איפה שעוסקים בהצבת גבולות לטובת תקשורת איכותית יותר ומרגשת בסקס או ביחסים - פה צריך שיהיו לך כמה שפחות גבולות וחסמים בראש כדי לשחרר ולהתחבר למה שמעבר לפיזי ולמנטאלי.

מה אם אומר לכם שבין אם אתם שולט או נשלטת השחרור ממגבלות הגוף והשכל פותח את הפתח ליצרים קדומים שהחברה דיכאה אצלנו, כדי לצוף ולהביא את החושניות והתשוקה הגולמיים?

הרי סאב-ספייס ןדום-ספייס הם מצבי-תודעה של חוויות חושיות שפורצות מעבר לתחושה הפיזית שלנו ומחוץ לגבולות הגוף.

ככל שמנסים להסביר את הקונטרסט בין חשיבות הגבולות, לצורך שלנו כקינקסטרים לפרוץ את הגבולות המקובלים ולתת למיניות מקום שהוא פרובוקטיבי יותר ומחוץ לנורמה המנסה להצניע את היצרים שלנו, כדאי להסתכל על משהו שאמרתי להרבה מהנשלטות שהייתי איתן: אם אציב אותך על גג הבניין הגבוה ביותר ואציע לך לשחק שם (כן אפשר גם משחקים של מבוגרים :), ברור שתשחקי באמצע כדי לא ליפול, אבל אם אגדר את כל הגג, תוכלי לשחק בביטחון בכל מקום.

בעצם המטרה שלנו ב-bdsm לעלות הכי גבוה, השמיים הם לא הגבול (הרי סאב-ספייס ןדום-ספייס מקשרים אותנו למילה חלל, מעבר לאטמוספרה), ובמסגרת פריצת-הגבולות הללו, שם להציב את הגבולות שיאפשרו לנו לשחק בבטחה כדי שלא ניפול ונדע איך לחזור מהחלל העצום שמחוץ לתחום ה'נורמאלי' בשבילנו, אשר אנו רגילים לו ומכירים.

רק תחשבו על זה שהמטרה היא לצאת מאזור הנוחות ולחקור מרחבים והרפתקאות חדשות ומסעירות שיגרו את כל החושים שהתרבות שלנו מרחיקה אותנו מהם.

אחרי הכל אפשר לראות כאן עוד משהו חשוב וזה מה שלרוב נותן לאלה שאני מדבר איתם את נק'-המבט השונה ממה שרגילים; לא משנה אם אתם הבן-אדם הכי פרקטי בעולם, או אולי הכי קונטרול-פריק, או הכי 'רגיל' או 'נורמאלי' מבחינת תחומי-העניין וההתרכזות בקריירה ובכל מה שגישמי ומעשי כמו כסף וכד'... בסוף ראש פתוח מצביע על דמיון.

אלברט איינשטיין תמיד אמר שגאונות אמיתית היא בדמיון וזה הרי הגיוני כי הדמיון הוא זה שפורץ את הגבולות, הוא מה שיכול להביא אותך מרמה ממוצעת לרמה שמעבר, של גאונות, כי שם נפתרים כל הדברים שלא נפתרו בדרכים הלוגיות והמקובלות, הם נפתרים על-ידי חשיבה מחוץ לקופסא.

בתור אנשים עם ראש פתוח, הדמיון הוא תכונה מאד דומיננטית אצלנו בין אם נכיר בה ובין אם לא, היא בסוף זו שלוקחת סקס ונילי, מסורתי ובנאלי למחוזות יותר מרגשים ומפתיעים, מפתים ועסיסיים כמו יחסי-שליטה.

אם אתם גיקים, אולי נתקלתם בזה בסרטי מד"ב או ספרי גור, אם אתם מיסטיקנים אולי באיזה ריטריט טנטרי או שקראתם את זה בכוכבים ואם אתם אנשים עם תחומי עיסוק טיפוסיים יותר, עדיין מצאתם את עצמכם שם – מחפשים דרכים לפלרטט עם גבולות דמיונכם...

 

ככל שאת מעמיקה יותר ויותר במילים שאני כותב, את מגלה שמה שאני מחפש זה מישהי עם ראש פתוח, אשר לא חוששת לאתגר את המקובל וללכת אחרי הנטיות האמיתיות והטבעיות שלך.

אם תהיי נועזת או סקרנית מספיק לפרוץ גבולות ולחשוף את עצמך במערומייך, להוריד את כל המסכות והיומרנות של החברה ואת רוצה לחוות דברים במלואם בצורה סוחפת ובלתי-רגילה, עם הביטחון ששולט מנוסה יכול לספק; ואם התשוקה לזה באמת בוערת בך או שאת מרגישה את המשיכה ופשוט רוצה ללמוד אותה יותר ותוך-כדי על עצמך, אז את יכולה לדבר איתי ואולי נמצא את החיבור לעונג המשותף שיספק אותנו ואת הפנטזיות המפתות והלוהטות ביותר שלנו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י