אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

VIP

בלי מילה מיותרת
לפני 10 חודשים. 1 ביולי 2023 בשעה 23:14

אפשר לומר הרבה דברים על הסדרה החדשה מהיוצרים של אופוריה - הסדרה "איידול" ובאמת אמרו עליה כבר לא מעט והיא רק בתחילתה.

בין השאר כינו אותה פרובוקציה לשם פרובוקציה, רק בגלל שהיא מראה דברים שלא עוברים חלק בגרון למיינסטרים; אותו המיינסטרים שמנסה לדכא את היצרים שלנו, להותיר אותנו רדומים, ומנסה לצנזר כל מה שיכול לגרות את הגוף והמחשבה.

 

אבל מה שלא נאמר עדיין, כי הרי העדר עיוור וכולנו הולכים כצאן לטווח אחרי החלילן מהמלין שמחלל לנו אופיום להמונים ומסמם אותנו עם שטחיות ופחד מעצמנו, מהסקס, מהאגרסיביות, מהאנרגיות הקצת יותר קדומות ופחות מרוסנות שלנו... מה שלא נאמר זה כמה התכנית הזו מחוברת באמת לעולם ה-BDSM בניגוד ליצירות רבות אחרות שנעשו על התחום.

 

לאנשים רבים עולם השליטה הפך למשפחה או בית - אם זה הקהילה, אם זה האתר, אם זה רק אנשים בודדים מהסצנה ואם זה בכלל רק הפרקטיקה.

בתור אחד שפה לא מהיום, אין ספק שזה הפך למשפחה לא מעט אנשים ונשים שהמשפחות האמיתיות שלהם אכזבו אותם. הכרתי אישית ואינטימית בחורות רבות כאלה ובטוח שאכיר עוד, אבל זה מרתק לראות איך המקום הזה שנקרא BDSM, נהיה בית, גם כשיש לא מעט אנשים שמלכלכים אותו ממניעים אגואיסטים לחלוטין.

"איידול" מראה את זה יפה, איך הבדס"מ הופך לה לגיבורה לבית כפי שהפך לאלה שנעשו משפחתה החדשה ובנוסף על בית, גם השראה, גם מזור ועוד הרבה דברים שצריך ביטחונם של קירות מוכרים כדי להגן על מה שבפנים; והרי לא לכולם מגיע בית? לא בשביל זה נוצרנו יצורים קהילתיים? וזה מה שהשליטה מהווה ואיידול מדגימה בצורה מיוחדת.

ממליץ להתעלם מהביקורות וקולות הממסד המרובע והסוטה ולצפות בעצמכם/ן בראש פתוח וחופשי

 

im for you​(נשלטת) - איפה נמצאת הסידרה?
נטפליקס/יס/הוט?
לפני 10 חודשים
Master Trainer​(שולט) - Yes
לפני 10 חודשים
im for you​(נשלטת) - אציץ ותודה❤️
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י