שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 7 בפברואר 2016 בשעה 7:43

קודם כל, נראה שיש לנו באמת עבד ליום אחד בשבוע. לא מספיק, צריך עוד. לפחות הוא רציני. הכין במו ידיו אביזר לעינויים, שלצערי איני יכול להעלות כאן כי זה עלול לזהות אותו בדרך עקיפה. אבל מרשים מאד. אני מאוהב בו. פרפקציוניזם ומקצועיות זה תכונה שגורמת לי להתאהב.

 

הגיע עבד נוסף, יותר זמין, צעיר חביב אבל מפריע לו שאנחנו מנהלים עוד מערכות יחסים כאלה. אז הוא חתך. חבל מאד. חשוב לי לציין שאשתי יש לה ערימת נשלטים משלה בלי קשר לתפקיד העבד לזוג שבגללו פתחתי את הניק הזה. מי שמחפש מערכת יחסים מונוגמית, או להגיע אליה דרכי, כאן ממש לא הכתובת.


לפחות עטפנו אותו בפלסטיק נצמד כמו גולם והשלכנו לאמבטיה, תוך שהוא מקבל טיפטוף מים קרים עליו. הלכנו להזדיין ותוך כדי הוא הצליח להשתחרר כי היה לו קר. הפלסטיק נצמד הזה לא משהו, אולי צריך יותר שכבות

לפני 8 שנים. 29 בינואר 2016 בשעה 12:49

מתוך כל הבררה שיש כאן, של אנשים שלא סגורים על עצמם, עצלנים וחדלי אישים שונים ומשונים, מדי פעם צץ עבד עם פוטנציאל. הרי הוא לפניכם. אקדמאי בתחום הכימיה. יותר אסור לי לומר מפאת הפרטיות. אוהב לשרת. יסודי. מנקה מצוין. מיד ראיתי שהישבן שלו יחודי והכיתי בו באמצעות צלחת, כי אחד הגבולות שלו הוא סימנים שנשארים. מתברר שזה הפטיש שלו. זיהיתי זאת בלי שהוא אמר מילה על כך וזו היכולת שלי להתביית שתמיד עובדת. האדמתי לו את הישבן בגבולות המותר, בזמן שהוא ניקה וסידר. היה נחמד גם לשוחח איתו, האיש משכיל וזה חשוב. הוא גם עזר לי בתחום עיסוקי. אחר כך לימדתי אותו כיצד למצוץ לי, יש לי העדפות, הוא עשה זאת מצוין. אחר כך הוא ירד לאשתי גם כן בצורה משובחת וליקק לנו בזמן הזיון. עשה לה גם מסאג' מתקבל על הדעת. הוא גם מתחבר לקשירת זין וביצים אבל זה התחום של אשתי. היא לא אוהבת ישבנים גבריים, כך שנוכל להתחלק - היא תקח את הקדימה ואני את האחורה. הכי חשוב אבל לגביו - הוא חייכן, אדיב, חביב. נראה שהולך להיות משהו מתמשך כאן, אבל שוב, לא זמין כל בוקר, אז זה יקרה פעם בשבוע בערך. לא נורא, נמצא עוד עבדים כאלה בהמשך, רק שזה גוזל המון זמן לנפות. שיהיה סוף שבוע נעים!

 

 

לפני 8 שנים. 10 בינואר 2016 בשעה 18:04

לפני 8 שנים. 4 בינואר 2016 בשעה 8:53

כידוע לכם למרות צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה, אבל התפרסם בעיתונים זרים, אשתי היא שולטת בפני עצמה. יש לה את חוג הנשלטים שלה. מאחר ואתם חבורת פח זבל, גם הגברים הונילים בארץ הם חבורת פח זבל דרך אגב (גבר מחפש סקס ע"י העמדת פנים שהוא רוצה קשר, אשה מחפשת קשר דרך הכוס שלה, יותר מקובל כאן מאשר במקומות תרבותיים)  אשתי לא אוהבת לבזבז את זמנה ולכן היא עורכת סשן ראשון בעבור תמורה. לאו דווקא כספית. אפילו תשורה בעלת ערך כלשהי או שירות מועיל כלשהו. אבל, מאחר ורובכם לא ממש זמינים, או שאתם סתם מגעילים, היא לא מוכנה שינצלו את זמנה היקר. והוא אכן יקר, היא לא איזה עקרת בית משועממת. אם מתברר אחר כך שהגבר באמת מעוניין בקשר, או שהוא מושך אותה מינית ורק אלוהים יודע מי מושך אותה מינית, עוד לא עליתי על הנוסחה, אז היא ממשיכה בקשר "נורמלי".

כך היה עם X. נקרא לו איכס בעברית. איכס הוא אקדמאי איש מקצוע בתחומו, משעמם קצת, אבל חמוד ושירותי. בעל זין ראוי רק שלא מספיק זקור, היא שלחה אותו לבדיקות, נראה שיסתדר לו. בכל מקרה הוא נשלט שלה. אני לא מתערב לה בנשלטים, אך במקרה זה הוא לא התנגד שאהיה נוכח בסביבה. אז שלום שלום. לא שלטתי בו או משהו. אפילו פעם בדיוק היא עשתה סשן אז הוא יצא לסיבוב והלכנו ביחד לקנות ביצים.

כך או כך, במסגרת החיפוש אחר עבד בית זמין (בינתיים מצאנו פה שניים מצויינים רק לא ממש זמינים, עצוב) אני מקבל הודעות מתחכמות מנשלט. עכשיו, אני נמצא כאן לא במטרה שיעשו ממני צחוק. בחיים הרגילים, אין שום בעיה שאנשים ינסו לעשות ממני צחוק. אני פשוט נותן להם לעשות מה שהם רוצים ואחר כך מטפל בהם בצורות שהם רוצים למות ואין להם מה לעשות כנגד זה. נקמה מוגשת קרה. כמובן שיש גם אפשרות שאדלג, הכל תלוי נסיבות. כלל שתלמדו: אם מישהו פגע בכם, תהיו החברים הכי טובים שלו וחכו להזדמנות להשחיל לו. עדיף על מריבות מיותרות. אבל אם נשלט מתחיל להתחכם איתי כבר בהתחלה, הדבר ממלא אותי זעם ופשוט מאד, לא כדאי לו לפגוש אותי.

בקיצור, הנשלט המתחכם, קיבל ממני את הטלפון והוא לא פנה בסמס, אבל המשיך להתחכם בהודעות באתר, הודעות מתריסות. החלטתי שאין לי מה לבזבז עליו את הזמן ואם יום אחד הוא יתקל בי - טוב יהיה מותו מחייו.  אני מקבל סמס, מזהה את המספר - זה איכס. איכס הוא הנשלט המתחכם.

טוב, אז בגלל שאני מכיר אותו, כל האוויר יצא לי מהבלון. לא כעסתי יותר. אני יודע שהוא בחור טוב. סתם קישקש. מתברר שהיתה לו פנטזיה להשלט בידי זוג. הוא גם מכיר אותי (הלכנו לקנות ביצים ביחד, מה אתם יודעים) שלחתי אותו לקבוע עם אשתי ונראה איך יתקדם איתו. אני מקווה שאחרי שהוא יכיר את הצד השולט שלי הוא עדיין ישאר עם הפנטזיה שלו, מאד תלוי אם הוא באמת אוהב שליטה.


 

לפני 8 שנים. 30 בדצמבר 2015 בשעה 13:12

מתוך הבלוג שלי מצטיירת תמונה אצל הרבה אנשים של שולט אכזר ומטורף. הכל נכון, אבל בהתאם לגבולות. רוב האנשים לא ממש פוחדים מאשתי, שהיא שולטת אבל יותר בקטע של פינוק, ביזאר קל, החפצה, קשירות (גם סוג של החפצה), נותנת סטירות כשצריך, ליידי כזאת, אבל ממני ממש נבהלים. אמנם פעם אחת ראיתי שהיא הענישה עבד אנאלית די קשה; הישבן הגברי לא מעניין אותה, הדבר קרה בגלל שהיה מגיע לו עונש, לא בתור משהו שהיא אוהבת לעשות.

אני לא פסיכופת, בהחלט מרגיש רגשות של חמלה, אהבה, מאד קל לי להתחבר גם לצד, שאין בו שום אלמנט של שליטה.

כמו כן, אני מאד חברותי וידידותי לסביבה ומחוץ לסצינה הבדסמית, רק מי שמכיר אותי מקרוב חש בשתלטנות הפורצת ממני. על העניין הזה באמת שאין לי שליטה, אבל איך היא תתבטא ובאיזה אופן - בהחלט. אני גם שולט בעצמי.

לכן, אם נשלט מגדיר את הגבולות שלו, לא צריכה להיות לו בעיה. אם הוא מתחיל לזייף ולומר שאין גבולות, או שהוא עמיד לכאבים ועינויים שונים - בהחלט שלא יתלונן אם אני מפתיע אותו בדברים שהוא לא דימיין שיכולים לקרות לו. 

אני בדיוק כאן כדי לבדוק גבולות. אם אתם שואלים ממה אני נהנה - אז זה אחד הדברים. לתת לאנשים להתפתל. לא הסבל שלהם שמעניין אותי - אלא לבדוק מה קורה להם ואיך הם מתמודדים. 

מצד שני, בגלל שאני לא פסיכופת, אני לא אגרום לנזק בלתי הפיך וכן איכפת לי שהעבד יקבל משהו מכל העניין. כמו שהשליטה בטבע שלי, כך גם הרצון ללמד ולחנך נמצא שם. 

השורה התחתונה: נשלט שמתעסק איתי והגדיר בדיוק מה הגבולות שלו - יכול להרגע. הגבולות ישמרו. זה מה שרציתי להבהיר, שלא תפחדו יותר מדי

לפני 8 שנים. 28 בדצמבר 2015 בשעה 9:39

קצת שעירה. מסתבר שאנחנו אוהבים גברים ממש שעירים. או שתהיה חלק או שעיר. הדיבלול לא קורץ לנו. עבד מאד דעתן. לא כמוני, התווכחתי איתו על כמה נושאים ובכולם כמובן הוא טעה. אני אף פעם לא מתווכח לגבי עובדות שאני לא יודע את אמיתותן מראש, אלא אם כן זכרוני בוגד בי. עבד צריך ללמוד לכבד את הבעלים שלו ואין כמוני בחינוך לעניין. לעומת זאת, זוגתי החביבה למרות שהיא גם משפילה מילוליות, יותר פיזית. אלא אם כן כמובן מדובר בעינויים פיזיים למי שמתחבר להם, שם אני מאד יצירתי, הכל כמובן תוך שמירה על הגבולות של העבד. שפחות גם מוזמנות לפנות, אם כי, כאמור, אנחנו מעדיפים עבדים זכרים, שהם יותר ממושמעים בתכל'ס

לפני 8 שנים. 28 בדצמבר 2015 בשעה 7:17

פנה אלי איזה חרדי. מהתחלה לא נראה לי. לא בגלל הדת, אלא בגלל שהחרדים נג'סים. דבר ידוע. לא דחיתי אותו מייד, אבל נתתי לו להבין שהוא צריך ממש לשכנע אותי. אחרי מיליון סופרלטיבים על יכולתו כנשלט והבעת כניעה ורצון לשרת, נתתי לו טלפון ובקשתי שיסמס קודם לפני שהוא מתקשר.

מה היתה התשובה? יש לו טלפון "כשר". לא מאפשר סמס. אמרתי לו שיבטל את הכשרות של הטלפון אם הוא רוצה להמשיך לדבר איתי. ניסה לשכנע אותי שלא. נג'ס אמיתי.

זה גרם לי לחשוב. הכלוב הזה, יש לו כשרות? 

שיהיה לכם אחלה יום

לפני 8 שנים. 27 בדצמבר 2015 בשעה 8:26

גם אני וגם אשתי דיסגרפים קיצונים. אנחנו שוגים בצורה מדהימה בכתיבה חופשית. לא להאמין. לכן אנחנו מכבדים את הקוראים שלנו ומגיהים את הטקסטים. נכון, לוקח זמן אבל התוצאה היא רהוטה וקולחת. לכן מי שפונה אלינו עם שגיאות כתיב וטעויות, זה לא מכובד. זין על התקינות הפוליטית - אנחנו לא נסבול אנשים עילגים ולא מעניינת הסיבה. לא יודע לכתוב? תמצא לך מישהו שיתקן לך, תתקן לבד, תשקיע. הדבר מראה על הנכונות שלך לציות, על ההבנה של המשמעות של כבוד לזולת. אם אני בתור שולט משקיע בטקסטים שאני כותב, אז קל וחומר נשלטים ראוי שיעשו כן. לתשומת לבכם!

לפני 8 שנים. 26 בדצמבר 2015 בשעה 18:33

ברור לגמרי כי נשלט צריך להשלט. זה צורך. צורך שקשה להחניק. אין לו הרבה אפשרויות ביום יום.

 

לעומת זאת, הצורך שלי לשלוט בא לידי ביטוי בכל רגע. אני מפעיל שליטה במערכות יחסים עם חברים; כשחבר מספר לי על טעות שעשה הוא מקבל השפלות ושטיפה כמו כל עבד, הוא מודה לי כי אני צודק וגם מרגיש שהדבר מגיע מהלב. לטובתו. לעומת זאת, הרבה ששומעים את זה מהצד - נחרדים. המילים חדות ופוגעות.

 

הדבר יקרה מול מוכר בחנות, מול כל מי שנקרה בדרכי והאפשרות התגלתה.

 

נכון, הצד הפיזי נעדר אבל בינינו, הכל בראש. ההשפלות המילוליות שלי כל כך מדויקות, שגם נשלטים שאוהבים שליטה, הרגישו שלא יכולים לעמוד בהן. נסו אותי ;)

 

אני עושה את זה לכל הסובבים אותי, במידה זו או אחרת, אפילו לאשתי שהיא גם כן, שולטת מטבעה.  זו הסיבה שאפשרתי לה להיות בקשר עם נשלטים - לתת לה מוצא, קשה לחיות עם אחד כמוני, בינינו.

 

למה אני מציין את כל זה? כי רוב הנשלטים לא ממש משלימים עם מצבם. הם מגיעים לסשן, מספקים את יצר ההשלטות שלהם ואז מרגישים ריקנות. הם מסופקים. הם חושבים לעצמם - מה הטעם? וחוזרים לאשה הונילית שלהם. עד שהיצר גובר שוב.

 

זה בערך מה שמרגיש גבר שהולך לזונה.

 

אז מבחינתנו, יש כאן שתי אפשרויות -

 

1. אם זה חד פעמי - תן תמורה ראויה. זו לא מערכת יחסים, זה פורקן. לנו לא חסר, לך חסר? תן תמורה.

 

2. אם זו מערכת יחסים - צריך משהו משותף משהו שיחבר אותנו מעבר לצורך הבדסמי, כי כמו כל מערכת יחסים ונילית שלעולם לא תחזיק מעמד אם היא מבוססת רק על סקס - כך גם מערכת יחסים אמיתית של שולט-נשלט צריכה להכיל מטרות משותפות ותחומי עניין מעבר.

 

פה דווקא יש יתרון לאשה נשלטת, כי נשים גם כן מחפשות משהו מעבר לצורך חד פעמי, דבר שכאמור אפשרי גם מבחינתנו, רק שנשים נשלטות מאד מבוקשות ואין לי שום צורך לחזר אחריהן, מתחת לכבודי וגם באמת, אין לי זמן לזה

לפני 8 שנים. 25 בדצמבר 2015 בשעה 11:59

אני מקווה עם הצטברות כל האפסים כאן, האחד שיגיע יהפוך אותם לאיזה 1,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 כי אחרת השאלה אם עדיין כדאי לחפש