ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 30 בדצמבר 2015 בשעה 13:12

מתוך הבלוג שלי מצטיירת תמונה אצל הרבה אנשים של שולט אכזר ומטורף. הכל נכון, אבל בהתאם לגבולות. רוב האנשים לא ממש פוחדים מאשתי, שהיא שולטת אבל יותר בקטע של פינוק, ביזאר קל, החפצה, קשירות (גם סוג של החפצה), נותנת סטירות כשצריך, ליידי כזאת, אבל ממני ממש נבהלים. אמנם פעם אחת ראיתי שהיא הענישה עבד אנאלית די קשה; הישבן הגברי לא מעניין אותה, הדבר קרה בגלל שהיה מגיע לו עונש, לא בתור משהו שהיא אוהבת לעשות.

אני לא פסיכופת, בהחלט מרגיש רגשות של חמלה, אהבה, מאד קל לי להתחבר גם לצד, שאין בו שום אלמנט של שליטה.

כמו כן, אני מאד חברותי וידידותי לסביבה ומחוץ לסצינה הבדסמית, רק מי שמכיר אותי מקרוב חש בשתלטנות הפורצת ממני. על העניין הזה באמת שאין לי שליטה, אבל איך היא תתבטא ובאיזה אופן - בהחלט. אני גם שולט בעצמי.

לכן, אם נשלט מגדיר את הגבולות שלו, לא צריכה להיות לו בעיה. אם הוא מתחיל לזייף ולומר שאין גבולות, או שהוא עמיד לכאבים ועינויים שונים - בהחלט שלא יתלונן אם אני מפתיע אותו בדברים שהוא לא דימיין שיכולים לקרות לו. 

אני בדיוק כאן כדי לבדוק גבולות. אם אתם שואלים ממה אני נהנה - אז זה אחד הדברים. לתת לאנשים להתפתל. לא הסבל שלהם שמעניין אותי - אלא לבדוק מה קורה להם ואיך הם מתמודדים. 

מצד שני, בגלל שאני לא פסיכופת, אני לא אגרום לנזק בלתי הפיך וכן איכפת לי שהעבד יקבל משהו מכל העניין. כמו שהשליטה בטבע שלי, כך גם הרצון ללמד ולחנך נמצא שם. 

השורה התחתונה: נשלט שמתעסק איתי והגדיר בדיוק מה הגבולות שלו - יכול להרגע. הגבולות ישמרו. זה מה שרציתי להבהיר, שלא תפחדו יותר מדי

שקט1 - מה זה אומר משהוא שאת רוב הפוסטים אתה מקדיש להסברת האישיות הלא פשוטה שלך ?
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - מאחר ואנשים תוהים מי אני ומה אני, עדיף שאתן להם רקע ואחסוך זמן. פונים אלי הרבה בלבלני מוח
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י