ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 4 בינואר 2016 בשעה 8:53

כידוע לכם למרות צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה, אבל התפרסם בעיתונים זרים, אשתי היא שולטת בפני עצמה. יש לה את חוג הנשלטים שלה. מאחר ואתם חבורת פח זבל, גם הגברים הונילים בארץ הם חבורת פח זבל דרך אגב (גבר מחפש סקס ע"י העמדת פנים שהוא רוצה קשר, אשה מחפשת קשר דרך הכוס שלה, יותר מקובל כאן מאשר במקומות תרבותיים)  אשתי לא אוהבת לבזבז את זמנה ולכן היא עורכת סשן ראשון בעבור תמורה. לאו דווקא כספית. אפילו תשורה בעלת ערך כלשהי או שירות מועיל כלשהו. אבל, מאחר ורובכם לא ממש זמינים, או שאתם סתם מגעילים, היא לא מוכנה שינצלו את זמנה היקר. והוא אכן יקר, היא לא איזה עקרת בית משועממת. אם מתברר אחר כך שהגבר באמת מעוניין בקשר, או שהוא מושך אותה מינית ורק אלוהים יודע מי מושך אותה מינית, עוד לא עליתי על הנוסחה, אז היא ממשיכה בקשר "נורמלי".

כך היה עם X. נקרא לו איכס בעברית. איכס הוא אקדמאי איש מקצוע בתחומו, משעמם קצת, אבל חמוד ושירותי. בעל זין ראוי רק שלא מספיק זקור, היא שלחה אותו לבדיקות, נראה שיסתדר לו. בכל מקרה הוא נשלט שלה. אני לא מתערב לה בנשלטים, אך במקרה זה הוא לא התנגד שאהיה נוכח בסביבה. אז שלום שלום. לא שלטתי בו או משהו. אפילו פעם בדיוק היא עשתה סשן אז הוא יצא לסיבוב והלכנו ביחד לקנות ביצים.

כך או כך, במסגרת החיפוש אחר עבד בית זמין (בינתיים מצאנו פה שניים מצויינים רק לא ממש זמינים, עצוב) אני מקבל הודעות מתחכמות מנשלט. עכשיו, אני נמצא כאן לא במטרה שיעשו ממני צחוק. בחיים הרגילים, אין שום בעיה שאנשים ינסו לעשות ממני צחוק. אני פשוט נותן להם לעשות מה שהם רוצים ואחר כך מטפל בהם בצורות שהם רוצים למות ואין להם מה לעשות כנגד זה. נקמה מוגשת קרה. כמובן שיש גם אפשרות שאדלג, הכל תלוי נסיבות. כלל שתלמדו: אם מישהו פגע בכם, תהיו החברים הכי טובים שלו וחכו להזדמנות להשחיל לו. עדיף על מריבות מיותרות. אבל אם נשלט מתחיל להתחכם איתי כבר בהתחלה, הדבר ממלא אותי זעם ופשוט מאד, לא כדאי לו לפגוש אותי.

בקיצור, הנשלט המתחכם, קיבל ממני את הטלפון והוא לא פנה בסמס, אבל המשיך להתחכם בהודעות באתר, הודעות מתריסות. החלטתי שאין לי מה לבזבז עליו את הזמן ואם יום אחד הוא יתקל בי - טוב יהיה מותו מחייו.  אני מקבל סמס, מזהה את המספר - זה איכס. איכס הוא הנשלט המתחכם.

טוב, אז בגלל שאני מכיר אותו, כל האוויר יצא לי מהבלון. לא כעסתי יותר. אני יודע שהוא בחור טוב. סתם קישקש. מתברר שהיתה לו פנטזיה להשלט בידי זוג. הוא גם מכיר אותי (הלכנו לקנות ביצים ביחד, מה אתם יודעים) שלחתי אותו לקבוע עם אשתי ונראה איך יתקדם איתו. אני מקווה שאחרי שהוא יכיר את הצד השולט שלי הוא עדיין ישאר עם הפנטזיה שלו, מאד תלוי אם הוא באמת אוהב שליטה.


 

slave for ever​(נשלט) - בסוף זה פוסט חיובי או שלילי?
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - נראה... עוד לא ברור :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י