שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 18 בדצמבר 2015 בשעה 10:09

אתמול הגיע לכאן עבד. הוא טען שהוא חטוב ואכן לא התאכזבנו ממראהו. הוא הגיע לפני והגברת בינתיים נתנה לו לטגן בצל, דבר שגרם לו לעיניים אדומות, אך ויתרתי ולא הענשתי אותו בגין כך. הייתי די ותרן כפי שתקראו בהמשך. שלא תקבלו רעיונות - הכל תלוי בנסיבות ואין לסמוך על הנס.

כאשר הגעתי הוא הפשיט את גרבי, סידר את הפירות (יש לנו עגלת עץ ועליה פירות) קילף אשכולית, הסיר את קליפת הפלחים והאכיל אותנו בבשר האשכולית כשאנחנו יושבים ועסוקים כל אחד בפון שלו. כך זה נמשך עם עוד אשכוליות.

היו עוד עניינים בדרך אך מדובר על ניואנסים דקים, שלא יפורטו הפעם.

כמובן שהוא קיבל השפלות מילוליות, דבר אוטומטי אצלי כך שאני באמת לא זוכר מה אמרתי לו. אני אף פעם לא יודע מה המינון הנכון כי קרה שגם עבדים שטענו שהם סופגים השפלות כאלה - נבהלו מפני השטף המילולי האגרסיבי שלי. כשאני סתם מגיב לאנשים הרבה פעמים הם סבורים שאני כועס גם כשאני רגוע. לא חושב שיש הרבה אנשים בעלי יכולת השפלה מילולית כמוני. במקרה של אתמול לא הפעלתי 5% ממנה.

ברגע שהגברת בקשה ממנו לקלח אותה הוא מאד התרגש והעיז להפיל עלי מעט אשכולית.

הזהרתי אותו קשות, אך לא הענשתי אותו כמו שהיה מגיע לו בגלל הכוונה הטובה לטפל בה. לא נורא. יצטבר ואני אוציא הכל עליו אם יקרה שנית ואם לא - מוטב.

לאחר מכן היא סימסה לי שהיא יצאה כבר והוא מכין אותה אוראלית לסקס עימי. הצטרפתי והוא מצץ גם לי, עד שהזין שלי היה קשה מאד. הוא דאג שהגברת תעלה עלי ועיסה את הדגדגן שלה תוך כדי הסקס.

היא היתה מאד מגורה ומאחר והוא חטוב וגם בעל זין בגודל נורמלי (בניגוד לעבדים רבים בעלי בוטן) היא בקשה ממנו לחדור גם מאחור, כך שנוצרה פה חדירה כפולה. 

הוא גמר מהר יחסית, היא המשיכה איתי וגמרה, אני לא גמרתי כי כבר זיינתי פעמיים באותו יום, פעם שלישית גלידה ולא בא לי גלידה.

היה מאד נחמד. הוא עושה רושם של אדם אמין ואחראי, רק שהוא לא מספיק זמין, אז כמובן החיפוש שלנו ממשיך למלא את המיכסה הנדרשת.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י