לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 20 בדצמבר 2015 בשעה 12:52

הבריז עבד ואני מתחיל להתקרב לנקודה שאתחיל באמת לרדוף אחרי מבריזנים רק כדי לפגוע בהם. אנשים מדמיינים אולי שאנחנו יצורים וירטואליים שמתגבשים פתאום כשנפגשים ומסתבר שלא - אנחנו לא וירטואליים גם קודם לכך. אנחנו ממש כאן, בני אדם. המפגש של ברברים ובני תרבות תמיד גורם לנצחון הברברים, אם פועלים לפי חוקים תרבותיים, אלא אם כן בני התרבות מפעילים טכנולוגיה מתקדמת ומוחקים את הברברים לפי החוקים הברבריים וזאת כנראה אעשה. יש תקדימים. שולטים הם אנשים אקסטרימיים הרבה פעמים וכזה אני.

הלאה.

בהעדר הנשלט למה שרצינו לעשות איתו, החלטנו לצלם סרטון ולהעמיד את הפון על חצובה כדי לקבל צילום יציב. לקחתי מתכת בצורת L עם חורים, כזו המשמשת לרהיטים, בורג קודח עם ראש שטוח וחתיכת עץ.

אשתי הלכה וקנתה אום המתאים בדיוק לבורג של החצובה. חברתי את ה-L לחצובה באמצעות האום. קדחתי עם הבורג הקודח בחלק הפנימי של מגן הפון, וחברתי לצד השני של ה-L כאשר חתיכת העץ שמשה במקום אום, כי החור ב-L היה גדול מדי. אפשר גם שייבה ואום לבורג הקודח אבל לא תכננו את זה מראש, הכל היה אילתור של הרגע. הדבר איפשר להצמיד את המגן של הפון לחלק המאונך של ה-L ואז כשהפון במקום הוא מהודק יפה לחצובה.

נכון, אפשר גם לקנות מתקן שמתאם אלפון נייד לחצובה, אבל כל הסיפור דלעיל היה מהיר יותר מללכת ולהתעסק עם זה. צילמנו. בערב אערוך את הכל בצורה מקצועית. 

Xbani​(אחר) - איני מבין באמת למה העצבים.
אינך הראשון ולא תיהיה האחרון.
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - אותי מדהים כל הזמן שחושבים שבגלל שאני תוקפני אני עצבני - ההיפך. כשאני תוקפני אני רגוע, ככה זה עם שולטים כמוני. אנחנו טורפים והכי מרוכזים ורגועים כשיש טרף
לפני 8 שנים
מועמד לשימוש​(נשלט) - אני מציע. שלפני שאתה מתאם פגישה עם נשלט. תבהיר לו שדפקו לך ברזים. ובעקבות זה אתה תצתרך איזה עירבון לזה שהוא באמת יגיע. (תצלום של ת.ז. אם זה חוקי)
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - כן, זה מתחיל לקרות. בהחלט הצעה נבונה
לפני 8 שנים
Xbani​(אחר) - לא חוקי בעליל
צר לי.
תנסה לשלוח את אשתך!
זה יקל בנושא לטעמי
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - לשלוח אותה לאן בדיוק? אני לא רוצה לשלוח אותה לשום מקום
לפני 8 שנים
Xbani​(אחר) - אכן :)
הכוונה אליו
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - למה אתה חושב שיש בעיה? יש הרבה נשלטים שהם סבבה לגמרי. הרוב בסדר. אני פשוט מתלונן על המבריזנים. תמיד יש את המיעוט המציק שמבזבז לך סתם זמן, כמוך למשל עם ההערה הזו שלא אומרת כלום - "אתה הבעיה". מי אמר שיש בעיה? בטח מישהו שעקצו אותו יתושים ומתלונן על היתושים, אתה אומר לו - "אתה הבעיה ולא היתושים". ממש נוסחת פלא. "דוקטור כואב לי הגרון, יש לי דלקת". Xbani: "דוקטור, נראה לי הוא הבעיה ולא החידקים". פטנט חדש!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י