שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 22 בדצמבר 2015 בשעה 3:01

(הבהרה - הוא יכול רק יום בשבוע כך שיש עדיין מקום)

 

הגיע נשלט חדש לבדיקה. ממש אחלה. קודם כל חייכן. אין כמו חיוך. דבר מאד מופלא מה שחיוך יכול לעשות. שנית, בעל השקפות ראויות על עולם השליטה כפי שיבואר בהמשך.

 

כבר כשנכנס מצא חן בעינינו. טביעת עין של שנים אמנם איננה 100% אמינה, אבל מה כן? הבחור הופשט והולבש בסינר. מיד ניכר שטרונגול בר משמעות, שזה גם משמח בפני עצמו וגם מאפשר … אפשרויות שונות.

 

הוא ניקה את הבית, שטף קצת כלים, קילף חצילים (אנחנו מקלפים את החציל רצועה כן, רצועה לא, כמו זברה, מעדן את האכילה), פרס אותם והמליח.

 

אחר כך הוא גילח את הגברת ברגליים ובמפשעה, קילח אותה ועשה לה טיפול לייזר במכשיר לייזר ביתי שיש לה. היא גם קשרה אותו ונאבקה עמו האבקות. לא כל כך מעורה בפרטים כי הייתה לי עבודה חשובה לעשות.

 

מה שבהחלט שעשע אותה הייתה העובדה שיש לו תלתלים בשער הערווה. הכי חשוב בשבילי שהיא גם כן יצאה עם חיוך מכל זה וכאמור, חיוך זה דבר מצוין.

 

לגבי ההשקפות על עולם השליטה, בואו רגע נחשוב.

 

גבר נשוי. אשתו לא תמיד נותנת לו סקס טוב, הרבה פעמים לא מסתדרת אתו, הוא לא תמיד יכול לגלות לה את סודותיו ולבטוח בה. למעשה די נדיר שיש פתיחות מלאה ביניהם. וזה הדדי. נכון גם לגבי אשה כלפי בן זוגה.

 

מצד שני, הוא עובד בשבילה, עוזר לה בבית, עושה הכל למען מערכת היחסים. וזה גם עובד להיפך, מצידה, ולפעמים יותר.

 

לי יש מזל גדול שבת זוגתי היא לא כזו כלפי ואני לא כלפיה, אין בינינו סודות ואנחנו משתפים פעולה. רק מה הבעיה? שנינו שולטים. שנינו חושבים שמגיע לנו. שנינו דעתניים ובעלי תחומי עניין מגוונים. אז מצד אחד אנחנו החברים הכי טובים ומצד שני, קשה להסתדר בדברים שאינם ברומו של עולם. היא לא ממש יכולה לבקש ממני לעשות מיני מטלות מעצבנות והיא גם לא בנויה לעשות אותן. (וכשנופלים עלי עם דרישות הנראות לי מופרזות אני עלול להתפרץ בכעס, אדם בלתי צפוי ומסוכן. גברים חזקים ממני נבהלו מהתפרצויות הזעם שלי ונכנעו רק למבט בעיניים. מזל גדול לעולם ולי שלא הפכתי לעבריין. לא נראה כזה, ממש לא, אבל אלו שלא נראים… טוב, נחזור לעניין)

 

לאור האמור לעיל, עבד בית אינו רק רצון - אלא יתרון וממלא צורך ממשי.

 

אחרי כל ההסברים האלה, מי זה הנשלט הבן זונה, העבד, שמגיע לזוג כמונו; אני אדם עמוק, רב גוני, משכיל ודעתן, שולט אמתי. אשתי כל זה + נראית ממש טוב ומשוחררת לגמרי - והנשלט הזה חושב שאנחנו צריכים לנהל אתו בדסמ, כאשר הוא מגיע לסיפוק פי כמה יותר גדול מאשר אצל אשתו השרמוטה אבל לא מוכן לתת 10% ממה שהוא נותן לפרה המטומטמת שהוא מחזיק בבית שלו?

 

למה לא תתכן מערכת יחסים רצינית? האם מדובר בקונפליקט האישה/זונה? האישה בבית היא מלאך, הכוס הונילי שלה הוא איזה משהו מגן עדן ואנחנו שמורים למערכת היחסים ה-"מלוכלכת"?

 

אדרבא, אם אנחנו זונות איפה האתנן? ואם אנחנו לא, איפה הרצון לשרת כחלק ממערכת יחסים ראויה? בין כך ובין כך הנשלט יוצא לא עקבי.

 

לסיכום, טוב שיש נשלטים כמו זה שהגיע אלינו, שמבין מה זו מערכת יחסים, בעל תודעת שירות, עם רצון להמשכיות וכמובן לא לשכוח זין גדול :)

 

 

כלבלב נסתר​(נשלט) - זה לא היה ממש ברור
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - מה לא ברור?
לפני 8 שנים
מענג דומיננטית - הפסקאות האחרונות
לפני 8 שנים
Mary Jane - אהבתי מאוד את המשפט "מזל גדול לעולם ולי שלא הפכתי לעבריין."
צחקתי בקול (:
חזק ואמץ
לפני 8 שנים
מועמד לשימוש​(נשלט) - ומי אתה שתקרא לאשתו ״פרה מטומטמת״? ומה הקשר של האתנן? וחוץ מזה גם פוסט קצת לא ברור. אבל נחמד ככה מגוון פה באתר המשעמם הזה
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - מה ההבדל בין "לא ברור" ל-"לא הבנתי"? האגו של הקורא
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י