שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פחחחחחח

"עבדים" עלאק
לפני 8 שנים. 23 בדצמבר 2015 בשעה 18:57

האמת שלא ממש בעיה להתחבר לכל מיני צדדים באישיות. לכן אני טוען תמיד שאין באמת הומו/סטרייט שולט/נשלט - הכל עניין של בחירה על בסיס נתונים קיימים. זאת אומרת שכן יש מישהו שבבסיסו הוא הומו או סטרייט, אבל יש את מפקד הבסיס ואת הרס"ר ובעצם אלו הם אנחנו. אם משחררים קצת את השמירה, הופ - גדר הבסיס נפרצת. ראיתי את התהליך בעיניים כל כך הרבה פעמים. רק שלא פוליטיקלי קורקט לדבר על כך היום, כשאנשים כל כך אוהבים להפוך נטיות אישיות ואפילו בעיות נפשיות או הפרעות עיכול לפוליטיקה. נחמד שיש את הבלוג בכלוב - כאן יש אנשים שמבינים בדיוק על מה אני מדבר בלי צורך להצטדק.

 

מי שיודע מה זה להשפיל, חייב להבין בתוכו מה היא השפלה, באופן לא מודע הוא כן מתחבר לצד של המושפל, רק שהוא בוחר לא להיות שם. צריך להתחבר ללא מודע ולשלוף את הכל. אני מומחה לתהליך, להתחבר לדחפים הנסתרים של אנשים, רק שצריך את הנוכחות שלהם וקצת להרגיע אותם. כך אני מוליך אותם למקומות שהם לא ציפו להם... או להיפך, אני יודע להפחיד אנשים, מאד להפחיד אותם. הכל אצלם בראש.

 

עכשיו אני מחלק נשלטים לשלושה סוגים:

 

  1. כאלה עם יצר הרס עצמי, שפשוט נותנים לעצמם להשלט מתוך אמונה שהם באמת לא שווים כלום. לא אוהב את זה
  2. כאלה שיכולים להיות שולטים והם כאלה במסגרות מסוימות, אבל יודעים להתהפך תחת השולטים בהם - אחלה, מבינים עניין.
  3. תאוותנים שפיתחו סטיות והנשלטות היא דרך לספק את עצמם - כאן זה מאד תלוי כמה הסטיה שולטת בהם כי אז היא יכולה לחרבש מערכות יחסים. עדיף להם סשנים בתשלום.

החלוקה הזו מאד שחור/לבן. אין באמת שחור לבן כאמור, אבל אלו קטבים שבתוכם אנשים נעים להם. נעים להם מאד

נ.ב. נראה מה יהיה עם השולט הזה, הוא חמוד דווקא, בעל פוטנציאל גדול להפוך לנשלט


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י