לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעבר להרי החושך

לפני שנתיים. 31 במאי 2021 בשעה 23:47

 

אם תלך עכשיו, יפה כמו רקפת
אהבה שלך בין הסלעים תדעך
איש אחר יביט, איך יד הזמן קוטפת
פרח עלומי שבגנך פרח.

 

 

 

 

 

 

 

אבל לא באמת. שנינו יודעים שאני לא יודעת להיפרד. ושלא יהיה איש אחר. אני הורסת פרידות ופוחדת מקשרים, למרות שממך לא הצלחתי להיזהר. 

 

 

הוא​(שולט) - העולם הדתי שאת שותפה לו מאופיין בקיבעון מחשבתי איסורים וקונפורמיות. כל זה, כי יצא שחונכת לזה ולא היתה בך היכולת או צורך להכיר ולחוות עולמות שונים.
עצוב שאדם בוחר להמנע משינוי להשאר באותו אריח , אותו אזור נוחות עד נשימתו האחרונה.
לפני שנתיים
מבולבלת88{נשואה} - דיברת פה על שני דברים שונים. על העולם הדתי, שדווקא מעודד שאלות (במקום ממנו באתי ככל ששאלת יותר שאלות על אמונה וכפירה ועל אלוהים, נחשבת לנערה יותר רצינית).

שינוי זאת בעיה אצלי. אני פחדנית נורא. לא מסוגלת לקפוץ אם לא רואה ומרגישה כבר את הידיים של מי שתופס אותי. יודעת שכמו בטיול, לא תמיד אפשר להתקדם ככה. מצידי שתזמינו מסוק 🤪
אבל זה לא קשור לעולם הדתי. להפך.
לפני שנתיים
מבולבלת88{נשואה} - "אמי שאין נפשו משוטטת במרחבים, מי שאינו דורש את אור האמת והטוב בכל לבבו, איננו סובל הריסות רוחניות, אבל אין לו ג"כ בנינים עצמיים. הוא חוסה בצילם של הבנינים הטבעיים, כמו השפנים שהסלעים הם מחסה להם."
(הרב קוק)
לפני שנתיים
הוא​(שולט) - מה רע בסלעים ובטבע העולם. והאם קוק או מהרישי אחר רושם מנטרות שהן למעשה אינדוקטרינציה מובהקת זה הופך את "מוצאי האור" נעלים יותר , בעלי אמת אמיתית יותר?
אם את מתקשה ביצירת שינוי ואת במצב לא טוב שוה להתיעץ עם פסיכולוג טוב.
לפני שנתיים
מבולבלת88{נשואה} -  אין שום רע בסלעים. הרע זה להסתתר מאחוריהם כמו פחדנים, וזה משל כמובן. ואני חושבת שהקטע כאן לא בעד מוצאי האור אלא פשוט אומר לא לפחד לחפש אותו. גם אם זה אומר לעזוב את כל המוכר והבטוח. האמת והאור פה הם אותו רעיון. האמת פשוט מאירה. 

באשר לפסיכולוגים, ומתוך ניסיון לא קטן איתם ועם שכמותם, הם לא עוזרים לי לעשות שינוי, אלא רק לשקוע יותר ויותר באומללות שלי. מקנאה במי שטיפול פסיכולוגי הצליח לעזור לו. לי כולם עשו רע
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י