סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילד כותב בתוך דלי

4K

לפני 4 שנים. 26 ביולי 2020 בשעה 8:15

לפני כמה שנים ישנתי אצל חברה. היא גרה עם אמא שלה.

בלילה קמתי לשירותים, אבל שמעתי מהחדר של אמא שלה קולות מסקרנים. הדלת של החדר שלה היתה טיפה פתוחה, חריץ כזה.

במקום ללכת לשירותים הקשבתי וטיפה הצצתי. היא אוננה עירומה על המיטה. כל הזמן הייתי במתח ולא הסתכלתי הרבה כדי שהיא לא תשים לב שאני שם, וגם כל הזמן בדקתי שהחברה שלי לא מגיעה, והכנתי את עצמי מה יקרה אם היא תבוא. אם ללכת לשירותים, או סתם להסמיק ולהתעלף שם, כי זה כנראה מה שהיה קורה.

הקצת שראיתי נשאר לי תקוע במוח כמו תמונה או סרט עוד הרבה שנים. עד עכשיו זה עולה מדי פעם בלי אזהרה. ראיתי גוף נשי בוגר, גדול, מתפתל על המיטה. ראיתי ידיים שצובטות דגדגן ופיטמה וסדין. ראיתי שמעתי והרחתי.

 

בבוקר החברה שלי הלכה ללימודים במכללה ואני נשארתי עוד לישון. כשקמתי אמא שלה היתה כבר בסלון. הלכתי לשירותים ולשטוף שיניים ופנים, ושמעתי אותה אומרת לי "תכין גם לי קפה". אני בכלל לא רציתי קפה אבל בדיעבד אני לא בטוח שגם היא רצתה דווקא את הקפה. הכנתי לה והבאתי לה והחיוך שלה גרם לי קצת להסמיק. היא ישבה שם עם שמלה דהויה וכמעט מתפוררת שהיא תמיד לבשה בבית, ובלי חזיה ובלי איפור, ואמרה לי "אוי חמוד תביא לי גם את הסיגריות והמאפרה מהמטבח".

רציתי להתארגן וללכת כי זה היה הדבר הכי נכון לי לעשות, אבל היא אמרה לי לשבת, התחילה לשאול מה קורה ומה נשמע וכל מיני ואז אמרה "אהבת מה שראית אתמול", ולא היה טעם להכחיש כי הצבע על הפנים שלי והצמרמורת והזיעה כבר אמרו את התשובה שלי. היא המשיכה לחייך ואמרה "זה בסדר, לא עשית שום דבר רע" וכל מיני כאלה, ועדיין לא נרגעתי אז היא ליטפה לי את הפנים, אני יכול להרגיש עד היום את האצבעות הרחבות והחמות שלה, ואמרה "אתה כל כך יפה".

ואני ישר חשבתי שאולי אלו האצבעות שראיתי אתמול בחצי חושך. וניסיתי לדמיין שהרחתי מהן את הריח.

היא לקחה לי את היד ואז הרגשתי את החום הזה של האצבעות שלה בכף היד שלי, ואמרה לי עוד כמה דברים אמורים להרגיע ולהחמיא אבל רק מלחיצים יותר. ואז היא שמה לי את היד על השד שלה.

בחיים לפני זה לא נגעתי ככה בשד כזה גדול ורך ובוגר. בחיים אפילו לא ראיתי שד כזה, כמו שהיא חשפה אותו. לפעמים התגובה הראשונית הכי מוזרה וטיפשית. אני זוכר שהדבר הראשון שחשבתי לעצמי היה שהפיטמה הגדולה שלה מכוונת למטה ולא קדימה. זה היה לי מוזר וכנראה בהיתי בזה והיא הבינה מזה שאני רוצה להמשיך.

 

כשירדתי לה הרגשתי שאני כמעט נחנק מהירכיים הגדולות שרעדו ליד הפנים שלי, ומהריח החזק והשערות. היא הצמידה אותי עם יד אחת ולפעמים עם שתיים, וכל הזמן אמרה דברים כמו "יפה שלי, כן, שם, וואו, עוד" וכאלה.

אבל הרגשתי שאני צריך להמשיך, שאני לא יכול להפסיק בלי שהיא באמת תהנה, למרות שזה היה כאילו לא נכון בכל כך הרבה רמות. הרגשתי מחוייב שם.

 

היא חיבקה אותי אחר כך כשרעדתי, והלכה איתי למקלחת ושם חיבקה אותי מאחור ועשתה לי ביד עד שגמרתי.

 

עברו הרבה שנים, הקשר ההוא לא נשאר. לא עם החברה ולא עם האמא.

 

אבל לפעמים אני לוקח תחתונים של בת הזוג שלי מהכביסה, בלי שהיא יודעת, מלביש אותם על הפנים כדי לקבל את כל הריח ישר לתוכי, נזכר במה שהיה שם כאילו זה סרט 4K שמתגנן לי בתוך המוח, ומאונן.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י