סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ceci n'est pas une blog

לפני 3 שנים. 18 באוקטובר 2020 בשעה 18:34

עמדתי על ארבעה במרכז המיטה, ערום לגמרי, רגלי מפושקות, והרגשתי את האצבעות העדינות הכרוכות סביב איברי נעות מעלה ומטה בחושניות, ואת איברה נעוץ עמוק בתוכי מאחור.

ניסיתי לא לחשוב על הגניחות ברקע. הסטתי מעט את מבטי מעט הצידה. היד נעצרה, ועלתה מעלה וסובבה את ראשי בעדינות, כדי שלא אפספס אף פריים. שמעתי אותה מצקצקת מאחורי. שוב שלחה את ידה לפנים. אצבעותיה נכרכו סביבי והמשיכו במלאכתן. היא הכירה כל סנטימטר בי וידעה כיצד להביא אותי אל הקצה ולהשאיר אותי שם. יכולתי לחוש בהבל פיה על אוזני, על ברכיה מאחורי בשמלה הפרחונית שלה. היא לא אמרה כלום, רק התמקדה בי, מוודאת שאינני עוצם את עיני או משפיל אותן.

ניסיתי לחשוב על השדיים שלה. אבל לא יכולתי להתעלם מהמסך שמולי. המצלמה התמקדה בגבו ובישבנו של גבר שרירי. איברו הארוך היה שקוע כמעט כולו בישבנו החלק של גבר שני, שנשען על ידיו וברכיו על המיטה, ערום, מגולח, חלק, גופו צנום ובהיר ואיברו מתנדנד קדימה ואחורה. לא היה אפשר לראות את פניהם אך היה אפשר לשמוע אותו נאנק. היה אפשר לראות את גופו הנערי נרעד עם כל תנועת אגן של הזכר הראשון, הדומיננטי, שבעל אותו בנמרצות.

היא הגבירה את הווליום כדי לוודא שאשמע היטב את הגניחות שלהם.

"אתה רוצה לגמור?" לחשה לי.

לא ראיתי את פניה מאחורי, אבל ידעתי שעל שפתיה מרוח אותו חיוך קטן של ניצחון. היא אהבה להעמיד אותי במילכוד הזה בכל פעם מחדש.

"לא," אמרתי, מתנשם בכבדות.

"חבל מאד," אמרה. "אני דווקא רוצה שתגמור."

היא הגבירה את הקצב שלה - של הסטרפאון ושל היד יחדיו - בתיאום עם התנועות על המסך.

"מעניין. אתה תמיד טוען שאתה לא נהנה, אבל תמיד עומד לך כמו אבן."

"זה לא הוגן," התנשפתי. "את נוגעת בו."

"זה בסדר," היא לחשה. "אל תתבייש. אתה יכול להודות שאתה קצת נהנה. אתה יודע, זה לא ממש משכנע אם אתה מכחיש אבל גונח כמו בחורה כשאני מזיינת אותך."

היא ידעה על איזה כפתורים בדיוק עליה ללחוץ כדי להעביר אותי מעבר לקצה. היא התאימה את תנועותיה לגברים שעל המסך. כשגמרתי היה זה כשהגבר הראשון, רחב הכתפיים, נאנק בעצמו וננעץ באחוריו של הבחור שמתחתיו.

נאבקתי כדי להסדיר את נשימותי. לא מיהרתי לשום מקום. ידעתי שאחר כך תבואנה השאלות. נהנית? גמרת חזק? איך הרגשת? איך זה גורם לך להרגיש, כשאתה חש את ההנאה מהגמירה אבל צריך להסתכל על שני גברים מזדיינים ככה? אתה נמשך לגברים? לא? איך תרגיש אם גבר אחר יזיין אותך? איך תרגיש אם אני אסתכל עליכם? תהיה מוכן לעשות את זה למעני? אתה תרצה שאעודד אתכם? איך תרגיש אם אני אאונן ואגמור? אם אני אהנה מזה? אם הוא יגמור בתוכך וימלא אותך בזרע? אם אצלם אתכם? אם אשלח לך את התמונות כשתהיה בעבודה, כדי להזכיר לך מה עשית? אם אבקש ממך לשלוח לי צילום שלך מאונן עליהן בשירותים?

הסקרנות שלה הייתה אינסופית והיא הייתה בלתי נלאית. היא התישה אותי. עצמתי את עיני וספרתי עד עשר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י