בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנו של מתלבט

חיי אישם בדרום הרחוק, רחוק רחוק מהעולם ה"אמיתי" כלומר מדינת ת"א וסביבתה. לכן אני רואה את עצמי כחובב במצור, כמפלצת כלואה, כרעב במדבר האין סופי...
לפני שנתיים. 12 ביולי 2021 בשעה 9:25

אז לשותפתי לסקס במקום העבודה יש בעיה כאשר אני גומר לה על הרגליים בזמן שאני יורד לה. גם כאשר אני מנקה הכל ממש טוב עם הלשון, היא טוענת שהיא עדיין מרגישה את זה בין הבהונות, לא משנה עד כמה אני משתדל לעשות עבודה טובה. למרות שהיא דורשת שאני לא אגמור, אני באמת מתקשה בכך כאשר הראש שלי תקוע בין ירכיה והיא מרטיבה לי את כל הפרצוף.

חשבנו על כמה פתרונות, שעקב העובדה שאנחנו עושים את זה במשרד שלה בשעות העובדה, לא עברו את שלב התכנון. כרגע הפתרון הוא למנוע ממני את היכולת לגמור ופשוט לקשור את הזין והבצים עם חבל כך שגם כאשר אני גומר שום דבר לא יכול לצאת החוצה.

הדבר המעניין בפתרון הזה שנראה שהיא ממש מוצאת עניין בלעשות לי את זה. אולי כאן המקום לציין שהיא ונילית לחלוטין, מעולם לא עסקה בסקס יותר קינקי (שזה מוזר לי בהתחשב בכל המיניות המטורפת שנוטפת ממנה) ויצירתי. 

היום היא הקדישה רבע שעה לקשור לי את הזין. זה לקחת כלכך הרבה זמן שבסוף לא היה לנו זמן לשום דבר אחר. חמור מכך, היא הייתה חייבת לרוץ לאיזו ישיבה ופשוט זרקה אותי בפתאומיות מהמשרד כאשר התקשרו לשאול היכן היא, זין שקשור והכל...

כך שמצאתי את עצמי יושב קשור ומאוד לא מסופק במשרד שלי. אך חשבתי שיהיה מעניין לתת לה לפתוח את הרשימה, מה שאכן עשתה כימעט שעה אחרי. בהתחלה היא ממש נבהלה לראות את הכל נפוח ואדום, אך אין ספק כי היה מאוד מספק מבחינתי לראות את הפנים שלה כשהבינה שכך ישבתי במשך שעה רק כדי לתת לה לעשות את זה.

 

אולי בסוף אני עוד אגדל לי מלכה...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י