צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התיקון

לפני 6 שנים. 12 בינואר 2018 בשעה 11:06

לרגע היא נעלמת בתוכו. היא אפילו לא מחבקת אותו בהתחלה, רק נצמדת אליו ונותנת לעצמה להיות מוקפת. להיות מקבלת. להיות נושמת. היא טומנת את הראש בפרווה החמה שלו ומקשיבה בשקט לקולות היער, ולקולות הלב. זה לוקח כמה רגעים והלב שלה פועם יחד איתו. היא מנסה להקיף אותו בידיה אבל זה חסר סיכוי. כשהיא נאחזת בו ככה, משהו בחיית הפרא שבו נמס. לרגע הוא כבר לא רוצה לטרוף את פיסת הבשר הבהירה והחלקה הזו. לרגע הוא רוצה להגן עליה מכל מה שטורף אותה.  

ברגעים האלה של חיבור, גם האישה נהיית חיה. הנשימות שלה נהיות כבדות וצריכות. בדחף חייתי היא דוחקת את האגן שלה ומתחככת בו. בחוסר הפרופורציות ביניהם, היא יודעת שגם היא יכולה להיות טורפת. שהגוף שלה הקטן והחלק הזה, יכול להפיל את הדוב הגדול המופלא בלי קרב. נתלית עליו היא כורכת רגליה סביבו. כמו חלקי פאזל כל קמר בה מתחבר לקפל שלו. מבט ארוך לתוך העינים הבהירות והחכמות שלו, לרגע היא רואה בהם משהו אחר. מישהו אחר. 

הדוב תובע רעבונו ודורש אותה. על הקרקע יחזיק את ידיה מעל ראשה ויבעל אותה בכוח. יבעל כי יותר מהצורך של הגוף, זו הכרזת בעלות. בכל דחיפה של האגן שלו בתוכה הוא אומר בלי קול. את שלי. והאישה עונה לו ברגליה המפושקות אליו, בגופה המתאווה, בחום וברטיבות שמחכה לו, עונה לו, שלך. 

כשלרגע הדוב מתמכר למגע היא הופכת אותו ו נשכבת מעליו. כמה יפה הדוב שלה ככה על אדמת היער טרום שחר. היא מציירת מתארי פניו וגופו באצבע אחת. הדוב מופתע ומסתכל בה בשקט. באופן שבו היא מתפעלת ממנו. באופן שבו היא משרטטת לה אותו, נסיון לצרוב בזכרון את הרגע. 

היא תטפס עליו ברגליים מפושקות ותתבע תשוקתו לתוכה. היא נאחזת בו בפרווה החמה ורוכבת עליו והעינים שלה מביטות בו. הדוב פוער עינים להביט על הקצב שהגוף שלה מתנועע ואיך שהאישה הקטנה הזו כובשת אותו. הקצב מתגבר והיא מתקרבת לשיאה. הגב שלה מתקמר והידים שלה נשלחות לאחור לחפון את אבריו. העינים שלה נעצמות השפתיים נפשקות והיא שוכחת את הזמן והמקום ואפילו את הדוב היא שוכחת. הדוב ינעץ בה ציפורניים ארוכות ויסמן בה פסים ארוכים של רגש, רגש אדום ובוהק כזה מהכתפיים אל הגב ועד האגן והרגליים. האישה לא נבהלת רק נאנקת ומוסרת עצמה לו. 

בשבריר הרגע הבא היא תהיה מוטלת עליו פעורה ומתנשפת. הדוב תמהה על החיה המוזרה הזו שלא מגיעה לפורקן, והוא מוכן לחכות לה עד שזה יבקע ממנה. הוא יעביר אצבעות על הסימנים הלוהטים שנחרטו בה ויקרב אותה אליו. היא תניח אצבעות על השפתיים שלו ואחר תניח שם גם נשיקה. היא יודעת שהוא יחכה לה. היא יודעת שהיא תיתן לו. 

דב קוסם - תמיד רוצה להגן עליה, היא שלו! את שלי!

לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - לטרוף ולהגן
לפני 6 שנים
מבולבלת88{נשואה} - אתם כאלה קסומים שניכם!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י