לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התיקון

לפני 6 שנים. 12 באפריל 2018 בשעה 2:13

מי אתה. גבר מיסתורי תכול עינים? ואיך ניפגש? ואיזה מין גוף נהדר יש לך? שאלות שרצות אצלי הלוך ושוב בין המוח לבין אי שם. ומה תהיה בשבילי. אם תהיה. אם אתה בכלל קיים. באיזה משחק נשחק. תופסת או מחבואים או אולי בכלל חמש דקות בגן עדן. 

כאורחת אכנס לגן העדן החשוך הזה שלכם. שלנו. ובתוכו אני רוצה להרגיש נאהבת. הגוף שלי הוא ראי. לרשותכם. כי הרי כל מה שתעשה בי יהיה בעצם שלה. מפלצת מרובת גפיים שבמקום דם זורמת תשוקה בעורקיה והיא פועמת ונאנקת ונגדשת ועולה על גדותיה ומטפטפת ומציפה ונאבדת. ושבה.

ומכל התמונות שרצות לי בראש כבר ימים, אני חולמת לטעום אותה כשהיא מלאה בך ואתה זורע בה בכוח והיא ניגרת אליך. אני רוצה לטעום את הדבר הזה שהיא אליך ולגעת בו. לטבוע בעונג שלה, שלך ולחפש שם גם את העונג החמקמק שלי. ולתת לאבדן החושים לעטוף ולהכאיב ולהרגיש איך אנחנו מתמזגים ונמסכים והולכים לאיבוד חסרי נשימה ברגע אחד, מתוק וחשוך. 

 

 

נושמת בתוך ימים מוצפים ואיני יודעת שובע. 

 

 

בכוח המוח{Aion} - אני קוראת את זה שוב, זה כל כך יפה..(:
}}{{
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - ככה זה כשכותבים על אנשים יפים
לפני 6 שנים
בכוח המוח{Aion} - לא, ככה זה כשאנשים יפים כותבים. (:
}{
לפני 6 שנים
מיתוסית​(שולטת) - סגנון הכתיבה שלכן דומה באופן מוזר :)
לפני 6 שנים
בכוח המוח{Aion} - מעניין. דומה ״באופן מוזר״? מה זה אומר לדעתך?
לפני 6 שנים
מיתוסית​(שולטת) - יש לך סגנון כתיבה ייחודי עם משלב לשוני מסוים, דימויים מסוימים ואוצר מילים מסוים, וראיתי חלק ניכר מזה כאן. גם מבחינה תוכנית ורעיונית. לו הייתי קוראת את הטקסט הזה מבלי לדעת מי כתבה אותו, הייתי מנחשת שזו את.
אני תוהה אם זה היה הסגנון שלה גם לפני שהכרתן ואם כבר נפגשתן והאם היא הושפעה מהטקסטים שלך- ואם לא, האם סגנון הכתיבה שלה הזכיר לך אותך באופן מודע או לא, וזו הייתה אחת הסיבות לכך שהתחברת אליה ובחרת בה...
זה מוביל לעוד כל מיני מחשבות מעניינות, אבל אלו עיקריהן.
לפני 6 שנים
בכוח המוח{Aion} - לא. האמת שמה שגרם לנו לבחור בה, זה שהיא כוסית. מה זה משנה איך היא כותבת?
וברצינות, היתה לי תחושה שאת רומזת איזו רמיזה בקשר לכך שאולי מדובר בניק כפול שלי, אם הכתיבה כל כך דומה ״באופן מוזר״. לעניין הכתיבה, לדעתי מתמחה כותבת את עצמה ברגישות וביחודיות, טביעת הלב שלה היא מיוחדת ועולה באופן ברור מהכתיבה שלה, ושייכת רק לה.
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - 😻
לפני 6 שנים
מיתוסית​(שולטת) - אז לא הבנת אותי נכון והסברתי את עצמי :)
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - אני אקח את זה כמחמאה. אז, תודה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י