שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 16 שנים. 13 ביולי 2008 בשעה 10:50

להנהלת כביש שש שלום!

ברצוני ליידעכם על דרך חלופית הנמצאת ברשותי, דרך התוכל לעבוד יחד אתכם במקרה של עומס, רעידת אדמה או שאר מקרים העלולים למנוע מאזרחים שימוש בכביש שש.

לפי המוסכם במקרים דומים, יעשה השימוש בכביש זה תוך חלוקת רווחים בגובה של 60% לי ו-40% לכם, על הפניית ויידוע האזרחים בדבר הדרך החלופית.

דרך זו, נתי 1, נבדקה באחרונה, והקיבולת הנוכחית שלה היא ארבעה אצבע-נתיבים , בו זמנית, בשתי מנהרות מקבילות אשר רק חיץ דק, אך עמיד מאד, מפריד ביניהם.

התנועה שנבדקה במנהרות הללו התבצעה במהירות גבוה, לאורך זמן, ללא ניתוב מפוקח מלבד היכולת הטבעית של המנהרות הללו להתרחב בהתאם לקיבולת דרכם.

התנועה העמוסה הנ"ל לוותה באנחות מצד הצוות, והתרגיל הסתיים, כרגיל בהשקת דרכים חדשות, בהתזת מים (טוב, לא היתה לנו שמפניה) בכמות ששטפה את הנתיבים, ועתה הם מוכנים ונקיים לתרגול הבא, שייערך היום בערב.
ברצוני ליידעכם כי אנו עובדים בהתמדה על הרחבת הקיבולת, בשלב ראשון - ב-25%.

אנא הודיעו לי אם ברצונכם להשתתף בביצוע הנ"ל. הרייני לידעכם כי אני מנהל משא ומתן מקבילי עם הרשות הפלשתינית, הרוצה להעביר דרך הדרך שברשותי כמויות מכובדות של חומרים ביולוגיים, שתועבר ע"י כמות גדולה של נהגי משאיות שיעברו בה ברציפות, מדי לילה.

בכבוד רב,
וויפ אחזקות

natti​(נשלטת) - שמחה על החברה החדשה שפתחת אדוני
מהיום לדעתי השם צריך להיות "וויפ - גרופ"
וככה יכלול בתוכו את מגוון החברות שברשותך כגון:
וויפ שירותי גרירה
וויפ שרותי אחזקות
וויפ שירותי פתיחת חורים וסתימתן
וכו'
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - כן,
גם אנחנו, כמו החורים שלך
מת-ר-ח--ב---י----ם
לפני 16 שנים
natti​(נשלטת) - לכבוד וויפ אחזקות
הנדון: החזר הוצאות.
בהמשך למגעים שלך עם חברת פוקה נתיבי תעופה- "תעצבנני ואעיף לך סטירה" בע"מ.
הנני מבקשת לקחת בחשבון את ההוצאות אותם אני מוציאה:
1. עכב הנזילות ישנו שימוש רב במגבות על מנת למנוע הצפה של הנתיבים.
2. אטמי אוזניים - בעקבות הרעש היוצא מפי בכל כניסה והרחבה של נתיב נוסף, נדרשת לקנות אטמים כדי שלא יפגע עור התוף.
3. בכל פעם נדרשת החלפת הביגוד כפעמיים בגלל הנזילה שנגרמת.
4. הוצאות אינסטלאטור לסתימת החור וטיפול בנזילה.
5. אחוזים מתוך הרווחים – נתיבי נתי 1 (להלן "אני") מבקשים להשתתף ולקבל חלק מתוך הרווחים שהרי העבודה השחורה מתבצעת במרחב שלי.


עליות ההוצאות ישלחו אליך בהמשך.

בכבוד רב
נתיבי - נתי 1 (הסלולים ופתוחים לכל משתמש)
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - לכבוד האחראית על הנתיבים,
נתי נתנאלה.

בדיוק כמו שבכביש שש המשתמשים לא נדרשים לשלם על סלילת הכביש, על חפירת תעלות הניקוז, על ניסויי התאוצה והפיזור האוטומטי של נוזל הכו"ס (כיסוי ואיטום סיסטמתי) במקרה של גמיר"ה (גלישה מתוך ישורת רלטיבית הנדסית), כך גם אין ההנהלה רואה בך גוף עצמאי, אלא חלק השייך לה, וכן מנהרותיך ונתיבייך. אי לכך לא ברור לנו הרצון לקבל אחוזים, מכיון שפונקציית סרסו"ר (סידור רב סובבים ורב רטיבות) כבר מתבצעת על ידינו, ואת משכורתך תקבלי מאיתנו, בלי קשר לכמות המשתמשיים בנתיבייך. מתוך סכום זה את תפרישי לצרכייך - אוכל, ביגוד, הנעלה וקונדומי"ם (קליטה ונסיעה דו מפלסית ישרת מסלול).

בכבוד רב,
וויפ אחזקות,
מנכ"ל (מכה נשמות כללי)
לפני 16 שנים
natti​(נשלטת) - לכבוד
וויפ אחזקות,
מנכ"ל (מכה נשמות כללי)

הנתיבים מתנצלים מעומק ליבם, הם לרגע חשבו בעצמם, קיבלו עצמאות, מן התנהגות מוזרה שכזאת... כנראה שהרטיבות גרמה לכמה תאים מתים או בהרדמה להתעורר.
אני רואה בחומרה את ההתנהגות הנ"ל, ולכן הוחלט על עונש של הקפאתם אחת ליומיים לערך ע"י קר"ח (קבוצת רומנים חופרים)

ובעקבות ההתנהגות הנ"ל הם מוכנים לכל הסכם ולכל דרך שתבחר.

בכבוד רב,
נתי נתנאלה
נתיבים סוררים בע"מ

לפני 16 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - גרררר.... נשמע מבטיח ביותר והכי חשוב ללא פקקים
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - תלוי - אם הנהלת הכביש מעוניינת בכך היא יכולה לשים - בשניות - פקק אחד, גדול, שחור ועבה, שחוסם את כל ארבעת הנתיבים בו זמנית...
לפני 16 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - חחחחחחחחחחח
גאוני. פשוט גאוני.
:-)))

לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - תודה :)
הנהלת הכביש רוצה להזכיר לך שאת רשומה לניסויי הפאזה הבאה,
שהיא פתיחה מקבילית של כביש לס"ש 2, ארבעה או חמישה נתיבים, עם פלאג (חיבור) ישיר בין שתי מערכות הכבישים הנ"ל....
לפני 16 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - לכבוד
ויפ' אחזקות- מנכ"ל

הנדון: דרך תלת נתיבית דו צדדית רב ראשית

בהמשך להצעתך,

נשמח לקבל הסבר מפורט יותר, אדוק יותר ופתוח יותר אודות דרך נתי1.

כמו כן, נשמח אם תעביר לרשותינו פירוט תקציבי הולם.

בברכה...

פוקה נתיבי תעופה
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - לכבוד
פוקה נתיבי תעופה - "תעצבנני ואעיף לך סטירה" בע"מ

הניסוי הנ"ל התבצע תחת מעטה חשאיות, ואי לכך לא אוכל לפרט. מה שאוכל לומר הוא שהניסוי התבצע בדחיפה
של מידע,
והיתה שם התזה של חומר נוזלי שקוף אשר סיכך את מהירות התנועה בנתיבים,
ואשר כיסה בסיום את כל איזור הניסוי ואת האצבענתיבים כולם.
התבצע גם וידוא קולי של הגברת המהירות: התאמה של עו"הג (עוצמת הגניחה) למהירות התנועה, עד כדי הרעדה של הדגדג"ן (דוושה גמישה דו גלגלית נמוכה).

הניסוי באופן כללי התבצע כמתוכנן, מה שגרר מחיאות כפיים מצד קהל הצופים שהיו בשיחים שבצד הדרך, שריקות, ובקשות מהקהל לנסות את מנהרת פיטבעת ("המנהרה השחורה", בבלגית עתיקה), בעוד אחרים דרשו בתוקף לנסות את מנהרת כוסלח ("המנהרה הרטובה", בצ'כית נושנה).

פירוט תקציבי, וכאן החסכון המשמעותי, הוא שאין הוצאות - הדרך חיה ונושמת, מתרחבת ונסגרת, לפי דרישה, כולל הרטבה תמידית של הנתיבים לפי פקודה קולית מצד הדו"ם (מרכזיית דרכים ונתיבים מרכזיים).

נשמח לשקול שיתוף פעולה צמוד אתכם בהסעת והרמת אזרחי בדס"מ (בעלי דרכון סמוי מיוחד)

בברכה,
וויפ אחזקות,
מנכ"ל (מכה נשמות כללי)
לפני 16 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - מנכ"ל ויפ אחזקות שוב שלום,

תודה מקרב לב על תשובתך המהירה והמפורטת.
אבקשך לפרט בנוסף על תהליך הרחבת הקיבולת.
לדבריך השלב הראשון הסתיים בהצלחה יתירה.

נשמח להבין עד תום את תהליך הניסוי...

בתודה מראש...
פוקה נתיבי תעופה (רגל שבורה נשארים בארץ)
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - לפוקה נתיבי תעופה "ברייק-א-לג" שלום,

בימים הקרובים נתחיל לנסות להרחיב אאת התנועה ב-25%, מאראבעת האצבענתיבים הקיימים כיום.
כנראה שהניסוי ייתבצע בהדרגה, כך שלא נרחיב את שתי המנהרות בו זמנית, אלא בתחילת באחת המנהרות (פיטבעת או כוסלח, עדיין לא הוחלט איזה), ורק לאחר ההצלחה, לאחר וידוא נוהל רחמתקין או חלחולתלאמדממת, אז נתקדם לשלב הבא.

בהמשך ייתכן שימוש באמצעים מכניים לצורך הרחבת הנתיבים, כמו פלאגשלכושי (משאית משא, בהוגרית), או זינשלשחקןפורנו (רכבת ענק, בגרמנית).

בברכת "גבס לח לי ולך"
וויפ אחזקות
לפני 16 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - לכבוד
וויפ' אחזקות- נתיבי נתי

נשמח בכל עת לשמוע על התפתחויות נוספות....

בברכה
פוקה (הורידו לי את הגבס אבל עדיין כואב)
לפני 16 שנים
נסיך הכתר - לכ"ב whip מנכ"ל הכביש החדש [ נטי 1 בע"מ].
ברצוני לרכוש מנוי .... אשמח לדעת את אופציות המנוי.
מנוי מזדמן, מנוי וידיוא, או מנוי רגיל.... האם ישנה הנחה
לבעלי תעודת מנוי זהב בדסמי?
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - עדיין לא רשמנו מנויים.
כל מנוי ייבחן בקפידה, עקב התוצאות של הכנסו למנהרות פיטבעת וכוסלח (בהתאם למסלול המועדף עליו).

יש לנו מנויים, אך בשמות מעט שונים -
מנוי מזדמן, על בסיס היותו באיזור, ככה בזמן העבודה, או בדרך לבראנץ' עם החבר'ה,
מנוי שבועי - פעם בשבוע למי שרוצה לפתוח את הסופ"ש באופן רגוע ומסופק,
ומנוי יומי, לאלא שאוהבים לנסוע בכבישים כאלה באופן יומי, קבוע ואיטנסיבי. בעיקר לנהגים מקצועיים, נהגי מוניות קשוחים ונהגי משאיות מסוקסים.

וכן, ישנה אנחה, ברגע היציאה מהמנהרה, בשפי"ך (שפך פריסת יתירות כלי-רכבית).

בעלי מנוי זה"ב בדס"מ זכאים להתרוקן במנהרה באופן מוזהב....
לפני 16 שנים
מקעקעת - ...גם אני רוצה, גם אני רוצה....
יש הנחה/אנחה, לחברי מועדון בדס"מ??
או חבר מביא חבר?
מבקשת לדעת לגבי מנוי זה"ב (זהירות הגמירה בדרך).

ממתינה, משתוקקת....
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - יש אנחה לחברי מועדון. אנחה גדולה או אנחה קטנה, לפי ההעדפה, וגם גניחה, רעידה וטלטול בלתי נשלט של אברי הגוף, לפי העדפת המנוי.

אנחנו מעדיפים חבר מביא חברה, על מנת שלא לגרום לעומס יתר בתעלות הניקוז של המנהרות, הבאת חברה יכולה לעזור ע"י ניתוב של חלק מהתנועה לעבר מנהרות חלופיות - לאו דווקא תנועה של מביא המנהרה, אלא גם של מנויים אחרים....

משתוקקת לנסוע במנהרה? צרי קשר עם נתי 1, ותוכלי לבצע ניסוי יריד"ה (יכולת ריגוש ישירה דרך הכניסה)...
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י